eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu komputerowego, przełącznika sieciowego i oprogramowania z podziałem na części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego, przełącznika sieciowego i oprogramowania z podziałem na części.
Numer ogłoszenia: 127619 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, przełącznika sieciowego i oprogramowania z podziałem na części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, przełącznika sieciowego i oprogramowania z podziałem na części: Część I - Dostawa sprzętu komputerowego Część II - Dostawa drukarek i skanerów Część III - Dostawa oprogramowania Część IV - Dostawa tabletów Część V - Dostawa przełącznika sieciowego Część VI - Dostawa oprogramowania antywirusowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 1_1, 1_2, 1_3, 1_4, 1_5, 1_6 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.21.32.00-7, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 32.42.50.00-8, 48.70.00.00-5, 48.76.10.00-0, 48.90.00.00-7, 48.31.00.00-4, 30.21.30.00-5, 30.23.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien przedłożyć - w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: - część I - Dostawa sprzętu komputerowego II. Komputer TYP A - 47 sztuk, III. KOMPUTER TYP B (NOTEBOOK/LAPTOP) - 26 sztuk, IV. KOMPUTER TYP C (NOTEBOOK/LAPTOP) - 3 SZTUKI (dla każdego typu komputera odrębne dokumenty) 1) Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta sprzętu (jednostka centralna) - dołączyć dokument/y potwierdzające ten warunek. 2) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta sprzętu (jednostka centralna) - dołączyć dokument/y potwierdzające ten warunek. 3) Deklaracja zgodności CE - dołączyć dokument/y potwierdzające ten warunek. 4) Oferowany model jednostki centralnej musi posiadać certyfikat producenta preinstalowanego systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z preinstalowaną wersją systemu operacyjnego - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. 5) Oferowany model jednostki centralnej musi spełniać wymogi normy Energy Star. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się załączenie do oferty wydruku ze strony internetowej wskazujący na producenta, model i typ oferowanego komputera. 6) Szczegółowy opis oferowanego sprzętu komputerowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5a do SIWZ - w formie oryginału. - Część II - Dostawa drukarek i skanerów, Część IV - Dostawa tabletów, Część V - Dostawa przełącznika sieciowego 1) Szczegółowy opis oferowanego sprzętu komputerowego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5b, 5c, 5d do SIWZ - w formie oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie. 2. Umowy w sprawach zamówień publicznych są jawne i podlegają udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej. 3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty na warunkach określonych w postanowieniach załączonych do SIWZ wzór Umowy (załącznik nr 3 do siwz). 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 6. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 8. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.bip.lublin.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin (II piętro, pokój 220 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3) faks:81 44 16 535, elzbieta.burzec@lubelskie.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro,pok. 128-KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsza umowa zawierana jest w związku z realizacją przez Województwo Lubelskie projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest współfinansowane w 85 % przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15 % Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Zamawiający oświadcza, iż przedmiot niniejszej umowy będzie finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Przedmiot umowy finansowany będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach schematu I Pomoc Techniczna PROW 2007-2013. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest współfinansowanie w ramach Projektu pn. Pilotażowy system gospodarowania odpadami azbestowymi na terenie Województwa Lubelskiego wzmocniony sprawnym monitoringiem ilości oraz kontroli ich usuwania i unieszkodliwiania, Program: Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie jest współfinansowane w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15% z budżetu JST (Województwa).Projekt Tworzenie i rozwój sieci współpracy Centrów Obsługi Inwestora w ramach PO RPW na lata 2007-2013 Osi priorytetowej I: Nowoczesna Gospodarka, Działanie 1.4 Promocja i Współpraca..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Dostawa sprzętu komputerowego. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1_1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.21.32.00-7, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 32.42.50.00-8, 48.70.00.00-5, 48.76.10.00-0, 48.90.00.00-7, 48.31.00.00-4, 30.21.30.00-5, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Dostawa drukarek i skanerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Dostawa drukarek i skanerów. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1_2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Dostawa oprogramowania. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1_3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.21.32.00-7, 32.42.50.00-8, 48.70.00.00-5, 48.76.10.00-0, 48.90.00.00-7, 48.31.00.00-4, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV - Dostawa tabletów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Dostawa tabletów. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1_4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.21.32.00-7, 48.76.10.00-0, 48.90.00.00-7, 30.21.30.00-5, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. rozdzielczość ekranu - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Dostawa przełącznika sieciowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - Dostawa przełącznika sieciowego. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1_5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.20.00-4, 48.00.00.00-8, 48.90.00.00-7, 32.42.50.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Obsługa protokołu VTP - 20
    • 3. Obsługa protokołu Rapid-PVST+ - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Dostawa oprogramowania antywirusowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - Dostawa oprogramowania antywirusowego. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1_6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8, 30.21.30.00-7, 32.12.50.00-8, 48.70.00.00-5, 48.76.10.00-0, 48.90.00.00-7, 48.31.00.00-4, 30.23.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.