eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pionki › Montaż ogrodzenia wokół budynku Kasyna w Pionkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Pionki: Montaż ogrodzenia wokół budynku Kasyna w Pionkach
Numer ogłoszenia: 127447 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105637 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 3414 201, faks 48 3414 204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż ogrodzenia wokół budynku Kasyna w Pionkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, związane z montażem ogrodzenia wokół budynku Kasyna w Pionkach. 2. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w dokumentacji projektowej Określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych oraz uwarunkowań i lokalizacji ich wykonania - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Skrócony opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zadania Przedmiotem zadania jest montaż 41 szt. paneli stalowych systemowych do istniejących słupków stalowych ogrodzeniowych. Istniejące słupki stalowe są wykonane z profilu zamkniętego o przekroju prostokątnym 60mm x 40mm i wysokości 250cm. 2) Wymagania stawiane panelom stalowym systemowym Ogrodzenie należy wykonać z paneli stalowych ogrodzeniowych wykonanych w formie kraty zgrzewanej punktowo, z drutów o średnicy min. o6 mm (pionowo) i drutów min. o8mm podwójnych (poziomo). Rozstaw drutów w świetle to max. 50mm pionowo i 200mm poziomo. Zastosowany panel ma być typu ciężkiego, w którym sztywność uzyskuje się poprzez zastosowanie położonych poziomo podwójnych drutów. Zastosowany panel ma być ocynkowany ogniowo wg normy: EN-ISO 1461 DIN 50976 tZnO i polakierowany proszkowo wg normy: EN-ISO 12944-5 w jednym z kolorów z palety RAL (w kolorze istniejących słupków ogrodzeniowych tj. w kolorze zielonym). Wysokość paneli to 2430mm do 2480mm. 3) Montaż Jako elementy łączne przęseł i słupków należy zastosować standardowe obejmy wykonane z płaskownika ocynkowanego i pomalowanego jak panele, wyposażone w śruby zamkowe z nakrętkami zwykłymi lub zrywalnymi, które zapobiegają demontażowi ogrodzenia przez osoby postronne. Śruby, podkładki, nakrętki - ocynkowane. Niedopuszczalne jest nawiercanie lub inne kaleczenie słupków w celu montażu paneli ogrodzeniowych. W celu ochrony słupka przez zarysowaniami lub innymi uszkodzeniami należy zastosować podkładki pomiędzy obejmy a słupki. 4) Zaślepki na słupki ogrodzeniowe Przedmiot zadania obejmuje również montaż 41 szt. zaślepek na istniejących słupkach ogrodzeniowych wykonanych z profili zamkniętych o przekroju prostokątnym 60mm x 40mm i wysokości 250cm. 4. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, 5. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłej budowy, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 Priorytet V Wzmacnianie roli miast w rozwoju regionu Działanie 5.2. Rewitalizacja miast Tytuł projektu: Rewitalizacja historycznego budynku Kasyna na potrzeby stworzenia Centrum Aktywności Lokalnej w Pionkach nr kancelaryjny wniosku: 913/09..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRAMAR Sp.j. M.Raczyński, R.Raczyński, ul. Królowej Jadwigi 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19382,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21002,59

  • Oferta z najniższą ceną: 21002,59 / Oferta z najwyższą ceną: 58683,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.