eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Byczyna › Termomodernizacja budynku Centrum Integracji Społecznej w Polanowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Byczyna: Termomodernizacja budynku Centrum Integracji Społecznej w Polanowicach
Numer ogłoszenia: 127555 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99297 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Byczyna z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Byczynie, Rynek 1, 46-220 Byczyna, woj. opolskie, tel. 77 413 41 50, faks 77 413 41 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Centrum Integracji Społecznej w Polanowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania w ramach projektu Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Byczyna, Etap 2 zadanie: Termomodernizacja budynku Centrum Integracji Społecznej w Polanowicach. Zadanie obejmuje w szczególności roboty: -Ocieplenie ścian poniżej poziomu gruntu, - Wykonanie opaski wokół budynku, - Wymiana stolarki okienno-drzwiowej, - Ocieplenie ścian powyżej poziomu gruntu, - Ocieplenie stropodachu, - Wymiana obróbek blacharskich, - Wymiana instalacji odgromowej, - Roboty wykończeniowe: malarskie, tynkarskie, murowe, - Wymiana instalacji CO. Zadaniem wykonawcy jest oddanie Zamawiającemu wyremontowanego obiektu, gdzie prace wykonane zostały zgodnie z projektem i zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: w budynku swoją siedzibę ma Centrum Integracji Społecznej w Polanowicach. Praca tej instytucji nie może ulec przerwaniu na czas prowadzonej inwestycji. Wykonawca musi uwzględnić prowadzenie prac w użytkowanym obiekcie. Roboty należy realizować według kolejnych etapów (wg powyższego schematu, bądź harmonogramu prac przedstawionego przez Wykonawcę a zaakceptowanego przez Zamawiającego) w warunkach utrudnień wynikających z użytkowania obiektu budowlanego. Prace prowadzone na wysokości oraz ruch pieszy do użytkowanego budynku wymaga zabezpieczenia ruchu pieszego. Na budowie obejmującej budynek, należy wygrodzić strefę niebezpieczną prac na wysokości stałym ogrodzeniem z daszkami ochronnymi nad wejściami i ciągami pieszymi. Wykonać zadaszenie i obudowę przejść dla ruchu pieszego. Zastosować oznakowanie placu budowy z tablicami ostrzegawczymi i informacyjnymi z telefonami osób odpowiedzialnych i alarmowymi. Z uwagi na organizację robót w użytkowanym obiekcie, należy zapewnić przy organizacji robót stosowanie: - urządzeń zabezpieczających i ochronnych, zabezpieczenie przejść, - środków zabezpieczających pracowników, narzędzia i urządzenia ochronne, - organizacji robót zapewniającej bezpieczeństwo publiczne otoczeniu budynku objętego strefą robót, - wygrodzenia stanowiska robót z tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi, - bezpieczną i sprawną komunikację, umożliwiającą szybką ewakuację na wypadek pożaru, awarii i innych zagrożeń. Stanowiska robót należy odgrodzić pełnymi przegrodami osłaniającymi i zamykanymi uniemożliwiającymi dostęp na stanowisko robót osobom korzystającym z pomieszczeń nie objętych remontem przez cały czas prowadzenia robót do ich zakończenia. Zamawiający organizuje zebranie mające na celu oględziny obiektu oraz wyjaśnienie ewentualnych wątpliwości odnośnie przedmiotu zamówienia. Spotkanie odbędzie się w Centrum Integracji Społecznej, Polanowie nr 94 dnia 11.05.2012 r. godz.. 11.00. Na spotkaniu obecni będą przedstawiciele Zamawiającego, inspektorów nadzoru. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1) Dokumentacja projektowa - zał. Nr 9 do SIWZ, 2.2) Specyfikacje techniczne wykonania odbioru robót budowlanych zał. Nr 10 do SIWZ 2.3) Przedmiar robót jako materiał pomocniczy do sporządzenia oferty - zał. Nr 11 do SIWZ 3. Przedmiot zamówienia zakwalifikowano do CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, 45421110-8 - Instalowanie ram okiennych i drzwiowych, 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne, 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach, 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45321000-3 - Izolacja cieplna 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wnoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45262100-2 - Roboty przy wnoszeniu rusztowań 4. Wykonawca przed sporządzeniem oferty powinni zapoznać się z dokumentacją projektową wraz z decyzjami administracyjnymi oraz dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty. 5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.42.11.10-8, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.31.00.00-3, 45.31.23.11-0, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.20.00.00-9, 45.26.00.00-7, 45.26.21.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007- 2013, działanie 4.3 Ochrona powietrza, odnawialne źródła energii..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Śląskie Przedsiębiorstwo Techniczno - Budowlane sp. z o.o., Ul. Ossowskiego 62,, 46-203 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1017834,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 723984,97

  • Oferta z najniższą ceną: 723984,97 / Oferta z najwyższą ceną: 983410,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.