Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Warszawa: Zaprojektowanie i wykonanie montażu masztów i systemów antenowych w obiektach KSP: KP Wieliszew, KP Łomianki, KP Michałowice, KP Józefów, KP Kobyłka wraz ze sporządzeniem raportu oddziaływania na środowisko oraz uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń
Numer ogłoszenia: 127639 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, fax 022 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie montażu masztów i systemów antenowych w obiektach KSP: KP Wieliszew, KP Łomianki, KP Michałowice, KP Józefów, KP Kobyłka wraz ze sporządzeniem raportu oddziaływania na środowisko oraz uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie montażu masztów i systemów antenowych w obiektach KSP: KP Wieliszew, KP Łomianki, KP Michałowice, KP Józefów, KP Kobyłka wraz ze sporządzeniem raportu oddziaływania na środowisko oraz uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń który obejmuje: a) wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej branży budowlanej i elektryczno-telekomunikacyjnej masztu i posadowienia wraz z kosztorysami przedmiarowymi, b) wykonanie raportu oddziaływania na środowisko, c) uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń, d) wykonanie prac budowlanych zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektową, e) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z obmiarami i przekazanie masztu do eksploatacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 138.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wniesienia przez Wykonawców wadium - w wysokości 1.250,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 1) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane zgodnie z art. 14 Prawa budowlanego w specjalnościach: a) min. 2 osobami (projektant i sprawdzający) posiadającymi uprawnienia do projektowania w branży konstrukcyjno - budowlanej, b) min. 2 osobami (projektant i sprawdzający) posiadającymi uprawnienia do projektowania w branży elektrycznej i telekomunikacyjnej, c) min. 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano- konstrukcyjnej, d) min. 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, e) min. 1 osobą posiadającej uprawnienia do wykonania pomiarów SEP do 1 kV ze specjalności elektrycznej. Osobami wymienionymi w wykazie, o którym mowa powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 2) Wykonawca musi się wykazać wykonaniem min. 3 robót budowlanych w okresie nie dłuższym niż w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie budowy masztów o wysokości minimum 10 metrów; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1, b. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1 składając oświadczenie, którego treść stanowi wzór-załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty odpowiednio: 1. W celu potwierdzenia warunku, o którym mowa w pkt 1a, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia warunku o którym mowa w pkt 1 b, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: a. wykazu osób wraz z informacjami na temat: zakresu prac wykonywanych przez nich, w ramach zamówienia oraz uprawnień, b. dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i telekomunikacyjnej przez osoby, o których mowa w pkt 1 b. ppkt 1) lit. a) i lit. b) wraz z aktualnymi na dzień składania ofert zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - dla projektantów i sprawdzających posiadających uprawnienia w każdej z w/w specjalności, c. dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowlanym przez osoby, o których mowa w pkt 1 b. ppkt 1) lit c) i d) wraz z aktualnymi na dzień składania ofert zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób kierujących wykonaniem roboty budowlanej, d. dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania pomiarów SEP do 1 kV przez osoby, o których mowa w pkt 1 b. ppkt 1) lit e), e. wykazu wykonanych min. 3 robót budowlanych, w okresie nie dłuższym niż w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie budowy masztów o wysokości minimum 10 metrów, z podaniem ich ilości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór załącznik nr 4 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia warunku, o którym mowa w pkt 1 c, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentu: a. kopii polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty, aktualnej na dzień składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Po złożeniu wniosku o przesłanie SIWZ wraz z potwierdzeniem dokonania zapłaty na numer faxu: (0-22) 603 76 42 i dokonaniu wpłaty na konto Zamawiającego: 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Miejsce: Komenda Stołeczna Policji ul. Nowolipie2, 00-150 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa akcesoriów do sprzętu muzycznego dla potrzeb Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego będącej na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Stary Kostrzyń poprzez remont zastawki w km 1+220 oraz w km 2+170 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
- Zakup i dostawa wyposażenia części laboratoryjnej / zabiegowej dla potrzeb Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w PIM MSWiA
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
- remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (5 lokali).
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- Budowa ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. im Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.