eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb wdrożenia Systemu Elektronicznej Księgi Wieczystej w Sądzie Rejonowym w Nowym Tomyślu Plac Niepodległości 31.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-07-26

Poznań: Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb wdrożenia Systemu Elektronicznej Księgi Wieczystej w Sądzie Rejonowym w Nowym Tomyślu Plac Niepodległości 31.
Numer ogłoszenia: 127520 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 33037 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8566160, 8566071, fax 061 8566069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb wdrożenia Systemu Elektronicznej Księgi Wieczystej w Sądzie Rejonowym w Nowym Tomyślu Plac Niepodległości 31..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac adaptacyjnych obejmuje : A) roboty rozbiórkowe - częściowe wyburzenie ścianek g-k i okładzin sufitowych - sufitów podwieszonych w pomieszczeniach pracy - wyburzenie ścianek murowanych po wcześniejszym odkuciu tynku i potwierdzeniu możliwości rozbiórki - demontaż ościeżnic i drzwi w ścianach wyburzanych - wykonanie nadproży i otworów drzwiowych oraz okiennych w ścianach murowanych - demontaż oświetlenia w sufitach i cz. instalacji elektrycznej w ścianach - odkucie tynków i demontaż posadzek w pomieszczeniach B) roboty budowlane - usunięcie istniejących powłok malarskich i odbicie zmurszałych tynków - wykucie bruzd i ułożenie nowej instalacji elektrycznej - wykonanie nowych ścianek działowych w sekretariacie - montaż naświetli szklonych w pomieszczeniu biura podawczego na korytarzu i w pomieszczeniu ekspozytury CIKW - montaż nowych ościeżnic i drzwi zgodnie z dok. proj. - szpachlowanie i malowanie ścian we wszystkich pomieszczeniach - montaż sufitów podwieszonych - wykonanie podłóg we wszystkich pomieszczeniach oprócz sekretariatu - malowanie stolarki drzwiowej - montaż regałów i wyposażenia - przestawienie istniejącego hydrantu C) instalacje elektryczne słaboprądowe - wewnętrzna alarmowa i kontroli dostępu - wewnętrzna wykrywania i alarmu p. poż - strukturalna (cz. pasywna ) + urządzenie aktywne w gł. punkcie rozdz. D) klimatyzację pomieszczenia serwera

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.33.12.30 - Instalowanie sprzętu chłodzącego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 403778,56 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane RAT - BUD Antoni Ratajczak, ul. Ostrowska 360, 61-312 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 403778.56
  • Oferta z najniższą ceną: 403778.56 / oferta z najwyższą ceną: 403778.56
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.