eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Szkoła Podstawowa Nr 5 - Termorenowacja obiektu przy ul. Sidorskiej - wymiana stolarki okiennej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Biała Podlaska: Szkoła Podstawowa Nr 5 - Termorenowacja obiektu przy ul. Sidorskiej - wymiana stolarki okiennej.
Numer ogłoszenia: 127640 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Biała Podlaska, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, tel. 083 3416177, fax 083 3437064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 5 - Termorenowacja obiektu przy ul. Sidorskiej - wymiana stolarki okiennej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Termorenowacja obiektu przy ul. Sidorskiej - Szkoła Podstawowa Nr 5- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Wymiana stolarki okiennej z nawiewnikami higrostarowalnymi, stolarka drewniana, szkło niskoemisyjne,o współczynniku przenikania ciepła U dla szyb 1,1, dla okna U - 1,70 1,40*1,95-szt=15; 0,95*0,95-szt= 4 ; Szczegółowy zakres prac określa: a) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej siwz, b) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej siwz, 1,15*0,52-szt=3; 0,68*1,95-szt=2; 1,40*1,05-szt=1; 1,15*0,52-szt= 3; 2,35*0,52-szt=33; 2,35*2,0-szt= 71; 1,15*2,0-szt= 5; 2,35*1,45-szt= 1 2) Wymiana stolarki okiennej z nawiewnikami higrostarowalnymi, stolarka aluminiowa 1,27*2,10-szt=2; 1,85*2,10-szt=2; 2,52*2,74-szt= 1; 3) Wymiana stolarki drzwiowej aluminiowej z szybami bezpiecznymi, o wsp. przenikania ciepła U dla drzwi 1,80 1,35*2,90-szt=1; 3,50*2,70-szt=2; 1,40*2,40-szt= 3; 0,90*2,05-szt= 2 4) Wymiana witryn aluminiowch z szybami bezpiecznymi 5,60*3,1-szt=1; 4,65*2,50-szt= 1 5) Wywiezienie na składowisko odpadów stolarki okiennej i drzwiowej. 6) Obróbka ościeży wewnątrz budynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium: 5 000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełnić, co najmniej jeden podmiot; 6) Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał wymagane uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.). 7) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 50% zamówienia. Komisja będzie oceniała według zasady spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków: a) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływam terminu składania ofert; b) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ; c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 50% zamówienia. e) Wykaz co najmniej trzech robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie f) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz.U. z 2001,Nr 5, poz. 42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4. g) Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do siwz przedmiaru robót; h) Parafowany wzór umowy. i) Umowę spółki cywilnej (dla Przedsiębiorców spółek cywilnych), j) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapodlaska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Biała Podlaska Referat Zamówień Publicznych pok. 230 ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 21-500 Biała Podlaska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Biała Podlaska Kancelaria Ogólna pok. nr 8 ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 21-500 Biała Podlask.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.