eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze › DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-08

Zegrze: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Numer ogłoszenia: 127609 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Łączności , Zegrze Południowe, ul. Warszawska 22a, 05-130 Zegrze, woj. mazowieckie, tel. 22 6885543, 6885560, faks 22 7822134.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wil.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - wyspecyfikowanych w Załączniku nr 4 do SIWZ. Ilość tonerów i tuszy wskazanych w Załączniku 4 do SIWZ, są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wybrania najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega, że ilość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych w trakcie trwania umowy może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w porównaniu z ilościami określonymi w Załączniku nr 4 do SIWZ, niemniej ich łączna wartość nie może przekroczyć wynagrodzenia określonego w umowie. Zamawiający wymaga aby towar będący przedmiotem dostawy był: 1) nieregenerowany, 2) fabrycznie nowy w oryginalnym opakowaniu (opakowania muszą umożliwiać pełną identyfikację towaru, tzn. powinna na nich być widoczna ilość, symbol materiału, typ drukarki, data produkcji, czytelny zakres temperatur przechowywania - oraz zabezpieczenie w postaci hologramu), 3) wolny od wad technicznych, 4) kompletny, 5) wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, 6) z ważnym terminem przydatności do użycia wynoszącym dla tuszy nie mniej niż 12 miesięcy od daty dostawy, 7) z dożywotnią gwarancją dla tonerów, Za towar fabrycznie nowy, nieregenerowany Zamawiający uznaje towar nowy, nie noszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji, nie poddany procesom: ponownego napełnienia lub wymiany jakichkolwiek elementów, opakowany w nowe opakowanie kartonowe oraz szczelną folię tzw. poduszkę powietrzną uniemożliwiającą przemieszczanie się tonera podczas transportu. Na obudowie tonera powinien znajdować się pełen jego symbol oraz symbol producenta. Taśma zabezpieczająca wysypywanie się proszku powinna być zakończona twardą końcówką plastikową i przymocowana trwale lub na zatrzaski do obudowy. Na nowych tonerach wyjętych z opakowania (wałek, elementy mechaniczne) nie może być śladów proszku. Wykonawca dostarczy towar wyprodukowany zgodnie z normą ISO 14001 (PN-EN ISO 14001:2005). Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów należy rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Produkty równoważne: 1) Za materiał eksploatacyjny równoważny zostanie uznany materiał kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony, przy produkcji, do którego nie użyto materiałów już raz użytych, i który posiada nie gorsze parametry eksploatacyjne (m. in. równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność, zakres temperatur przechowywania, kolor i nasycenie barw) niż oryginalne materiały eksploatacyjne. 2) Użycie produktów równoważnych powinno zapewnić wydruki jakościowe takie same lub lepsze o nie gorszym stopniu zaczernienia, nasycenia barw niż wydruki wykonywane przy użyciu oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Wydruk powinien być ostry, nie rozmyty, czytelny, bez zabrudzeń na całej drukowanej stronie. 3) Produkt równoważny powinien być rozpoznawany przez drukarkę jako oryginał i nie powinny się pojawiać na wyświetlaczu urządzenia ani na stronach tekstowych żadne negatywne komunikaty. 4) Produkt równoważny nie powinien ograniczać żadnych funkcji i możliwości sprzętu - powinna być zachowana pełna kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera. 5) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę i producenta produktów, które oferuje. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 6) W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych (zamienników) wobec asortymentu określonego w załączniku do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) pisemne oświadczenie producenta sprzętu lub jego upoważnionego przedstawiciela w Polsce, że zaoferowane materiały eksploatacyjne nie spowodują pogorszenia jakości pracy i są w pełni kompatybilne z urządzeniem do którego są przeznaczone, b) pisemne oświadczenie producenta sprzętu lub jego upoważnionego przedstawiciela w Polsce, iż są to materiały o parametrach i właściwościach takich samych lub lepszych (kolorystyka, wodoodporność po wyschnięciu, czas schnięcia, wielkość kropli) od oryginalnych komponentów producenta sprzętu i mogą być stosowane w jego urządzeniach lub zostały przebadane pod kątem zgodności czy kompatybilności, c) szczegółową specyfikację techniczną zamiennika określającą jego parametry oraz raport z testów na potwierdzenie wydajności: ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych, d) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że wszelkie szkody wynikłe z faktu użycia równoważnych materiałów eksploatacyjnych będą pokrywane przez Wykonawcę. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, 2) Wykonawca w ramach realizacji umowy zobowiązany jest do odbierania od Zamawiającego zużytych (pustych) materiałów eksploatacyjnych. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy (wzór Załącznik nr 4do SIWZ), zawierający dane umożliwiające Zamawiającemu porównanie parametrów oferowanego urządzenia z parametrami określonymi przez Zamawiającego. 2. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych: 1) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub producenta materiałów potwierdzające, że oferowane materiały odpowiadają normom: - ISO/IEC 19752 - dla tonerów do laserowych urządzeń monochromatycznych, - ISO/IEC 19798 - dla tonerów do laserowych urządzeń kolorowych, - ISO/IEC 24711 - dla tuszy do drukarek atramentowych 2) raporty z testów wydajności oddzielnie dla każdego typu tonera (np.: jeden raport dla odpowiednika tonera dla drukarki HPLJ 2055, jeden raport dla odpowiednika tonera dla drukarki HPLJ 4700 itd.) wystawione i podpisane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów pod kątem spełniania powyższych norm. 3) raport dla drukarek monochromatycznych powinien zawierać wszystkie dane jak raport z dodatku D normy ISO/IEC 19752 (między innymi: daty przeprowadzenia badań, nazwę tonera, nazwy drukarek, liczba użytych drukarek i tonerów, numery seryjne drukarek, jakiej strony testowej używano, tryb drukowania, poszczególne wyniki pomiarów wydajności, średnią wydajność z pomiarów, warunki pomiarów) oraz raport dla tonerów do drukarek kolorowych powinien zawierać wszystkie dane jak raport z dodatku C normy ISO/IEC 19798

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wil.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Łączności ul. Warszawska 22 A 05-130 Zegrze Południowe.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Wojskowy Instytut Łączności ul. Warszawska 22 A 05-130 Zegrze Południowe Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.