eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przerośl › Dowożenie i odwożenie dzieci z terenu Gminy Przerośl do ZSO w Przerośli, Szkoły Podstawowej w Pawłówce w roku szkolnym 2007/2008 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-26

Przerośl: Dowożenie i odwożenie dzieci z terenu Gminy Przerośl do ZSO w Przerośli, Szkoły Podstawowej w Pawłówce w roku szkolnym 2007/2008 .
Numer ogłoszenia: 127411 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przerośl, Rynek 2, 16-427 Przerośl, woj. podlaskie, tel. 087 5691019, fax 087 5691019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_przerosl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie i odwożenie dzieci z terenu Gminy Przerośl do ZSO w Przerośli, Szkoły Podstawowej w Pawłówce w roku szkolnym 2007/2008 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa dowożenia i odwożenia dzieci z terenu Gminy Przerośl do ZSO w Przerośli, Szkoły Podstawowej w Pawłówce w roku szkolnym 2007/2008 w dni nauki szkolnej własnym środkiem transportu, zgodnie z harmonogramem tras przewozu dzieci. Wymagane pojazdy:1 autobus do 40 miejsc oraz 1 pojazd do 20 miejsc.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.72.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie ustanowiono..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych po nowelizacji z dnia 13 kwietnia 2007 r.(tekst jednolity Dz.U.z 2006 r. nr 164 poz. 1163 ze zm.). 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. : - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 173 poz. 1807 ze zm), - posiadają aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu osób. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 3.1 wykażą się realizacją w ostatnich 3 (trzech) latach, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, min.2 (dwóch) zamówień, odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania (poparte dokumentami potwierdzającymi,że usługi te były wykonywane należycie), 3.2 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.: - 2 (dwoma) kierowcami, posiadającymi odpowiednią kategorię prawa jazdy (D lub D1) i aktualne świadectwo kwalifikacji. 3.3 dysponują następującymi jednostkami sprzętowymi, tj. min.: - 2 (dwoma) pełnosprawnymi pojazdami, posiadającymi, co najmniej 40 miejsc siedzących dla dzieci oraz 1 pojazd 20 miejsc siedzących dla dzieci . 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać niżej wymienione oświadczenie oraz dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną z zachowaniem sposobu reprezentacji: 1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych po nowelizacji z 13 kwietnia 2007 r.-/zał. nr 3/, 2.dokumenty przewidziane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz.U z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605/ par. 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis właściwego rejestru dla każdego ze wspólników wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert- zał. nr 4- załącznik Wykonawcy, 3.aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - zał. nr 4 a- Załącznik Wykonawcy, 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania- zał. nr 5, 5. dokumenty potwierdzające, że w/w usługi były wykonywane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonywaniu usług muszą zawierać informację dot. wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania i odbiorców - zał. nr 5 - zał. Wykonawcy, 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat kwalifikacji, doświadczenia i zakresu wykonywanych przez nich czynności- zał. nr 6, 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych (autobusów), jakimi dysponuje Wykonawca- zał. nr 7, 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia- zał. nr 8 - załącznik Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_przerosl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego,ul. Rynek 2, 16-427 Przerośl, pok. 10 lub ze strony internetowej http://epodlasie.wipb.pl/biptest/ug_przerosl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przerośl, ul. Rynek 2, 16-427 Przerośl, pokój nr 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.