eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puck › Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych 4 zadań inwestycyjnychZadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu w Osłoninie Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu przy ścieżce rowerowej Gnieżdżewo- Swarzewo Zadanie nr 3 - Zagospodarowanie terenu stawu w Połchowie Zadanie nr 4 - Zagospodarowanie terenu w Leśniewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Puck: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych 4 zadań inwestycyjnych: Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu w Osłoninie Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu przy ścieżce rowerowej Gnieżdżewo- Swarzewo Zadanie nr 3 - Zagospodarowanie terenu stawu w Połchowie Zadanie nr 4 - Zagospodarowanie terenu w Leśniewie
Numer ogłoszenia: 127538 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Puck , ul. 10 Lutego 29, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6732096 w. 40, faks 058 6732737.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapuck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych 4 zadań inwestycyjnych: Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu w Osłoninie Zadanie nr 2 - Zagospodarowanie terenu przy ścieżce rowerowej Gnieżdżewo- Swarzewo Zadanie nr 3 - Zagospodarowanie terenu stawu w Połchowie Zadanie nr 4 - Zagospodarowanie terenu w Leśniewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie terenu w Osłoninie - około 15 000m2 Dokumentacja winna zawierać mapę ewidencji gruntów, wykaz właścicieli i władających, mapę do celów projektowych w skali 1: 500, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia publicznego (ew. sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko), jeżeli wystąpi taka potrzeba, decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i/lub wypisów i wyrysów z mpzp, operat wodnoprawny (pozwolenie wodnoprawne), jeżeli wystąpi taka potrzeba, decyzję o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót, projekt budowlany i wykonawczy zawierający następujące elementy: budynek informacji turystycznej o kubaturze ok. 500 m3 - konstrukcja tradycyjna murowana z przeznaczeniem na punkt informacji turystycznej i świetlicę (architektura, konstrukcja, sieci i instalacje wod.-kan., c.o., energetyczne) wraz z częścią sanitarną (ogólnodostępne WC), zagospodarowanie terenu, w tym utwardzenie terenu (kostka brukowa), zieleń, ciągi piesze, promenada około 200 m, skate park w technologii monolitycznej (z betonu lanego, metodą natryskową czyli torkretowania) z betonu C30/37(B-35), siłownię na wolnym powietrzu, oświetlenie, monitoring, boisko (tenis, siatkówka), mała architektura, przedłużenie pomostu o 30 m, - brak ogólnego systemu monitoringu, - w pobliżu projektowanego budynku są wszystkie media , w trakcie wykonywania dokumentacji projektowej należy uzyskać akceptację Zamawiającego przygotowanej koncepcji, wszelkie wymagane uzgodnienia projektowe, opinie, pozwolenia, w tym uzyskania warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, badania geologiczno - inżynierskie oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorys inwestorski, wykonanie bez dodatkowego wynagrodzenia trzykrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej, Zadanie nr 2 Zagospodarowanie terenu przy ścieżce rowerowej Gnieżdżewo- Swarzewo - około 20 000 m2 Dokumentacja winna zawierać: mapę ewidencji gruntów, wykaz właścicieli i władających, mapę do celów projektowych w skali 1: 500, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia publicznego (ew. sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko), jeżeli wystąpi taka potrzeba, decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i/lub wypisów i wyrysów z mpzp, operat wodnoprawny (pozwolenie wodnoprawne), jeżeli wystąpi taka potrzeba, decyzję o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót, projekt budowlany i wykonawczy zawierający następujące elementy: zagospodarowanie terenu poprzez wykorzystanie podziemnych obiektów historycznych do celów turystycznych, oświetlenie, monitoring, zagospodarowanie parku, mała architektura, pomost dług. 36 m. Obiekty historyczne przy ścieżce rowerowej Gnieżdżewo - Swarzewo: magazyn amunicji bazy lotnictwa ulokowany w skarpie klifu, pomost cumowniczy, 3 baraki magazynowe (obecne wykopy w skarpie), strzelnica - zdjęcia w załączeniu, w trakcie wykonywania dokumentacji projektowej należy uzyskać akceptację Zamawiającego przygotowanej koncepcji, wszelkie wymagane uzgodnienia projektowe, opinie, pozwolenia, w tym uzyskania warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, badania geologiczno - inżynierskie oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorys inwestorski, wykonanie bez dodatkowego wynagrodzenia trzykrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej, Zadanie nr 3 - Zagospodarowanie terenu stawu w Połchowie - 3 800 m2 Dokumentacja winna zawierać mapę ewidencji gruntów, wykaz właścicieli i władających, mapę do celów projektowych w skali 1: 500, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia publicznego (ew. sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko), jeżeli wystąpi taka potrzeba, decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i/lub wypisów i wyrysów z mpzp, operat wodnoprawny (pozwolenie wodnoprawne), jeżeli wystąpi taka potrzeba, decyzję o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót, projekt budowlany i wykonawczy zawierający następujące elementy: zagospodarowanie stawu wraz z udrożnieniem i wymianą rur odpływowych, oczyszczeniem i umocnieniem, utwardzenie terenu, zieleń, ciągi piesze, plac zabaw, siłownię na wolnym powietrzu, oświetlenie, monitoring, parking, wyodrębnione miejsce dla wędkarzy i na ognisko, wiata, mała architektura - zdjęcia stawu w załączeniu, zamawiający nie posiada informacji o stawie, w trakcie wykonywania dokumentacji projektowej należy uzyskać akceptację Zamawiającego przygotowanej koncepcji, wszelkie wymagane uzgodnienia projektowe, opinie, pozwolenia, w tym uzyskania warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, badania geologiczno - inżynierskie oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorys inwestorski, wykonanie bez dodatkowego wynagrodzenia trzykrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej, Zadanie nr 4 - Zagospodarowanie terenu w Leśniewie - 3 699 m2 Dokumentacja winna zawierać mapę ewidencji gruntów, wykaz właścicieli i władających, mapę do celów projektowych w skali 1: 500, uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, w tym decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia publicznego (ew. sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko), jeżeli wystąpi taka potrzeba, decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i/lub wypisów i wyrysów z mpzp, operat wodnoprawny (pozwolenie wodnoprawne), jeżeli wystąpi taka potrzeba, decyzję o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót, projekt budowlany i wykonawczy zawierający następujące elementy: zagospodarowanie terenu wraz z odwodnieniem, utwardzenie terenu (kostka brukowa), zieleń, ciągi piesze, skate park w technologii monolitycznej (z betonu lanego, metodą natryskową czyli torkretowania) z betonu C30/37(B-35), siłownię na wolnym powietrzu, monitoring, ogrodzenie, odnowienie części elewacji budynku istniejącego, modernizacja istniejących trybun - zdjęcia w załączeniu (siedziska przeznaczone dla pobliskiego amfiteatru), mała architektura, oświetlenie terenu, bez parkingu i dojazdu, w trakcie wykonywania dokumentacji projektowej należy uzyskać akceptację Zamawiającego przygotowanej koncepcji, wszelkie wymagane uzgodnienia projektowe, opinie, pozwolenia, w tym uzyskania warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, badania geologiczno - inżynierskie oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, kosztorys inwestorski, wykonanie bez dodatkowego wynagrodzenia trzykrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej, Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard oraz inne istotne elementy. Przed sporządzeniem oferty zaleca się dokonanie wizji w terenie - w celu oszacowania na własną odpowiedzialność wszystkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Dokumentację należy sporządzić w terminie 6 miesięcy po uzyskaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i/lub wypisów i wyrysów z mpzp. Wykonawca przekaże Zamawiającemu 5 egz. ostatecznej, kompletnej i uzgodnionej dokumentacji oraz 1 egz. na nośnikach CD lub DVD..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości zadanie 1 - 700 zł, zadanie 2 - 700 zł zadanie 3 - 480 zł zadanie 4 - 480 zł. Wadium może być wnoszone w następujących formach pieniądzu poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42 poz. 275). Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w pieniądzu należy uiścić w formie przelewu na rachunek Bank Spółdzielczy Krokowa, nr rachunku 55 834900020008950020000030 z podaniem tytułu Wadium nr sprawy IZP.U.271.10.2015 zadanie nr Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Informacje dodatkowe: Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia wraz ze znakiem sprawy ; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 w ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - projektanci posiadający właściwe uprawnienia budowlane (wszystkich specjalności zastosowanych w dokumentacji). Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą spełnić ten warunek składając dowód na posiadanie równoważnych uprawnień uzyskanych w swoich krajach pochodzenia. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian, o których mowa w ust. 3. Zmiany w umowie mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia, wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku 1) przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich, np. przedłużanie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 3) rezygnacji z realizacji części zamówienia, 4) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego. 5. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: 1) odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia lub rozszerzenia jego zakresu, 2) zmiany stawki podatku VAT, przy czym ceny netto nie ulegają zmianie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.puck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Puck ul. 10 Lutego 29 84-100 Puck.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Puck ul. 10 Lutego 29 84-100 Puck - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.