Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Sopot: Wymiana i modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Sali gimnastycznej II Liceum Ogólnokształcącego w Sopocie Al. Niepodległości 747a.
Numer ogłoszenia: 127578 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: II Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego , al. Niepodległości 751, 81-838 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5503068, faks 058 5503068.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo2.sopot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana i modernizacja instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Sali gimnastycznej II Liceum Ogólnokształcącego w Sopocie Al. Niepodległości 747a..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane związane z wymianą i modernizacją instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Sali gimnastycznej II Liceum Ogólnokształcącego w Sopocie Al. Niepodległości 747a..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2 w okresie ostatnich pięciu lat wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem modernizację i wymianę instalacji elektrycznej, przy czym wartość każdej z tych robót wyniosła nie mniej niż 80000 zł brutto. 1.3. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie, należą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz posiadają uprawnienia stosowne do wykonania przedmiotu zamówienia. Tj. uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, urządzeń energetycznych - dla kierownika robót ds. elektrycznych; 1.4. posiadają ubezpieczenie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 80000 zł. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu 2.1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz z żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków. 2.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów. 2.3. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1. nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.1., 1.2. 2.4. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.2. nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.3. 2.5. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.3. nastąpi na podstawie dokumentów, o których mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.4., 1.5. 2.6. Ocena spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie 1.4. nastąpi na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3 pkt 1 podpunkt 1.5. 2.7. Dokument, o którym mowa w Rozdziale 3 pkt 2 jest dokumentem, który będzie służył potwierdzeniu przez Wykonawcę, że jego oferta jest zgodna z wymaganiami Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. 2.8. Wykonawcy, którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierać będą błędy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy) zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.9. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z punktem 2 formularza oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1 do oferty. 1.3. Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych obejmujących swym zakresem wymianę lub modernizację instalacji elektrycznej, przy czym wartość każdej z tych robót wyniosła nie mniej niż 80000 zł brutto - wg załączonego wzoru załącznika nr 2; oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie. 1.4. Kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, urządzeń energetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego - dot. osoby, która będzie kierownikiem robót ds. elektrycznych - zał. nr 5. 1.5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 80000 zł - zał. nr 8. 2. Wszystkie dokumenty, z zastrzeżeniem poniższego punktu 3, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę (z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 ustawy Pzp) - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). Kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo2.sopt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: II Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego
Al. Niepodległości 751
81-838 Sopot.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 12:00, miejsce: II Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego Al. Niepodległości 751 81-838 Sopot.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- Remonty w budynkach ZSCKR
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jarosław
- Wykonanie przyłącza elektrycznego
- Remont i renowacja sal rozpraw Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku przy ulicy Nowe Ogrody 30 (dotyczy sal rozpraw nr: 28 i 30)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.