eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Oczyszczanie wpustów ulicznych krat ściekowych z przykanalikami na terenie miasta Ząbki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Ząbki: Oczyszczanie wpustów ulicznych krat ściekowych z przykanalikami na terenie miasta Ząbki
Numer ogłoszenia: 127521 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o. , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 68 18 wew. 137, faks 0-22 781 68 18 wew. 137.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie wpustów ulicznych krat ściekowych z przykanalikami na terenie miasta Ząbki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest czyszczenie 850 sztuk wpustów ulicznych krat ściekowych z przykanalikami na terenie miasta Ząbki, odprowadzających do kanalizacji ogólnospławnej wody opadowe lub roztopowe. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) zdjęcie kratki wraz z oczyszczeniem jej gniazda, b) oczyszczenie osadnika, wpustu ulicznego oraz przykanalika sprzętem specjalistycznym, c) założenie kratki, g) odwiezienie odpadów na składowisko. 3. W przypadku powstania nieprzewidzianej awarii, zagrażającej bezpieczeństwu ruchu samochodowego, pieszego lub zablokowania odpływu do kanalizacji miejskiej, Wykonawca zobowiązany jest natychmiast przystąpić do jej usuwania lub gdy nie ma możliwości natychmiastowego usunięcia awarii do zabezpieczenia miejsca jej powstania w terminie nie dłuższym niż ? godziny od momentu otrzymania zlecenia w formie ustnej, telefonicznej lub pisemnej. Zlecenia przekazywane w takich przypadkach w formie telefonicznej potwierdzane będą pisemnie najpóźniej do końca następnego dnia od zgłoszenia. 4. Warunki realizacji odbioru i rozliczenia prac: a) Zamawiający prace będzie zlecał każdorazowo: - pisemnym zleceniem określającym zakres, ilość i termin wykonania, telefonicznie lub faksem w przypadku sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu ruchu samochodowego lub pieszego lub zablokowania odpływu do kanalizacji miejskiej. b) Do odbioru wykonanych prac należy przedłożyć wykaz wyczyszczonych krat ściekowych wraz z opisem stanu technicznego oraz potwierdzenie przyjęcia odpadów na składowisko uprawnione do prowadzenia takiej działalności. 5. Wymagania dodatkowe: a) Wykonanie zamówienia zgodnie z określonym zakresem prac, a także zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów technicznych oraz aktualnych przepisów o drogach publicznych, ruchu drogowym i znakach drogowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w. ustawy. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) Wykonawca wykaże wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. b) Wykonawca wykaże że, dysponuje lub będzie dysponować narzędziami i urządzeniami dostosowanymi do wykonania usługi objętej zamówieniem w tym: - specjalistyczny samochód z funkcją ssąco-płuczącą do płukania kanalizacji oraz odsysania wody lub osadu z osadnika we wpuście ulicznym. Sprzęt winien być sprawny techniczne i winien zapewnić pełne bezpieczeństwo; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń żądanych przez zamawiającego będzie stanowić podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przy ocenie ofert będzie kierował się formułą - spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych II) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; III. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy załączyć: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, w tym co najmniej specjalistyczny samochód z funkcją ssąco-płuczącą do płukania kanalizacji oraz odsysania wody lub osadu z osadnika we wpuście ulicznym. Sprzęt winien być sprawny techniczne i winien zapewnić pełne bezpieczeństwo. IV. Pozostałe dokumenty: a) Wypełniony formularz oferty, b) istotne postanowienia umowy wraz z akceptacją zawartych w nich postanowień, c) pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być załączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pgk.zabki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach Sp. z o.o., 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 12:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach Sp. z o.o., 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10 - Kancelaria (wejście od ul. Moniuszki 9).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.