Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-18
Ełk: usługa szkolenia p.n.: Agent ochrony osób i mienia I stopnia z licencją
Numer ogłoszenia: 127299 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku , ul. Suwalska 38, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6290200, faks 087 6290204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa szkolenia p.n.: Agent ochrony osób i mienia I stopnia z licencją.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia p.n.: Agent ochrony osób i mienia I stopnia z licencją Cel szkolenia: Przygotowanie uczestników ubiegających się o uzyskanie licencji pracownika ochrony fizycznej I stopnia do egzaminu składanego przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji Ilość miejsc- do 20 osób bezrobotnych. Planowane jest przeprowadzenie 1 edycji kursowej. Termin i warunki realizacji szkoleń : Rozpoczęcie szkolenia nie później niż do 30.06.2010 r. Miejsce realizacji szkolenia: Ełk Szkolenie odbywa się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny). Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie poniedziałek - piątek, Liczba godzin dziennie nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. zajęcia szkoleniowe odbywają się w godzinach od 8 do 16, w przypadkach uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia mogą trwać do godziny 18. Konieczność zapewnienia warunków szkolenia zgodnie z przepisami BHP Do realizacji szkolenia Wykonawca zapewni /zakupi/ uczestnikom kursu odpowiednie materiały szkoleniowe /tzn. podręczniki, zeszyty, materiały piśmienne, itp./, które po zakończeniu szkolenia przejdą w posiadanie absolwentów w/w kursu. Zapewnienie przez Wykonawcę dowozu wszystkich uczestników szkolenia na egzamin o uzyskanie licencji przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Komendanta Wojewódzkiego Policji Wykonawca zobowiązany jest do uiszczenia wszelkich opłat za uczestników lenia związanych z uzyskaniem licencji Zapewnienie przerw kawowych dla uczestników szkolenia (ciasto, kawa, herbata, owoce, napoje) PROGRAM szkolenia zgodny z treścią rozporządzenia ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 sierpnia 1998 r. (Dz. U. Nr 113, poz. 731). Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem następujących certyfikatów : 1. zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216). 2. certyfikatu z logo EFS 3. licencji pracownika ochrony I stopnia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny potwierdzające, że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: 1) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), 2)spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami oraz umowę spółki cywilnej), 3)osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. Zaświadczenia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ostatnich trzech latach, licząc od dnia upływu terminu składania ofert, przeszkolił co najmniej 10 osób w zakresie identycznym jak przedmiot zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem co najmniej jednego pomieszczenia do prowadzenia zajęć teoretycznych o powierzchni co najmniej 40 metrów kwadratowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zmówienia co najmniej 3 osoby do prowadzenia zajęć teoretycznych i co najmniej 1 osobę do przeprowadzenia zajęć praktycznych z których każda posiada co najmniej roczny staż pracy w ostatnich trzech latach, licząc od dnia upływu terminu składania ofert jako nauczyciel, instruktor lub wykładowca.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 3 - Doświadczenie Wykonawcy - 30
- 4 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.), Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykładowców i terminu szkolenia w szczególnie uzasadnionych przypadkach (choroba, nagły wyjazd, zgon), jednakże Zamawiający zastrzega, iż wykształcenie, doświadczenie zawodowe wykładowcy (w zastępstwie) musi być na równorzędnym lub wyższym poziomie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.elk.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku, ul. Suwalska 38, 19 - 300 Ełk, tel./fax (0-87) 629-02-00, 629-02-04, pokój 03.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku, ul. Suwalska 38, 19 - 300 Ełk, tel./fax (0-87) 629-02-00, 629-02-04, pokój 03.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Twoja szansa -Twój sukces współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego ramach poddziałania 6.1.3 Projekt jest realizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Ełku w ramach umowy podpisanej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Olsztynie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Dostawa kruszywa do konserwacji dróg leśnych w Nadleśnictwie Ełk - część nr 1
- Świadczenie usług stomatologicznych (pogotowie stomatologiczne) na terenie miasta Ełku
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy budynku Szkoły Podstawowej w m. Rękusy
- ,,Zakup pomocniczego sprzętu medycznego do zabiegów chirurgicznych na potrzeby ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- ,,Zakup sprzętu medycznego do zabiegów ginekologicznych na potrzeby ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- ,,Zakup diagnostycznego sprzętu medycznego na potrzeby ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe dot. projektu szkoleniowego dla pracowników MON i żołnierzy pełniących służbę w komórkach organizacyjnych MON- realizacja zadania polegającego na przeprowadzeniu szkoleń - II części
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo. Znak sprawy: IA1.283.27.2024.MK
- Przeprowadzenie w formie stacjonarnej pięciu 2-dniowych szkoleń z zakresu stosowania metody Dialogu Motywującego w pracy z klientem dla członków GKRPA oraz kuratorów sądowych.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń "Komunikacja interpersonalna i asertywność", "Mindfulness" oraz szkoleń językowych
- DZP.261.1.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji, moderowaniu oraz monitorowaniu i ewaluacji 5 tematycznych sieci współpracy (...)
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.