To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2011-05-24
Krapkowice: Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych dla realizacji projektu pn. Letnie s³oñce nie zna granic
Numer og³oszenia: 127404 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 82712 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krapkowice, ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4466800, faks 077 4466888.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych dla realizacji projektu pn. Letnie s³oñce nie zna granic.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego materia³ów promocyjnych podzielonych na ni¿ej wymienione czê¶ci zamówienia: Czê¶æ nr 1: KUBKI Ilo¶æ: 110 sztuk Materia³: kubek szklany, szroniony, matowy w kolorze naturalnego szk³a, z uszkiem do trzymania, pojemno¶æ 300 ml plus-minus 5 procent, rozmiar 96 x 80 mm plus-minus 5 procent Na zewnêtrznej stronie kubka winien znajdowaæ siê trwa³y nadruk, wykonany metod± bezpo¶redni± lub metod± kalki, obejmuj±cy: - symbol Unii Europejskiej zgodnie z normami graficznymi okre¶lonymi w za³±czniku Rozporz±dzenia Komisji WE nr 1828-2006 oraz powo³anie siê na Uniê Europejsk± w j. polskim i j. czeskim - logo Programu i Euroregionu - umieszczenie zapisu: Projekt jest wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze ¶rodków bud¿etu pañstwa - umieszczenie zapisu Przekraczamy granice w j. polskim i j. czeskim - umieszczenie zapisu tytu³u projektu: Letnie s³oñce nie zna granic w j. polskim i j. czeskim Pole nadruku winno obejmowaæ pas o szeroko¶ci nie mniejszej ni¿ 6 cm na 75 procentach obwodu kubka. Logo Unii musi byæ co najmniej takiej samej wielko¶ci jak loga pozosta³ych podmiotów. Szczegó³owy opis zasad promocji znajduj± siê na stronie internetowej www.europradziad.pl w zak³adce Fundusz Mikroprojektów PO WT 2007-2013 Promocja. Czê¶æ nr 2: KOSZULKI Rodzaj: T-shirt Ilo¶æ: 110 sztuk Rozmiar: 30 szt.- M, 50 szt.- L, 30 szt. -XL Tekstura: 100 procent bawe³na Gramatura: nie mniejsza ni¿ 185g na m2 Kolor: bia³y pole nadruku nie mniejsze ni¿ 25 cm x 37 cm -wysoko¶æ-szeroko¶æ nadruk wykonany metod± sitodruku lub transferu. nadruk na plecach - herb miasta Krapkowice i Lipova - lazne w polu o rozmiarach 10 cm x 10 cm ka¿dy, z umieszczon± pod herbem nazw± Miasta Czê¶æ nr 3: FOLDERY Ilo¶æ: 6 000 sztuk Format: 20 x 20 cm Gramatura ok³adki - nie mniejsza ni¿ 300g mat+folia mat, druk dwustronnie kolor wiod±cy -niebieski, druk pe³ny kolor. Gramatura stron folderu: 135g kreda b³ysk Tre¶æ: w jêzyku polskim, czeskim i niemieckim Wewn±trz folderu - sk³adana do rozmiarów folderu mapka topograficzna- rozmiar czê¶ci z³o¿onej mapki winien stanowiæ ? ca³ej jej powierzchni, odrêbn± dla Miasta Krapkowice i dla Miasta Lipove - laznie, obejmuj±ca ca³y teren gmin, z powiêkszeniem centrów Miast - z nazwami ulic, zaznaczonym usytuowaniem obiektów wymienionych ni¿ej w pkt. 3.4 -3.4.1-3.4.2 ka¿da w j. polskim, czeskim i niemieckim jednocze¶nie Tre¶æ folderu winna obejmowaæ: 3.1 s³owo wstêpne Burmistrza Krapkowic i Starosty Lipova - lazne 3.2 krótk± historiê obu miejscowo¶ci 3.3 krótk± historiê Euroregionu Pradziad 3.4 informacje dotycz±ce obu Miast: nazwy, dane teleadresowe, strony www i e-maile dot. instytucji publicznych, w tym m.in.: siedziby Urzêdów Miejskich obu Miast i ich jednostek oraz spó³ek, Policji, Stra¿y Po¿arnych, Szpitali, itp. oraz 3.4.1 bazê gastronomiczno - noclegow±, w tym hotele, zajazdy, pensjonaty, kwatery prywatne, gospodarstwa agroturystyczne, restauracje, kawiarnie itp. 3.4.2 bazê turystyczno-sportow±, w tym m.in., muzea, jaskinie, trasy narciarskie, stadiony, p³ywalniê DELFIN itd Folder winien zawieraæ kolorowe zdjêcia z najciekawszych pod wzglêdem turystycznym miejsc i obiektów, nie mniej ni¿ 20 ³±cznie dla obu Miast. Tre¶æ folderu w jednym jêzyku nie mo¿e zajmowaæ mniej stron ni¿ 6 - nie licz±c miejsca na zdjêcia. Oprawa folderu - szyta. Na materia³ach promocyjnych nale¿y umie¶ciæ loga i napisy wg. podanych w SIWZ wzorów..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.82.30.00 - Us³ugi drukowania i dostawy 22.46.20.00 - Materia³y reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze ¶rodków bud¿etu pañstwa. Przekraczamy Granice POWT 2007-2013 RCz-RP Fundusz Mikroprojektów.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Czê¶æ NR: 1
Nazwa: Kubki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drukarnia SADY Zenon Gil, Os. Sady 2, 47-303 Krapkowice, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 662,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 1389,90
Oferta z najni¿sz± cen±: 1389,90 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 1934,79
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 2
Nazwa: Koszulki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Medium, ul. Kozielska 18, 44-100 Gliwice, kraj/woj. ¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 1642,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 3111,90
Oferta z najni¿sz± cen±: 3111,90 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 3603,90
Waluta: PLN.
Czê¶æ NR: 3
Nazwa: Foldery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOP Media House, ul. Ksi±¿±t Opolskich 8, 45-006 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 59340,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 8364,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 8364,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 33210,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Przebudowa I piêtra budynku w Zdzieszowicach ul. Góry ¦w. Anny 21A z zagospodarowaniem terenu i infrastruktur± techniczn± na potrzeby Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci - Spedycja
- Wymiana opraw o¶wietlenia ulicznego na energooszczêdne na terenie Gminy Krapkowice
- Doposa¿enie placów zabaw na terenie Gminy Krapkowice z podzia³em na 4 czê¶ci
wiêcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga druku oraz dostawy materia³ów promocyjnych i informacyjnych na potrzeby Narodowego Instytutu Muzyki i Tañca
- Zaprojektowanie, wykonania nadruku i dostawa materia³ów promocyjnych - 2024 rok
- ZP. 99.2024 - Dostawa materia³ów indywidualnie logowanych
- Dostawa: notes spiralny, drewniany d³ugopis, bluza mêska, kubek izotermiczny
- Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych w ramach projektów Eucys i TalentON 2024
- Zakup sceny mobilnej na potrzeby Domu Kultury w O¿arowie
wiêcej: Materia³y reklamowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.