Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-19
Wrocław: Dostawa papieru i materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 127322 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru i materiałów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i materiałów biurowych. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym rodzaje i ilości zamawianych materiałów, zostały ujęte w załącznikach numer 1.1 - 1.3 do SIWZ. Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części. Część 1: dostawa materiałów wskazanych w załączniku numer 1.1 do SIWZ, Część 2: dostawa materiałów wskazanych w załączniku numer 1.2 do SIWZ, Część 3: dostawa materiałów wskazanych w załączniku numer 1.3 do SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch lub trzech częściach postępowania. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na cały asortyment wskazany w załączniku asortymentowym przypisanym do danej części postępowania..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.92.30 - Koperty 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 18.93.00.00 - Worki i torby .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ). W celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik numer 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ). W celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik numer 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku dysponowania potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ). W celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik numer 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ). W celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik numer 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ). W celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik numer 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ, - Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo - cenowe - załączniki numer 1.1 -1.3 do SIWZ (odpowiednio do części, w której wykonawca składa ofertę). - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI, VII i VIII SIWZ. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego formularz został zawarty w załączniku numer 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp oraz wszystkie dokumenty wskazane w Rozdziale VII pkt 3 ppkt II. Każdy z partnerów składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - TERMIN REALIZACJI DOSTAW - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Biuro Obsługi Klienta (kontakt do Wydziału Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych) 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia i miejsce dostawy: Termin realizacji zamówienia określi wykonawca w złożonej ofercie. Maksymalny termin dostawy wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 dni roboczych. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w terminach wskazanych przez Wykonawcę w ofercie, na podstawie zamówień jednostkowych składanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot umowy na własny koszt do: - dla części 1 postępowania - Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, tel. kontaktowy: 71/ 3404500, - dla części 2 postępowania - Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, tel. kontaktowy: 71/ 3403104, - dla części 3 postępowania - Komendy Powiatowej Policji w Polkowicach, ul. Legnicka 15, 59-100 Polkowice, tel. kontaktowy:76/ 8463380, 76/ 8463382 Minimalny termin realizacji dostaw - 7 dni Maksymalny termin realizacji dostaw - 12 dni Termin realizacji dostaw winien być podany w dniach roboczych, tj. bez sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 12 dni, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu dostawy, Zamawiający przyjmie, iż termin ten jest równy maksymalnemu terminowi dostawy, tj. 12 dni. W przypadku zaoferowania terminu dostawy krótszego niż minimalny, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres minimalny, tj. 7 dni, jednakże termin dostawy zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników dla Grupy Badawczej Immunoterapii (5 Zadań)
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMÓW STUDENCKICH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Remont tarasu, pomieszczenia pod tarasem i przebudowa instalacji hydrantowej w budynku Przedszkola nr 71 przy ul. Kiełczowskiej 31-33 we Wrocławiu
- Dostawa respiratora dla Oddziału Intensywnej Terapii Noworodka Szpitala Specjalistycznego im. A.Falkiewicza we Wrocławiu
- "Remont systemów wentylacji mechanicznej Aereco oraz wymiana nasad Turbowent na nieruchomościach należących do TBS WROCŁAW SP. Z O.O." Zamówienie podzielone na dwa zadania.
- SZP/242-109/2024 Dostawa analizatora gazu syntezowego w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości w ramach trzech zadań.
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości do SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 13 pakietów
- Sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa papieru kserograficznego
- Sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i nośników informacji przez okres 24 miesięcy dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania
- ZAKUP I DOSTAWY WORKÓW FOLIOWYCH NA ODPADY, WORKÓW NA ZWŁOKI, POJEMNIKÓW NA ZUŻYTY SPRZĘT MEDYCZNY, KOSZY NA ŚMIECI.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.