eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › BIEŻĄCE UTRZYMANIE, REMONT I WYMIANA OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE BURMISTRZA SZUBINA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Szubin: BIEŻĄCE UTRZYMANIE, REMONT I WYMIANA OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE BURMISTRZA SZUBINA
Numer ogłoszenia: 127524 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3910700, faks 52 384 80 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE, REMONT I WYMIANA OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE BURMISTRZA SZUBINA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie, remont i wymianę oznakowania dróg będących w zarządzie Burmistrza Szubina. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części obejmujące: CZĘŚĆ I Wymiana i uzupełnienie znaków drogowych pionowych na dogach gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin. Zakres robót obejmuje: zakup, montaż, demontaż znaków drogowych, barier ochronnych, elementów bezpieczeństwa ruchu, słupków, tabliczek z nazwami ulic wraz z kompletem mocowań. I. Zamawiający przewiduje następujące ilości robót w zakresie CZĘŚCI I: 1. Zakup i dostawę tablic znaków drogowych: 1) tablica znaków drogowych zakazu i nakazu wraz z kompletem uchwytów mocujących - znak kat. B,C wielkość: małe, 1 gen. 35 szt. 2) tablica znaków drogowych informacyjnych wraz z kompletem uchwytów mocujących - znak kat. D wielkość: małe, 1 gen. 4 szt. 3) tablica znaków drogowych zakazu i nakazu wraz z kompletem uchwytów mocujących - znak kat. B,C wielkość: małe, 2 gen. 10 szt. 4) tablica znaków drogowych ostrzegawczych wraz z kompletem uchwytów mocujących - znak kat. A wielkość: małe, 2 gen. 16 szt. 5) tablica znaków drogowych informacyjnych wraz z kompletem uchwytów mocujących - znak kat. D wielkość: małe, 2 gen. 6 szt. 6) tablica znaków drogowych - Tabliczka typu T o pow. do 0,3m2 wraz z kompletem uchwytów mocujących wielkość: dostosowana do znaków małych, 1 gen. 6 szt. 7) tablica znaków drogowych - znak typu G-1 wraz z kompletem uchwytów mocujących , 2 gen. 24 szt. 8) słupek przeszkodowy U-5a, 2 gen. 3 szt. 9) lustro drogowego U-18 okrągłe o średnicy fi 800mm wraz z kompletem uchwytów mocujących 1 szt. 10) tabliczka z dwustronną nazwą ulicy wraz z ramką i kompletem opasek mocujących 50 szt. 11) ogrodzenie łańcuchowe U-12b moduł 2m (moduł składa się z dwóch słupków i dwóch łańcuszków) 4 szt. 2. Roboty montażowe, o których mowa w pkt. 1 1) Zamocowanie do słupków tablic znaków drogowych, o których mowa w pkt. 1 od 1 do 10 - 155 szt. 2) Montaż ogrodzenia łańcuchowego, o którym mowa w tabeli l.p. 11. Głębokość kotwienia 0,50 m; przekrój poziomy fundamentu min. 0,20 m * 0,20 m; wysokość fundamentu 0,4m; fundament w kształcie prostopadłościanu z betonu C12/15 - 4 szt. 3. Roboty demontażowe: 1) Zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych i dostarczanie na plac Urzędu Miejskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 12 - 20 szt. 2) Rozebranie słupków do znaków i dostarczanie na plac Urzędu Miejskiego w Szubinie, ul. Kcyńska 12 - 30 szt. 4. Zakup, dostawę i montaż słupków do znaków drogowych 1) Montaż słupka do znaków drogowych z rur ocynkowanych o średnicy 60 mm, grubość ścianki min. 3,2mm; głębokość kotwienia 1,0 m; przekrój poziomy fundamentu min. 0,35 m * 0,35 m; wysokość fundamentu 0,9m; fundament w kształcie prostopadłościanu z betonu C12/15 - słupek pod jeden znak - 65 szt. 2) Montaż słupka do znaków drogowych z rur ocynkowanych o średnicy 76,1mm, grubość ścianki min. 3,6mm; głębokość kotwienia 1,2 m; przekrój poziomy fundamentu min. 0,35 m * 0,35 m; wysokość fundamentu 0,9m; fundament w kształcie prostopadłościanu z betonu C12/15 - słupek pod dwa znaki i więcej - 8 szt. 3) Montaż słupka do znaków drogowych z rur ocynkowanych o średnicy 88,9mm, grubość ścianki min. 4,0mm; głębokość kotwienia 1,2 m; przekrój poziomy fundamentu min. 0,35 m * 0,35 m; wysokość fundamentu 0,9m; fundament w kształcie prostopadłościanu z betonu C12/15 - słupek pod dwa znaki i więcej - 2 szt. 5. Wykonanie przedmiotu zamówienia, odbywać się będzie sukcesywnie na podstawie zleceń przesyłanych Wykonawcy faxem lub e-mailem wg potrzeb Zamawiającego. W zleceniu każdorazowo zostanie określony termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia oraz przysługujące wynagrodzenie wyliczone na podstawie cen jednostkowych. 6. Zamówienie wykonywane będzie zgodnie z: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002r. (W sprawie znaków i sygnałów drogowych) (Dz. U. Nr 170, poz. 1393 z dnia 12 października 2002r.), b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. (W sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach: załączniki nr 1, 2, 3, 4 (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003r.), c) Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 23 września 2008 r. (zmieniające rozporządzenie w sprawie znaków i sygnałów drogowych) (Dz. U. Nr 179 poz. 1104 z 23 września 2008r.), d) Normą PN-EN 12899-1:2010, Stałe, pionowe znaki drogowe. Część 1: Znaki stałe. 7. Przedmiot umowy wykonany będzie zgodnie z poniższymi warunkami technicznymi wykonania oznakowania pionowego: a) Tarcze znaków drogowych z licem z folii odblaskowej typ 1 wykonane będą z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,25mm. Tarcze znaków drogowych z licem folii odblaskowej typ 2 wykonane będą z blachy aluminiowej gr. 1,5mm w ramce na całym obwodzie. Słupki do znaków drogowych z rury stalowej ocynkowanej (wykonane z jednego kawałka - bez spawów lub innych łączeń) z kotwą betonową oraz zaślepką, w dolnej części element kotwiący zapobiegający wyrwaniu i obróceniu konstrukcji. Dla sumarycznej powierzchni znaków do 0,75 m2 i sumarycznej wysokości znaków do 1,3 m należy stosować słupki o średnicy 60 mm i grubość ścianki min. 3,2 mm. Dla sumarycznej powierzchni znaków do 1,2 m2 i sumarycznej wysokości znaków do 1,7 m należy stosować słupki o średnicy 76,1 mm i grubość ścianki min. 3,6 mm. Dla sumarycznej powierzchni znaków od 1,21 m2 i sumarycznej wysokości znaków do 1,7 m należy stosować słupki o średnicy 88,9 mm i grubość ścianki min. 4,0 mm. b) Wymiar tabliczek z nazwami ulic: 750 mm x 165 mm z blachy aluminiowej gr. 1,5 mm. Nazwa na tabliczce po obu jej stronach. Folia odblaskowa wylewana z zadrukiem informacyjnym (z herbem, logo Gminy Szubin lub bez herbu, bez logo Gminy Szubin) zabezpieczona wylewaną folią przeciw UV. Wydruk na folii odblaskowej białej, litery czarne. Ramka stalowa, ocynkowana pomalowana proszkowo z otworem u dołu służącym do odprowadzenia wody. Wzory tabliczek z nazwami ulic stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. c) Głębokość kotwienia słupków, fundament: - średnica słupków 60 mm - zachować głębokość kotwienia 1,0 m; przekrój poziomy fundamentu min. 0,35 m x 0,35 m; wysokość fundamentu 0,9m; - średnica słupków 76,1mm - zachować głębokość kotwienia 1,2 m; przekrój poziomy fundamentu min. 0,35 m x 0,35 m; wysokość fundamentu 0,9m; - średnica słupków 88,9mm - zachować głębokość kotwienia 1,2 m; przekrój poziomy fundamentu min. 0,35 m x 0,35 m; wysokość fundamentu 0,9m - fundament należy wykonać w kształcie prostopadłościanu z betonu C12/15. d) Skrajnia pionowa oraz pozioma przy umieszczaniu znaków pionowych musi spełniać wszelkie wymogi wynikające z przepisów zawartych w rozporządzeniu, o którym mowa w ust. 4 punkt 2), a w szczególności: - dolna krawędź znaku umiejscowionego nad chodnikiem i drogą rowerową musi być min. 2,2 m od powierzchni chodnika lub drogi rowerowej; - krawędź boczna znaku musi być odsunięta na odległość min. 0,5 m od jezdni głównej oraz 0,2 m od drogi rowerowej; - słupki znaków muszą być odsunięte od krawędzi drogi rowerowej na odległość min. 0,2 m; - znaki usytuowane na poboczu drogi należy umieszczać z zachowaniem skrajni pionowej od powierzchni terenu 2,0 m przy jednoczesnym zachowaniu skrajni poziomej 0,5 m od krawędzi jezdni. 8. Znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego muszą posiadać aprobatę techniczną na stałe odblaskowe znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz znaki dodatkowe, wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie. Wykonawca zobowiązany jest do każdego wykonania przedmiotu zamówienia dołączyć aprobatę techniczną na stałe odblaskowe znaki drogowe i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz na znaki dodatkowe, krajową deklarację zgodności. CZĘŚĆ II Wykonanie oznakowania poziomego dróg gminnych położonych na terenie gminy i miasta Szubin. 1. Wykaz oznakowania poziomego do wykonania na ulicach miasta i gminy Szubin stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: 1) przynajmniej dwie roboty w zakresie Części I dotyczące bieżącego utrzymania oznakowania pionowego o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda, 2) przynajmniej dwie roboty w zakresie Części II dotyczące wykonania lub bieżącego utrzymania oznakowania poziomego w ilości co najmniej 600 m2 każda. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w/g załącznika do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania przed Zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca mocuje pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w przypadku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, Biuro Obsługi Klienta (pokój nr 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.