eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawoja › Obsługa bankowa budżetu Gminy Zawoja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Zawoja: Obsługa bankowa budżetu Gminy Zawoja
Numer ogłoszenia: 127318 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawoja , Zawoja 1307, 34-222 Zawoja, woj. małopolskie, tel. 0-33 8775-015, faks 0-33 8775-015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawoja.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Zawoja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Zawoja 2)otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i rachunków pomocniczych , 3)realizację poleceń przelewu, 4)przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5)dokonywanie wypłat gotówkowych, 6)potwierdzanie stanu salda na każdy dzień roboczy, 7)lokaty tygodniowe, dwutygodniowe i miesięczne, 8)usługę typu home-banking umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku (rachunków pomocniczych), 9)usługę typu teleserwis, na jednym stanowisku - informacji o stanie rachunku Gminy Zawoja, udzielanej telefonicznie.W trakcie realizacji zamówienia ilość rachunków i produktów będzie zależała od określonych potrzeb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - są bankiem i wykonują czynności bankowe na podstawie ustawy prawo bankowe z dnia 29.08.1997 r. ( T.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -wielkość współczynnika wypłacalności, o którym mowa w art. 128 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (T.j. Dz. U. z 2002 r. nr 72 poz. 665 z późn. zm. ) za rok 2005, 2006, 2007 na poziomie co najmniej 8 %, a bank rozpoczynający działalność operacyjną na poziomie co najmniej 15 % przez pierwsze 12 miesięcy działalności, a przez następne 12 miesięcy działalności na poziomie co najmniej 12 %.; ( zał. Nr 2 SIWZ) f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 pzp ( zał. nr 3 SIWZ), h) posiadają lub deklarują, że utworzą w terminie do dnia 31maja 2009 r. placówkę (placówki) na terenie miejscowości Zawoja zgodnie z następującymi standardami: placówkę lub placówki w których łącznie funkcjonuje kasa czynna przez co najmniej 5 dni w tygodniu i co najmniej 7 godzin dziennie; kasa przyjmować będą wpłaty gotówkowe od mieszkańców bez ograniczeń kwotowych ani godzinowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami); w placówce muszą być stworzone warunki do pobierania gotówki przez upoważnionych pracowników Zamawiającego,przypadku nie wywiązania się banku w terminie z powyższych warunków umowa może zostać rozwiązana za 2 tygodniowym wypowiedzeniem (wzór umowy zał. nr 5) 3.2 Zamawiający oceniając spełnienie warunków będzie brał pod uwagę przedstawione przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia i wykazy. 3.3. Ofertę Wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 2 pzp, uznaje się za odrzuconą. 3.4.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zaistnieją przesłanki z art. 89 ust. 1 upzp. Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt.1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art.22 ust.1 Pzp, winien złożyć oświadczenie że: 1) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania czynności i usług bankowych na terenie Polski, a także innych czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania usług opisanych w przedmiocie zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Oświadczenia te należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji . 2. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia że wykonawca nie podlega wykluczeniu (zal nr 3) na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, stosownie do postanowień art. 26 ust.1 i art.44 ustawy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz.645), zwanego dalej rozporządzeniem, wykonawcy winni złożyć (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym, 3)dokumenty stwierdzające, że osoby i podmioty, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4) aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Do formy i treści dokumentów wymienionych w pkt.1-4 składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postanowienia §2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio 3. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz (na druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat podobnych usług bankowej obsługi budżetu jednostek samorządu terytorialnego lub administracji rządowej o budżecie rocznym co najmniej 10 mln PLN (lub obsługi w toku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Gdy z dokumentów potwierdzających jej wykonanie (wykonywanie) będzie wynikało, że usługi te nie zostały wykonane należycie lub nie są wykonywane należycie, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedłożyć następujące dokumenty: 1)sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego należy przedłożyć inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Jeżeli współczynnik wypłacalności będzie mniejszy niż 10, to wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą? 2) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (bankowej). Jeżeli wykonawca nie jest ubezpieczony to zostanie wykluczony z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Wysokość oprocentowania środków na każdym rachunku w odniesieniu do WIBID 1 m - średni z poprzedniego miesiąca - 30
  • 3 - Wysokość oprocentowania środków na lokatach w odniesieniu do WIBID 1 m - średni z poprzedniego miesiąca. Lokowaniu podlegają wszystkie środki pozos - 20
  • 4 - Wysokość oprocentowania kredytu w rachunku Bieżącym - przyjąć wielkość WIBOR 1M, średni z poprzedniego miesiąca - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawoja.ug.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zawoja 34-222 Zawoja 1678.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zawoja 34-222 Zawoja 1678 pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.