eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wykonanie przeglądów pięcioletnich polegające na sprawdzeniu stanu technicznego oraz przydatności do użytkowania wraz z przeglądem instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz wykonanie rocznego przeglądu instalacji gazowych w obiektach komunalnych, zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-25

Bytom: Wykonanie przeglądów pięcioletnich polegające na sprawdzeniu stanu technicznego oraz przydatności do użytkowania wraz z przeglądem instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz wykonanie rocznego przeglądu instalacji gazowych w obiektach komunalnych, zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane
Numer ogłoszenia: 127482 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o. , ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, faks 032 2813517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów pięcioletnich polegające na sprawdzeniu stanu technicznego oraz przydatności do użytkowania wraz z przeglądem instalacji elektrycznej i piorunochronnej oraz wykonanie rocznego przeglądu instalacji gazowych w obiektach komunalnych, zgodnie z art. 62 ustawy Prawo Budowlane.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I/Oddział I Wykonanie przeglądów pięcioletnich obiektów komunalnych wykazanych w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania wraz z przeglądem instalacji elektrycznej i piorunochronnej. Część II/Oddział II Wykonanie przeglądów pięcioletnich obiektów komunalnych wykazanych w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania wraz z przeglądem instalacji elektrycznej i piorunochronnej. Część III/Oddział III Wykonanie przeglądów pięcioletnich obiektów komunalnych wykazanych w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania wraz z przeglądem instalacji elektrycznej i piorunochronnej. Część IV/Oddział IV Wykonanie przeglądów pięcioletnich obiektów komunalnych wykazanych w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania wraz z przeglądem instalacji elektrycznej i piorunochronnej. Część V/Oddział V Wykonanie przeglądów pięcioletnich obiektów komunalnych wykazanych w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania wraz z przeglądem instalacji elektrycznej i piorunochronnej. Szczegółowy zakres przeglądów został określony w załączniku nr 2 do istotnych postanowień umownych wspólnych dla wszystkich w/w części. Część VI/oddziały: I-V Wykonanie rocznego przeglądu instalacji gazowych w obiektach komunalnych wykazanych w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych. Szczegółowy zakres przeglądów został określony w załączniku nr 2 do istotnych postanowień umownych dla niniejszej części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego dla każdej części.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: dla części I_oddział I:100,00 zł (słownie:sto złotych 00_100) dla części II_oddział II: 1700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00_100) dla części III_oddział III: 2500,00zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00_100) dla części IV_oddział IV: 700,00zł (słownie: siedemset złotych 00_100) dla części V_oddział V: 4600,00zł (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00_100) dla części VI_oddziały:I-V: 630,00zł (słownie: sześćset trzydzieści złotych 00_100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust 6. ustawy pzp winno być wniesione w jednej z następujących form: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158, ze zm.) 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego (dotyczy formy pieniężnej): ING Bank Śląski S.A. Oddział Bytom numer konta. 55 1050 1230 1000 0023 0199 7470 dokonany skutecznie do dnia 09.06.2011r. do godz. 10:00 z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: DZP_6_2011- przeglądy techniczne-część ......... wadium w pozostałych formach wnosi się do Działu Zamówień Zakładu Budynków Miejskich Sp. z o.o. ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom (pok 313, II piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00 do dnia 09.06.2011 do godz. 10:00 5. Wadium winno zabezpieczać cały 30-dniowy okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy pzp 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących jego po stronie. b) Wykonawca którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie c) Wykonawca którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jeżeli wniesienie takiego zabezpieczenia było wymagane przez Zamawiającego d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy 13. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art.. 46 ust. 3 ustawy pzp, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Za zgodą Zamawiającego mogą nastąpić zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy pzp oraz zmiany polegające na zmianie obowiązującej stawki VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Zakładu Budynków Miejskich Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom (pok. 313, II p.).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Zakładu Budynków Miejskich Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom (pok. 313, II p.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przeglądów pięcioletnich obiektów komunalnych wykazanych w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania wraz z przeglądem instalacji elektrycznej i piorunochronnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przeglądów został określony w załączniku nr 2 do istotnych postanowień umownych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie przeglądów pięcioletnich obiektów komunalnych wykazanych w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania wraz z przeglądem instalacji elektrycznej i piorunochronnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przeglądów został określony w załączniku nr 2 do istotnych postanowień umownych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie przeglądów pięcioletnich obiektów komunalnych wykazanych w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania wraz z przeglądem instalacji elektrycznej i piorunochronnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przeglądów został określony w załączniku nr 2 do istotnych postanowień umownych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie przeglądów pięcioletnich obiektów komunalnych wykazanych w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania wraz z przeglądem instalacji elektrycznej i piorunochronnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przeglądów został określony w załączniku nr 2 do istotnych postanowień umownych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie przeglądów pięcioletnich obiektów komunalnych wykazanych w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych, polegające na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania wraz z przeglądem instalacji elektrycznej i piorunochronnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przeglądów został określony w załączniku nr 2 do istotnych postanowień umownych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie rocznego przeglądu instalacji gazowych w obiektach komunalnych wykazanych w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umownych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres przeglądów został określony w załączniku nr 2 do istotnych postanowień umownych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.