eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waganiec › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach PROW na lata 2007-2013 oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki i Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-10

Waganiec: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach PROW na lata 2007-2013 oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki i Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Numer ogłoszenia: 127352 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100918 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Waganiec, ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2830044, faks 054 2830640.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach PROW na lata 2007-2013 oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki i Województwa Kujawsko-Pomorskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach PROW na lata 2007-2013 (1.a i 1.b) oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki i Województwa Kujawsko -Pomorskiego (1.c) dla niżej wymienionych projektów: a) Rewitalizacja zbiornika wodnego oraz budowa parku ze ścieżką przyrodniczo- rehabilitacyjną z miejscem rekreacji i obiektami małej architektury w Zbrachlinie. b) Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach: Wójtówka, Nowy Zbrachlin, Waganiec i Zbrachlin. c) Kompleksu sportowego Moje boisko Orlik 2012 w Zbrachlinie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach projektu Rewitalizacja zbiornika wodnego oraz budowa parku ze ścieżką przyrodniczo-rehabilitacyjną z miejscem rekreacji i obiektami małej architektury w Zbrachlinie. Zakres usługi obejmuje nadzór nad: - budową rurociągu odpływowego nadmiaru wód ze zbiornika -117 mb, - formowaniem i zagęszczaniem nasypu grobli -915 m3, - pogłębieniem zbiornika wodnego- 3.163,6 m 3, wyprofilowania skarp i wykonania ścianki szczelnej - 97 mb, - odwodnieniem drogi powiatowej - zgodnie z projektem, - budową drewnianego pomostu na palach 176 mb, - robotami drogowymi (krawężnik 125 mb, nawierzchnia z kostki betonowej 68 m 2), - sadzeniem roślin (drzewa , krzewy, zioła) - zgodnie z projektem, - budową placu o nawierzchni drewnianej - 56 m 2, - budową placu o nawierzchni piaszczystej - 610 m 2, - budową ścieżki z kamienia rzecznego - 450 m 2, - budową placu z kamienia polnego - 120 m2, - budową podpory drewnianej zabezpieczającej skarpę (palisada o wysokości 0,5 m) - 20,63 m3, - budową/ montażem elementów małej architektury - zgodnie z projektem, - budową boiska o nawierzchni piaszczysto - gliniastej - 200 m2, obrzeża betonowe - 60 mb. Roboty prowadzone będą w 2010 roku. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. Wartość robót budowlanych wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 474.753,- zł netto. 2.2. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach projektu Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w miejscowościach: Wójtówka, Nowy Zbrachlin, Waganiec i Zbrachlin. Zakres usługi obejmuje nadzór nad: - budową kolektorów sanitarnych S-1, S-2, S18÷ S23, S29÷ S-37, DN 250 i DN 200 o łącznej długości - 4.916,0 mb, - budową przykanalików - obejmujące odpływ ścieków z gospodarstw domowych i obiektów użyteczności publicznej do w/w kolektorów w ilości - 127 szt., DN 160 i DN 200 łącznej długości - 959 mb, - budową rurociągów tłocznych DN 110 i DN 90 o łącznej długości - 2 230 mb. - przepompownie sieciowe - 5 szt. - przepompownie przydomowe z przykanalikiem tłocznym DN 63 o łącznej długości 501 m - 2 szt. Roboty prowadzone będą w 2010 - 2011 roku. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. Wartość robót budowlanych wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 4.848.605,- zł netto. 2.3. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach projektu Kompleksu sportowego Moje boisko Orlik 2012 w Zbrachlinie. Zakres usługi obejmuje nadzór nad: - boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach 30m x 62m o pow. całkowitej 1860 m2 (pole do gry 26 m x 56 m) - ogrodzone po obwodzie ogrodzeniem o wys. min. 4m, wyposażone w piłkochwyty o wys. min. 6 m, wyposażenie sportowe trwale montowane do podłoża (dwie bramki do gry w piłkę nożną), - boisko wielofunkcyjne do koszykówki , piłki siatkowej i tenisa ziemnego o nawierzchni poliuretanowej o wym. 19,1m x 32,1m - ogrodzone po obwodzie ogrodzeniem o wys. min. 4m, wyposażenie sportowe montowane w sposób trwały z podłożem (kosze do koszykówki i komplet wyposażenia do gry w piłkę siatkową), - oświetlenie kompleksu - 8 słupów oświetleniowych: boiska piłkarskiego i boiska wielofunkcyjnego - chodniki 108 m2, - odwodnienie boisk. Roboty prowadzone będą w 2010 roku. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. Wartość robót budowlanych wg kosztorysu inwestorskiego wynosi 785.256,- zł netto. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych niniejszą usługą, zawierają projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z przedmiarami robót dostępne do wglądu w siedzibie zamawiającego lub dla dwóch zadań zamieszczone na stronie internetowej BIP Urzędu Gminy Waganiec jako załączniki do SIWZ zamówienie publiczne ZP.341-1/2010 i ZP.341-3/2010 (dotyczy zadań wymienionych w 3.2.1 i 3.2.2). 4. Obowiązki wykonawcy (inspektora nadzoru / nadzoru): Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należą zadania wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zmianami), dotyczące nadzoru inwestorskiego w zakresie następujących branż: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, d) drogowej. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, ze zmianami): Art. 25. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Art. 26. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Art. 27. Przy budowie obiektu budowlanego, wymagającego ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, inwestor wyznacza jednego z nich jako koordynatora ich czynności na budowie. Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego, w szczególności należy: 1) prowadzenie wszelkich sprawy formalno - prawnych związanych z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót w tym: a) przekazanie Wykonawcy robót wszelkich niezbędnych dokumentów i kompletnej dokumentacji technicznej; b) udział w przekazaniu Wykonawcy robót terenu budowy; c) kompletowanie dokumentów niezbędnych dla właściwych organów Nadzoru Budowlanego i administracji budowlanej; d) zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o zmianach na stanowisku inspektora nadzoru i kierownika budowy; e) zgłoszenie zakończenia robót (w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeżeli jest ono wymagane); 2) uzgodnienie harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem umowy; 3) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniami na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 4) zatwierdzenie dokumentacji opracowanej przez Wykonawcę robót, w tym wszelkich opracowań wymienionych w SIWZ i specyfikacjach technicznych; 5) kontrola realizowanych robót budowlanych poprzez pobyt inspektora nadzoru na budowie w miarę potrzeb wynikających z toku budowy, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu - pobyt musi być każdorazowo udokumentowany wpisem do dziennika budowy z podaniem zakresu robót, które zostały sprawdzone; 6) zawiadamianie Zamawiającego oraz jednostek projektowych o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywanie z nią stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, wraz z egzekwowaniem dodatkowych opracowań projektowych; 7) sprawdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 8) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób i odbiorów technicznych oraz częściowych (pobyt inspektora na budowie stosownie do potrzeb); 9) potwierdzanie faktyczne wykonanych robót; 10) akceptacja faktur i harmonogramów rzeczowo- finansowych Wykonawcy/ów robót; 11) kontrolowanie terminowości wykonania robót objętych dokumentacją w stosunku do harmonogramu rzeczowo- finansowego robót i fakturowania w zakresie rzeczowym i finansowym; 12) organizowanie narad koordynacyjnych oraz sporządzenie z ich ustaleń pisemnych protokołów; 13) sprawdzanie i opiniowanie wniosków Wykonawcy w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych, a także ustalenia sposobu wykonania tych robót; 14) dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez Wykonawcę robót, jeżeli wystąpi taka konieczność; 15) opracowywanie opinii dotyczących wad i usterek przedmiotu nadzoru wraz z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady i usterki uznane jako nie nadające się do usunięcia; 16. kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamianie Zamawiającego o usunięciu wad i usterek; 17) dokonywanie czynności związanych z odbiorami częściowymi, technicznymi i odbiorem końcowym oraz dokonanie odbioru końcowego przy udziale i akceptacji Zamawiającego wraz z przekazaniem w użytkowanie; 18) kontrola zmian w realizacji umowy z Wykonawcą robót oraz inicjowanie aktualizacji treści umowy poprzez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji, w wyszczególnionych w umowie przypadkach; 19) kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy oraz nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodności z wymogami Zamawiającego; 20) dokonanie rozliczenia finansowego budowy na dzień odbiorów końcowych wraz z przedstawieniem danych dotyczących przekazania środka trwałego; 21) wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową i przepisami BHP; 22) nadzór nad prawidłowością zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy oraz sporządzenie rozliczenia umowy z wykonawcą robót w przypadku odstąpienia od jej realizacji. Zadania nadzoru w okresie gwarancyjnym i rękojmi: 1) przeprowadzanie w okresie gwarancji i rękojmi, udzielonej przez Wykonawcę robót, przeglądów przy udziale Wykonawcy, Zamawiającego i Użytkowników wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia; 2) nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę robót oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze spisaniem przy udziale Wykonawcy, Zamawiającego i Użytkowników protokołu z usunięcia wad i usterek; 3) w przypadku nieterminowego usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek, przygotowanie Zamawiającemu danych, niezbędnych do naliczania kar umownych z tego tytułu; 4) w przypadku nie usunięcia wad i usterek przez Wykonawcę robót, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania na wybór wykonawcy zastępczego usunięcia wad i usterek (w tym przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru; 5) potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym. 3.5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16 poz. 93, ze zmianami) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania usług nadzoru inwestorskiego podwykonawcom, w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków PROGRAMU ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013 oraz MINISTERSTWA SPORTU I TURYSTYKI i WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROJEKTOWANIE mgr inż. Wiesław Bubak, ul. Zielona 47 A, 87-700 Aleksandrów Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103846,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58316,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58316,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.