eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › USŁUGA ZBIERANIA, WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Toruń: USŁUGA ZBIERANIA, WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 12736 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia, ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 616-25-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csaiu.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA ZBIERANIA, WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGA ZBIERANIA, WYWOZU I UTYLIZACJI ODPADÓW powyżej 14000 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5/ zobowiązuję się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru jego oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy - zał.nr 2 do SIWZ 6/ zapoznałam/em się oraz uzyskałam/em na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględniłem je w kalkulacji ceny oferty, 7/przez cały okres związania z umową będę posiadał aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia na wykonanie usługi; 8/ wykonam zamówienia własnym transportem i na własny koszt; 9/w celu spełnienia warunków złożyłem wszystkie stosowne decyzje, dokumenty określone w SIWZ; 10/ zobowiązuje się do nieodpłatnego zaopatrzenia Zamawiającego na czas umowy w odpowiednie pojemniki (zbiorniki), kontenery do czasowego zbierania odpadów, określonych w poszczególnym zadaniu nr 1 lub zadania nr2 ( odpowiednie skreślić jeżeli Wykonawca wybiera jedno z zadań); 11/ aktualną decyzję na działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art 26. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628 z póź. zm.) lub aktualną umowę z zakładem odzyskującym lub unieszkodliwiającym do którego wykonawca będzie przekazywał odpady zgodnie art 25. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628 z póź.zm.); Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: 1/ Warunki wymagane od wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności dokumentów z oryginałem. 2/ Brak, nieważność, niewłaściwa forma i treść dokumentu lub oświadczenia, niewłaściwe potwierdzenie zgodności dokumentu z oryginałem lub nie przedstawienie, na żądanie Zamawiającego, oryginałów dokumentów będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. 3/ Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4/ Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą - spełnienia lub nie spełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. 5/ Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i informacje: 1/ napisany wg wzoru formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 3/aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniem na raty płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4/aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia na wykonanie usługi przez cały okres związania z ofertą; 5/aktualną decyzję na zbieranie i transportowanie odpadów zgodnie z art 28. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628 z póź.zm.). 6/aktualną decyzję na działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art 26. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628 z póź.zm.) lub aktualną umowę z zakładem odzyskującym lub unieszkodliwiającym do którego wykonawca będzie przekazywał odpady zgodnie art 25. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628 z póź.zm.); 7/zaświadczenie stwierdzające, że pojemniki (zbiorniki) na odpady oraz środki transportu podawane są myciu i dezynfekcji po każdorazowym dostarczeniu odpadu do miejsca odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z Rozporządzenie WE Nr 1774 (2002 r Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 03.10.2002r ustanawiające przepisy dotyczące produktów pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi. 8/aktualna decyzja powiatowego lekarza weterynarii na przewóz produktów pochodzenia zwierzęcego wraz z nadanym Weterynaryjnym Numerem Identyfikacyjnym ( art.4 ust.3 oraz art.6 ustawy z dnia 11.03.2004 o ochronie zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych ( Dz.U. z 2004r Nr 69 poz.625 z późn.zm., art. 7 załącznika II Rozporządzenia WE Nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 03.10.2002r o przepisach zdrowotnych związanych z ubocznymi produktami zwierzęcymi nie przeznaczonymi do spożycia przez ludzi ) - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08; 9/decyzję na odbiór odpadu o kodzie 20 01 08 w myśl art.7 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminach z dnia 13.09.1996r ( Dz.U. Nr 132 poz.622 z 1996r, z póź.zm.) wydaną prze odpowiednie władze administracyjne ze względu na miejsce świadczenia usług - dotyczy tylko odpadów o kodzie 20 01 08; 10/ podpisany wzór umowy, załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie: 1/ posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, 5/ zobowiązuję się dotrzymać warunków określonych w SIWZ jako obowiązujących w przypadku wyboru jego oferty oraz podpisać umowę o treści jak w projekcie umowy - zał.nr 2 do SIWZ 6/ zapoznałam/em się oraz uzyskałam/em na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie istotne informacje o warunkach, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia i uwzględniłem je w kalkulacji ceny oferty, 7/przez cały okres związania z umową będę posiadał aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia na wykonanie usługi; 8/ wykonam zamówienia własnym transportem i na własny koszt; 9/w celu spełnienia warunków złożyłem wszystkie stosowne decyzje, dokumenty określone w SIWZ; 10/ zobowiązuje się do nieodpłatnego zaopatrzenia Zamawiającego na czas umowy w odpowiednie pojemniki (zbiorniki), kontenery do czasowego zbierania odpadów, określonych w poszczególnym zadaniu nr 1 lub zadania nr2 ( odpowiednie skreślić jeżeli Wykonawca wybiera jedno z zadań); 11/ aktualną decyzję na działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z art 26. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628 z póź. zm.) lub aktualną umowę z zakładem odzyskującym lub unieszkodliwiającym do którego wykonawca będzie przekazywał odpady zgodnie art 25. Ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001r (Dz.U.Nr 62 poz. 628 z póź.zm.);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csaiu.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.csaiu.torun.pl e-mail zamowienia@csaiu.torun.pl fax.056-653-23-36 pocztą Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia ul.Sobieskiego 36, 87-100 Toruń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia ul.Sobieskiego 36, 87-100 Toruń kancelaria jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zbieranie, wywóz i utylizacja odpadów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odpady niebezpieczne 1) 150202 Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) ubrania ochronne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi kg 1500 2) 160107 Filtry olejowe kg 250 3) 160112 Okładziny hamulcowe inne niż wymienione w 160111 kg 300.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zbieranie, wywóz i utylizacja odpadów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2000108 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 150 000 litrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.