eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO - SPRAWA ZP.18.2015..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-27

Mińsk Mazowiecki: DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO - SPRAWA ZP.18.2015..
Numer ogłoszenia: 127539 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184544 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131, , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 261 553 505, faks 261 553 520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH I SPRZĘTU BIUROWEGO - SPRAWA ZP.18.2015...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno biurowych, zwanych dalej materiałami i sprzętu biurowego, zwanego dalej sprzętem dla Jednostki Wojskowej 1131 Mińsk Mazowiecki. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych materiałów i sprzętu zostały określone w zał. nr 2 do SIWZ Formularz cenowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w formularzu cenowym zostaną odrzucone. Wymaga się złożenia wraz z ofertą próbek materiałów. Wymagania złożenia próbek materiałów dotyczą pozycji: pozycja nr 16 formularza cenowego Długopis metalowy automatyczny - 1 szt, pozycja nr 17 formularza cenowego - Długopis metalowy automatyczny typu ZENITH 1 szt do próbki kolor czarny lub niebieski, pozycja nr 18 formularza cenowego Długopis połączony sprężynką z samoprzylepną 1 szt, pozycja nr 19 formularza cenowego Długopis w oprawie plastikowej 1 szt pozycja nr 20, 21, 22, 23 formularza cenowego Długopis z wymiennym wkładem żelowym 1 szt czarny, 1 szt czerwony, 1szt niebieski, 1szt zielony. pozycja nr 25 formularza cenowego Dziurkacz wykonany z metalu 1 szt, pozycja nr 44 formularza cenowego Foliopis z gumką 1 szt, pozycja nr 62 formularza cenowego Gumka ołówkowa polimerowa 1 szt, pozycja nr 92 formularza cenowego Korektor w pisaku 1 szt, pozycja nr 104 formularza cenowego Markery zestaw do tablic sucho ścieralnych 1 op, pozycja nr 106 formularza cenowego Nici do szycia akt 1 szt, pozycja nr 174 formularza cenowego Temperówka metalowa 1 szt, pozycja nr 192 formularza cenowego Zszywacz biurowy 1 szt, testowanie zaoferowanych materiałów będzie przeprowadzone przez komisję przetargową. przedmiotem testów będzie dostarczony przez wykonawcę materiał, identyczny z zaoferowanym w ofercie. materiał przekazany przez wykonawcę do testów musi potwierdzić spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego w siwz oraz zał. nr 2 do SIWZ nieprawidłowości podczas testów dyskwalifikują materiał i w tej sytuacji zaoferowany przez wykonawcę materiał zostanie uznany, jako niespełniający wymagań określonych w SIWZ. Oceniajac wymagania jakościowe członkowie komisji przetargowej będą brali pod uwagę następujące cechy materiałów biurowych: Poz. nr 16 formularza cenowego Długopis metalowy automatyczny czy napisany tekst jest odporny na rozmazywanie, czy w końcówce wkładu długopisu nie gromadzi się nadmiar tuszu, czy mechanizm umieszczony w długopisie umożliwia sprawne wysuwanie wkładu, czy długopis umożliwia zapisywanie tekstu na wszystkich rodzajach papieru, Poz. nr 17 formularza cenowego Długopis metalowy automatyczny typu ZENITH czy napisany tekst jest odporny na rozmazywanie, czy w końcówce wkładu długopisu nie gromadzi się nadmiar tuszu, czy mechanizm umieszczony w długopisie umożliwia sprawne wysuwanie wkładu, czy długopis umożliwia zapisywanie tekstu na wszystkich rodzajach papieru, czy długopis wykonany jest w całości z gładkiej nierdzewnej stali, Poz. nr 18 formularza cenowego , Długopis połączony sprężynką z samoprzylepną czy napisany tekst jest odporny na rozmazywanie, czy w końcówce wkładu długopisu nie gromadzi się nadmiar tuszu, czy podstawka w kształcie kulki utrzymuje długopis w pionie, czy długopis umożliwia zapisywanie tekstu na wszystkich rodzajach papieru, Poz. nr 19 formularza cenowego Długopis w oprawie plastikowej czy napisany tekst jest odporny na rozmazywanie, czy w końcówce wkładu długopisu nie gromadzi się nadmiar tuszu, czy długopis umożliwia zapisywanie tekstu na wszystkich rodzajach papieru, Poz. nr 20, 21, 22, 23 formularza cenowego Długopis z wymiennym wkładem żelowym -, czy długopis umożliwia zapisywanie tekstu na wszystkich rodzajach papieru, czy gumowy uchwyt nie klei się do rąk, czy mechanizm umieszczony w długopisie umożliwia sprawne wysuwanie wkładu, czy pisanie długopisem nie sprawia trudności oraz czy płynnie prowadzi się podczas pisania, Poz. nr 25 formularza cenowego Dziurkacz wykonany z metalu czy dziurkacz dziurkuje wymaganą ilość kartek za pierwszym razem, czy ścinki papieru pozostają w miejscu do tego przeznaczonym, czy uchwyt jest wyposażony w powłokę antypoślizgową, czy odległość między dziurkami wynosi 8 cm ( ?10mm), Poz. nr 44 formularza cenowego Foliopis z gumką - czy można pisać foliopisem po różnych powierzchniach ( foliach, płytach, szkle, plastiku, metalu ), czy gumka foliopisu wyciera i nie rozmazuje zapisanego tekstu, Poz. nr 62 formularza cenowego , Gumka ołówkowa polimerowa , czy gumka wyciera ołówek z różnych rodzajów papieru, czy gumka nie rozmazuje zapisanego tekstu, Poz. nr 92 formularza cenowego - Korektor w pisaku czy płyn z korektora naniesiony na papier wyschnie w przeciągu 10sekund, Poz. nr 104 formularza cenowego - Markery-zestaw do tablic sucho ścieralnych - czy markery pozostawione bez skuwki przez 24 godziny będą bez problemu pisały po tablicy, czy gąbka przy lekkim nacisku wyciera tekst zapisany na tablicy markerem; Poz. nr 106 formularza cenowego - Nici do szycia akt - czy nici się nie zrywają podczas zszywania dokumentacji, Poz. nr 174 formularza cenowego - Temperówka metalowa - czy temperówka jest ostra i nie łamie w trakcie temperowania grafitu ołówka i nie strzępi ołówka, Poz. nr 192 formularza cenowego - Zszywacz biurowy - czy zszywacz za pierwszym razem zszyje 30 kartek, Dla materiałów wymienionych w poz. 2, 24, 26, 49, 95, 193 - należy załączyć do oferty opisy lub fotografie oferowanych produktów które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę, Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy wcześniej nie używany i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym, Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcznego terminu ważności od daty dnia dostawy na materiały jednorazowego użytku podlegające naturalnym zmianom jakościowym ( np. wyschnięcie kleju, flamastrów itp. ) oraz minimum 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty dnia dostawy na materiały wielokrotnego użytku służące mechanizacji prac biurowych ( np. bindownice, gilotyny, dziurkacze, zszywacze, laminatory itp.) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do wskazanego przez Zamawiającego magazynu na terenie Jednostki Wojskowej 1131 Mińsk Mazowiecki i rozładować we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. Zamawiający informuje, że dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się sukcesywnie. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany transportem wykonawcy (na jego koszt i ryzyko) do siedziby zamawiającego. Dostawy będą realizowane w godz. 8.00 - 12.00 do magazynu zamawiającego - Jednostki Wojskowej 1131 Mińsk Mazowiecki. W okresie obowiązywania umowy dostawy będą realizowane na podstawie składanych przez zamawiającego zamówień, określających asortyment i ilości wynikające z bieżących potrzeb zamawiającego. Podstawą do realizacji zamówienia będzie zawarcie umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.90.00.00 - Różne druki 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jolimpex Jolanta Redek-Jaroszewicz, Al Na Skarpie 19/1, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173813,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249299,73

  • Oferta z najniższą ceną: 174774,24 / Oferta z najwyższą ceną: 249299,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.