eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Dostawa artykułów i sprzętu kancelaryjno-biurowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Powidz: Dostawa artykułów i sprzętu kancelaryjno-biurowego.
Numer ogłoszenia: 127484 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3293 , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 63 277 44 71, faks 63 277 41 00, 2774111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów i sprzętu kancelaryjno-biurowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i sprzętu kancelaryjno-biurowego. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia, w którym zawarte są minimalne żądane parametry jakościowe oraz ilości asortymentu określone zostały w formularzu cenowym - załączniki nr 2A, 2B i 2C do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 zadania. Zadanie 1 - Dostawa artykułów biurowych i akcesoriów do nich. Zadanie 2 - Dostawa papieru i folii do kserokopiarek. Zadanie 3 - Dostawa niszczarek. 3. Każdemu z wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje. 4. Oferowane produkty muszą spełniać minimalne parametry określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym (załączniki nr 2A, 2B i 2C do SIWZ). 5. Wszystkie dostarczone materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem gwarancji w wymiarze określonym przez producenta przedmiotu umowy. 6. Wymagania stawiane Wykonawcy dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: Dla zadań nr: 1, 2, i 3. a) Przedmiot zamówienia ma być dostarczany transportem Wykonawcy (na jego koszt i ryzyko) do siedziby Zamawiającego: - magazyn sekcji szkoleniowej - dla zadania nr 1 (asortyment z pozycji od nr 1 do 184 zawarty w załączniku nr 2A do SIWZ) oraz dla zadania nr 2 (asortyment z pozycji od nr 8 do 27 zawarty w załączniku nr 2B do SIWZ) - magazyn służby uzbrojenia i elektroniki - dla zadania nr 1 (asortyment z pozycji nr 185 zawarty w załączniku nr 2A do SIWZ) - magazyn służby łączności, informatyki i ubezpieczenia lotów - dla zadania nr 2 (asortyment z pozycji od nr 1 do 7 zawarty w załączniku nr 2B do SIWZ) - magazyn systemów alarmowych - dla zadania nr 3 (załącznik nr 2C do SIWZ) Dostawa będzie realizowana w godz. 8.00 - 14.00. Czas dostawy musi być uzgodniony z pracownikiem wyznaczonym do odbioru artykułów, b)Cena oferty musi zawierać koszt transportu przedmiotu zamówienia do magazynu Zamawiającego, koszt rozładunku oraz wniesienia. c) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą następować będą wyłącznie za faktycznie dostarczone towary, według cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2A, 2B, 2C do SIWZ, d) Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, w ciągu 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. e) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady wyrobów powstałe podczas ich transportu do czasu przekazania ich do odpowiedniego magazynu Zamawiającego i ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. f) Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania reklamacji poprzez wymianę towaru na nowy, w terminie 5 dni od daty jej otrzymania, bądź - w przypadku odmowy jej uznania - udzielenia w tym terminie odpowiedzi na reklamację z uzasadnieniem. Dla zadania nr 3: a) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niszczarek, dla których posiada serwis na terenie całego kraju. b) Okres gwarancji na niszczarki wynosi minimum 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. c) W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad fizycznych towaru lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, na swój koszt. d) Brak udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 5 dni od otrzymania reklamacji oznaczać będzie uznanie reklamacji. e) Towar reklamowany będzie odbierany przez Wykonawcę na jego koszt z siedziby Zamawiającego. f) Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas liczony od daty zgłoszenia przez Zamawiającego stwierdzonej wady do dnia jej usunięcia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dostaw przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym, który zostanie dostarczony w terminie dla: - zadania nr 1 - w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, - zadania nr 2 - w ciągu 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, - zadania nr 3 - w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.14.12.00-1, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6, 30.19.14.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie Zamawiający nie stawia warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2A do SIWZ (dotyczy pozycji 1, 23, 24, 25, 26, 38, 77, 92, 103, 107, 133, 134, 135, 148, 160, 174, 175, 182, 184) oraz w formularzu cenowym załącznik nr 2C, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty np. opisy, wydruki ze stron internetowych producentów lub dystrybutorów tych artykułów, ulotki reklamowe, katalogi, itp.), z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2A do SIWZ. c) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2B do SIWZ. d) wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2C do SIWZ. e) dokumenty, o których mowa w części VI niniejszej Specyfikacji. f) dokument potwierdzający uprawnienia do podpisania oferty (o ile nie wynika to z dokumentów dołączonych do oferty) lub w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie- Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3293 ul. Witkowska 8 62-430 Powidz, pokój nr 230..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3293 ul. Witkowska 8 62-430 Powidz, kancelaria jawna- pokój nr 118..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych i akcesoriów do nich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia, w którym zawarte są minimalne żądane parametry jakościowe oraz ilości asortymentu określone zostały w formularzu cenowym - załącznik nr 2A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.14.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papieru i folii do kserokopiarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia, w którym zawarte są minimalne żądane parametry jakościowe oraz ilości asortymentu określone zostały w formularzu cenowym - załącznik nr 2B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa niszczarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia, w którym zawarte są minimalne żądane parametry jakościowe oraz ilości asortymentu określone zostały w formularzu cenowym - załącznik nr 2C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.