eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca Kłodzka › Przebudowa drogi transportu rolnego Szczawina - Stara Łomnica, przez Kolonię Szychów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Bystrzyca Kłodzka: Przebudowa drogi transportu rolnego Szczawina - Stara Łomnica, przez Kolonię Szychów
Numer ogłoszenia: 127338 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117600, fax 074 8111588.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi transportu rolnego Szczawina - Stara Łomnica, przez Kolonię Szychów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi transportu rolnego Szczawina - Stara Łomnica przez Kolonię Szychów o następujących parametrach: - długość drogi - 2,645 km; - projektowana szerokość jezdni - od 2,75 m do 3,50 m; - spadki poprzeczne właściwe do istniejącego pochylenia konstrukcji drogi, łuków poziomych oraz istniejących spadków poprzecznych podłoża drogi; Konstrukcja drogi: - warstwa ścieralna z asfaltobetonu o grubości 4 cm - 8 702,50 m²; - warstwa wiążąca z asfaltobetonu o grubości 4 cm - 8 896,89 m²; - warstwa podbudowy - tłuczniowa - o grubości łącznej 14 cm (8cm+6cm) - 9 091,28 m²; Odwodnienie drogi, przepusty żelbetowe, studnie wpadowe: - odtworzenie istniejących rowów; - wykonanie przepustów, rowów i ścieków w ilości i charakterystyce podanej w Wykazie przepustów i zestawień projektowanych robót z nimi związanych i Zestawieniu ilości robót związanych z przebudową przepustów, stanowiącymi Załącznik Nr 1A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Projekt budowlany). Roboty pozostałe: - uzupełnienie poboczy przy krawędzi jezdni na szerokości po 30 cm kruszywem łamanym, średnia grubość warstwy - 10 cm; - karczowanie 4 szt. starych pni po ściętych drzewach o średnicy ok. 30÷40 cm oraz wycinanie krzewów w trakcie odtwarzania przydrożnych rowów; Zjazdy i wjazdy do istniejących zabudowań a także do nowopowstających wykonać należy w ilości zgodnej projektem budowlanym, stanowiącym Załącznik Nr 1A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy zakres robót ujęto w projekcie budowlanym i przedmiarze robót, które stanowią Załącznik do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 38 000,00 PLN. Wadium wnosi się do dnia 03.07.2007 r. do godz. 13.00 w formie zgodnej z Ustawą Prawo zamówień publicznych art. 45. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK S.A. z siedzibą we Wrocławiu I Oddział w Bystrzycy Kłodzkiej, nr rachunku: 73109022970000000588000100. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, gdy znajdzie się na koncie Gminy Bystrzyca Kłodzka w dniu poprzedzającym złożenie ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu w zakresie: A. warunki formalno prawne. 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Wykonawca powinien spełniać warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655). 3. Wykonawca winien złożyć Oświadczenie (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ) o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. 4. Wykonawca winien dokonać wpłaty wadium. B. Potencjał kadrowy i techniczny. Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia. C. Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. D. Wymagania dotyczące wnoszenia oferty wspólnej, przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne). Zamawiający zażąda przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy stwierdzającej i regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzającego zawarcie konsorcjum / spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jakie zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana według formuły : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków formalno - prawnych do udziału w postępowaniu wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 2A do SIWZ ; b) Kosztorys ofertowy z wykorzystaniem wzoru - wzór stanowi Załącznik Nr 2B do SIWZ; c) wypełnione i podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ; d) upoważnienia osób podpisujących ofertę (jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów (upoważnienie musi być podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji gospodarczej) z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ; e) parafowany przez Wykonawcę formularz projektu umowy, z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ; f) (dotyczy konsorcjum/spółka cywilna) wypełniony i podpisany (jeżeli dotyczy) wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie z wykorzystaniem wzoru - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 9A do SIWZ oraz wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 9A do SIWZ; g) dowód wpłaty wadium. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia) - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla co najmniej jednego z Wykonawców); 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku o nie podleganiu Wykonawców wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy a dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 P.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy) - w przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; c) Oryginał zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentu). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie i potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy także dołączyć następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany Załącznik Nr 7 do SIWZ - Wykaz personelu Do oferty należy dołączyć kserokopię uprawnień branży drogowej przez osobę przewidzianą do kierowania robotami oraz kserokopię aktualnego dokumentu przynależności di Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie o.c. tej osoby (jeżeli powyższe nie wynika z właściwej Izby Samorządu Zawodowego) b) Wykaz co najmniej jednej wykonanej w ciągu ostatnich pięciu lat (przed dniem opublikowania Ogłoszenia o zamówieniu na stronie Urzędu Zamówień Publicznych) roboty budowlanej, jako wykonawca generalny, w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi o długości min. 2 km i wartości zamówienia brutto min. 1 500 000 PLN, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wykazie tym należy podać wartość tej roboty oraz daty i miejsca jej wykonania oraz załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - min. 1 szt. Należy wykorzystać wzór Załącznika Nr 5 do SIWZ. c) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego, jakimi dysponuje wykonawca. Należy wykorzystać wzór Załącznika Nr 6 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenia. 6. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej, przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. Oferta taka winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia, i informacje wymienione w punkcie 1c, 2a, 3a, 3b, 3c dla każdego z partnerów z osobna, pozostałe zaś dokumenty składane są wspólnie. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji przedmiotu umowy. 7. Dokumenty wymagane od wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3a, 3b, 3c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji lub upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat; lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2a - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 7.3. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.1. litera a) i b) oraz pkt 7.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7.1. litera c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 7.3. stosuje się odpowiednio. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej przedmiotu zamówienia (brutto). Wybrany wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bystrzycaklodzka.biuletyn.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Henryka Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, pok. Nr 21 lub Nr 22, w godz. 7.30 do godz. 15.30..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Bystrzycy Kłodzkiej, ul. Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, pok. Nr 9 (Sekretariat). Otwarcie ofert nastąpi 04.07.2008 r. o godz. 10:00 w UMiG w By-cy Kł. w pok. Nr 12..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane będzie z budżetu państwa - z Terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.