eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w mieście Jelenia Góra w ramach Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Jelenia Góra: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w mieście Jelenia Góra w ramach Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Numer ogłoszenia: 127535 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra , Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159, 7546204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w mieście Jelenia Góra w ramach Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.:Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w mieście Jelenia Góra w ramach Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - Priorytet: System Zielonych Inwestycji - (GIS - Green Investment Scheme) Część 1) - Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej: Zadanie 1: Budynek Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Lotnictwa 1 Zadanie 2: Budynek Miejskiego Przedszkola nr 2 przy ul. Piłsudskiego 32; Zadanie 3: Budynek Miejskiego Przedszkola nr 11 przy ul. Chopina 4; Zadanie 4: Budynek Miejskiego Przedszkola nr 14 przy ul. Junaków 2; Zadanie 5; Budynek Gimnazjum nr 1 przy ul. Piłsudskiego 23; Zadanie 6: Budynek Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii przy ul. Sprzymierzonych 9; Zadanie 7: Budynek Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień przy ul. Leśnej 3; Zadanie 8: Budynek Urzędu Miasta przy ul. Sudeckiej 29; Zadanie 9: Budynek Urzędu Miasta przy ul. Ptasiej 2,3; Zadanie 10: Budynek Zespołu Szkół Licealnych ni Zawodowych nr 2 przy ul. 1.Maja 39/41; Zadanie 11: Budynek Zespołu Szkół Rzemiosł Artystycznych przy ul. Cieplickiej 34; Zadanie 12: Budynek Urzędu Miasta przy Placu Ratuszowym 58. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert sprawował nadzór inwestorski nad realizacją co najmnie jednej (1) roboty budowlanej przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, których zakres obejmował: docieplenie ścian zewnętrznych budynków metodą bezspoinową, ocieplenie stropu/stropodachu oraz wymianę stolarki okiennej. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć wykaz wykonanych usług (nadzór nad robotami budowlanymi) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu, daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 2 do IDW. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami:1)Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o których mowa w ustawie Prawo budowlane wydane na podstawie rozporządzenia Ministra transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2008 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub dpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych i 2 lata praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. 2) Inspektor nadzoru robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń, o których mowa w ustawie Prawo budowlane wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2008 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane; posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku sprawowania funkcji technicznych w budownictwie. Jeden spośród wyżej wymienionych inspektorów pełnić będzie równocześnie funkcję Koordynatora pracy inspektorów. Od Koordynatora wymaga się doświadczenia w pełnieniu funkcji koordynatora pracy inspektorów przy robotach budowlanych. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy są zobowiązani przedstawić: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (uprawnień), doświadczenia i wykształcenia w zakresie niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności przy realizacji niniejszego zamówienia, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z treścią załącznika nr 3 do IDW. Jeżeli wskazane wyżej osoby są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego możliwe jest uzyskanie przez te osoby decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE, po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ na zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63,poz. 394). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY:SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument potwierdzający praktykę zawodową - kwalifikacje w zakresie możliwości nadzorowania robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych stwierdza konserwator właściwy dla miejsca zamieszkania w formie:1)Zaświadczenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24.08.1964 oraz rozporządzeniem Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11.01.1994 (obecnie nie wydawane). Osoby, które posiadają takie zaświadczenia zachowują uprawnienia wskazane w tych zaświadczeniach w dotychczasowym zakresie. 2) Opinii - referencji - na pisemny wniosek osoby ubiegającej się o takie referencje. Należy złożyć wykaz obiektów zabytkowych i wskazać okres w jakim odbywało się praktykę zawodową. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONANA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW WEDŁUG FORMUŁY:SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w przypadku przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych objętych zadaniem pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w mieście Jelenia Góra w ramach Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-jeleniagora.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jelenia Góra Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, pok. 22, 58-500 Jelenia Góra. SIWZ jest bezpłatnie wydawana na płycie CD.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzędą Miasta Jelenia Góra, ul. Sudecka 29, pok. 25, 58-500 Jelenia Góra, Polska.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - Priorytet: System Zielonych Inwestycji - (GIS - Green Investment Scheme) Część 1) - Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.