eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Budowa budynku socjalnego dla celów obsługi boiska wiejskiego w Szemudzie wraz ze sceną widowiskową, dz nr 685/2

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Szemud: Budowa budynku socjalnego dla celów obsługi boiska wiejskiego w Szemudzie wraz ze sceną widowiskową, dz nr 685/2
Numer ogłoszenia: 12745 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257069 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud, ul. Kartuska 13, 84-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 58 6764428, faks 58 6764428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku socjalnego dla celów obsługi boiska wiejskiego w Szemudzie wraz ze sceną widowiskową, dz nr 685/2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Budowa budynku socjalnego trzykondygnacyjny (piwnica, parter, poddasze użytkowe), częściowo podpiwniczony, z dachem stromym, dwuspadowym. Przy głównej bryle budynku scena zadaszona z dachem dwuspadowym, w konstrukcji drewnianej. Powierzchnia utwardzona (ciągi komunikacyjne, plac parkingowy, place zebrań, trybuny) - 2474,3 m2 Powierzchnia zabudowy budynku socjalnego - 124,8 m2 Powierzchnia schodów zewnętrznych i pochylni - 38,56 m2 Powierzchnia zabudowy sceny - 42,0 m2 Procent powierzchni biologicznie czynnej - 11320,3 m2 80% >50% Procent pokrycia działki zabudową wynosi 2% < 20% Powierzchnia użytkowa budynku piwnica - 68,9 m2 parter - 81,75 m2 poddasze - 72,23 m2 Łącznie: - 222,9 m2 Kubatura budynku - 999,2 m3 Wykonawca jest zobowiązany do: a) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, b) wyposażenia obiektu w sprzęt p. poż wraz z oznakowaniem (zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa pożarowego), c) przedłożenie ostatecznej decyzji o pozwolenie na użytkowanie, d) wykonanie instrukcji użytkowania obiektu. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego inwestycji; Dokumentację należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG oraz pliku otwieranym przez program kartograficzny MMP lub DXF). 3. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych (równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych, a jego oświadczenie o równoważności lub /i zastosowaniu materiałów (urządzeń) podanych przykładowo w SIWZ zawarte będzie w kosztorysie ofertowym. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz kosztorysy nakładcze. Dokumenty te stanowią zał. Nr 6 do SIWZ. WAŻNE! Kosztorysy nakładcze dołączone przez Zamawiającego do SIWZ stanowią przykładowe wyliczenie zakresu i nie mogą być jedyną podstawą wyliczenia ceny kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę! 5. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany w ramach działania 313, 322, 323, Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013 Oś III.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATLANT Sp. z o.o., ul. Koperkowa 2, 81-589 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 716787,16

  • Oferta z najniższą ceną: 716787,16 / Oferta z najwyższą ceną: 965550,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.