Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Kocmyrzów: DOSTAWA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ WRAZ Z MONTAŻEM
Numer ogłoszenia: 127380 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Kocmyrzów, woj. małopolskie, tel. 012 3871410, fax 012 3871410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ WRAZ Z MONTAŻEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki okiennej i drzwiowej wraz z montażem do Szkoły Podstawowej w Goszycach. Okna i drzwi balkonowe wykonane z pcv w kolorze białym, drzwi wejściowe do szkoły wykonane z aluminium w kolorze białym, drzwi wejściowe do części mieszkalnej drewniane płycinowe w kolorze brązowym. Zamówie dotyczy w sumie: 45 szt. okien, 5 szt. drzwi (w tym: 2 szt. drzwi wejściowych do szkoły, 1 szt. drzwi wejściowych do części mieszkalnej, 2 szt. drzwi balkonowych).Montowane okna i drzwi muszą posiadać atesty na dopuszczenie ich do użytkowania w obiektach użyteczności publicznej. Szczegółowy opis techniczny stolarki okiennej i drzwiowej przedstawia dokumentacja przetragowa - zał. nr 1 - specyfikacja techniczna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dodatkowo poniżej przytoczonych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca przedkłada do oferty, sporządzonej na formularzu Zamawiającego: 1) oświadczenie, składane zgodnie z art. 44, w myśl art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Ponadto, zgodnie z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca przedkłada do oferty: zaparafowany projekt umowy, kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32 - 010 Kocmyrzów /zamówienia publiczne - pok. nr 36, II p./ - koszt dok. papierowej 10 zł. Dok. można też pobrać ze strony www U.G. nieodpłatnie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32 - 010 Kocmyrzów /zamówienia publiczne - pok. 36, II p/. Ofertę można złożyć również drogą pocztową lub za pomocą przedsiębiorstwa kurierskiego..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż wiatrołapu przed Izbą Przyjęć Ogólną
- "Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej"
- Renowacja elewacji Pałacu księżnej Anny Jabłonowskiej w Kocku
- "Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
- Wymiana stolarki okiennej w Sali balowej Zamku w Wiśniczu.
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.