eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Dowóz dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkoły w roku szkolnym 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-24

Gliwice: Dowóz dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkoły w roku szkolnym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 127294 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 6 w Gliwicach , ul. Ziemowita 3, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 231 28 28, faks 032 231 59 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso6gliwice.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zso6gliwice.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych do szkoły w roku szkolnym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transportowych dla ok. 60-70 uczniów Zespołu Szkół Ogólnokształcacych Specjalnych nr 6 w Gliwicach w roku szkolnym 2011/2012 w okresie od 01 wrzesnia 2011 r. do 29 czerwca 2012 r. W przypadku dodatkowych dzieci ( nie wiecej niz 10) , które Wykonawca bedzie musiał zaczac dowozic w trakcie roku szkolnego 2011/2012 Wykonawca bedzie zobowiazany dowozic ww. dzieci bez zmiany ceny. Szacowana wartosc zamówienia w całym okresie wynosi 137 500 zł brutto. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty rozpatrywana bedzie cena brutto przejazdu jednego kilometra oraz miesięczna ilość dodatkowych bezpłatnych kilometrów w ramach podanej ceny. Trasa przewozu i przystanki będą uzgadniane z Dyrektorem szkoły pisemnie w formie harmonogramu najpózniej na tydzien przed rozpoczeciem semestru, a w przypadku zmian adresów zamieszkania uczniów lub rotacji dzieci w trakcie semestru, na 2 dni przed planowaną zmianą. Planowane sa trzy trasy przewozu dzieci w obrebie miasta Gliwice o łącznej długosci 240 - 250 km dziennie. Ranny dowóz dzieci odbywać sie bedzie w godz.: od 6.45 do 8.00. Popołudniowe rozwozenie dzieci do wyznaczonych przystanków, miejsc w godz.: od 14.15 do 15.45. OBOWIAZKI WYKONAWCY Wykonawca jest zobowiazany do wyposazenia pojazdów w srodki łacznosci (np. telefon komórkowy), Pojazd uzywany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi byc przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Ustawa z dn. 20 czerwca 1997 r. Dz.U. nr 98 poz.602 z pózn. zm. Prawo o ruchu drogowym). Siedzenia pasazerów w pojazdach musza być wyposażone w pasy bezpieczenstwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami. Na czas realizowania przedmiotu zamówienia oferent musi posiadac co najmniej 3 pojazdy, w tym: jeden sprawny pojazd wyposażony w podnośnik lub sprawną windę umożliwiającą załadunek i rozładunek wózka inwalidzkiego razem z pasażerem. Pojazd musi posiadać co najmniej 1 miejsce dla pasażera przewożonego w wózku inwalidzkim i co najmniej 1 miejsce siedzące dla opiekuna + kierowca. Pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp do dziecka w czasie jazdy. Co najmniej dwa sprawne pojazdy z liczbą miejsc siedzących od 19 do 30 każdy. Zamawiający zastrzega sobie dopuszczenie wykonawcy, który do realizacji usługi używa pojazdów nie starszych niż wyprodukowane w 2000 roku. Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych określonch w Ustawie o kierujących pojazdami z 5 stycznia 2011 roku, Dz. U. Nr 30 poz. 150 z dnia 10.02.2011r. Wykonawca jest zobowiązany dbać o stan techniczny pojazdów. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz w razie potrzeby opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia (a także świadczenie pomocy dzieciom i opiekunowi w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu dzieci z pojazdu), Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna, W razie awarii pojazdu wyposażonego w windę do podnoszenia wózków dla niepełnosprawnych Wykonawca jest zobowiązany, do przenoszenia dziecka z wózka inwalidzkiego do autobusu i z powrotem oraz zagwarantowania takiemu dziecku bezpiecznych warunków przejazdu. Wykonawca zobowiązany jest również zabezpieczyć wózek inwalidzki dziecka niepełnosprawnego w pojeździe, z zastrzeżeniem, że nie wszystkie dzieci mają składane wózki inwalidzkie. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Ustawa z dn. 20 czerwca 1997 r. Dz.U. nr 98 poz.602 z późn. zm. Prawo o ruchu drogowym). Pojazd zastępczy powinien spełniać warunki nie gorsze niż określone w zamówieniu, co do roku produkcji i wyposazenia w pasy bezpieczeństwa. Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia na etapie ustalania tras przejazdu, ilości przystanków okreslenia form kontaktowania się z opiekunami dzieci dowozonych do szkoły. Przewóz odbywa się w dni tygodnia, w których prowadzone są zajęcia szkolne, z przerwą feryjną zimową oraz przerwami świątecznymi między dniami nauki szkolnej. Zobowiązuje sie wykonawcę do wypracowania z rodzicami dowożonych dzieci uzgodnień dotyczących czasu oczekiwania na przystankach oraz działań w sytuacjach szczególnych lub losowych (np. opóźnienia w transporcie, planowana nieobecność dziecka w szkole) w celu zapewnienia bezkonfliktowej realizacji zamówienia. Zleceniobiorca oświadcza, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób z dnia Jeżeli ważność licencji wygasa w trakcie realizacji umowy to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualną licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób najpóźniej w dniu wygaśnięcia poprzedniej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007r. Nr. 125 poz.874 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 4 grudnia 2007r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem transportu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz.U. Nr 235, poz. 1726). Jeśli ważność licencji wygasa w trakcie realizacji umowy to Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć aktualną licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób najpóźniej w dniu wygaśnięcia poprzedniej. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi polegające na przewozie osób, o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto (łącznie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na czas realizowania przedmiotu zamówienia oferent musi posiadać co najmniej 3 pojazdy, w tym: - jeden sprawny pojazd wyposażony w podnośnik lub sprawną windę umożliwiającą załadunek i rozładunek wózka inwalidzkiego razem z pasażerem. Pojazd musi posiadać co najmniej 1 miejsce dla pasażera przewożonego w wózku inwalidzkim i co najmniej 1 miejsce siedzące dla opiekuna + kierowcy. Pojazd musi zapewniać opiekunowi swobodny dostęp do dziecka w czasie jazdy. - co najmniej dwa sprawne pojazdy z liczbą miejsc siedzących od 19 do 30 każdy Zamawiający zastrzega sobie dopuszczenie wykonawcy, który do realizacji usługi używa pojazdów nie starszych niż wyprodukowane w 2000 roku. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pojazdów w środki łączności (np. telefon komórkowy), Pojazd używany do transportu dzieci niepełnosprawnych musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Ustawa z dn. 20 czerwca 1997 r. Dz.U. nr 98 poz.602 z późn. zm. Prawo o ruchu drogowym), Siedzenia pasażerów w pojazdach muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami Wykonawca winien zatrudniać kierowców do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych określonych w Ustawie o kierujących pojazdami z 5 stycznia 2011 roku, Dz. U. Nr 30 poz. 150 z dnia 10.02.2011r. Wykonawca jest zobowiązany dbać o stan techniczny pojazdów. Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność oraz w razie potrzeby opiekę nad dziećmi w ramach przedmiotu zamówienia (a także świadczenie pomocy dzieciom i opiekunowi w zależności od zgłoszonych potrzeb, np. pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu dzieci z pojazdu), Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna, W razie awarii pojazdu wyposażonego w windę do podnoszenia wózków dla niepełnosprawnych Wykonawca jest zobowiązany, do przenoszenia dziecka z wózka inwalidzkiego do autobusu i z powrotem oraz zagwarantowania takiemu dziecku bezpiecznych warunków przejazdu. Wykonawca zobowiązany jest również zabezpieczyć wózek inwalidzki dziecka niepełnosprawnego w pojeździe, z zastrzeżeniem, że nie wszystkie dzieci mają składane wózki inwalidzkie. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Ustawa z dn. 20 czerwca 1997 r. Dz.U. nr 98 poz.602 z późn. zm. Prawo o ruchu drogowym) Pojazd zastępczy powinien spełniać warunki określone w zmówieniu, co do roku produkcji i wyposażenia w pasy bezpieczeństwa. Wykonawca winien współpracować z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia na etapie ustalania tras przejazdu, ilości przystanków określenia form kontaktowania się z opiekunami dzieci dowożonych do szkoły. Zobowiązuje się wykonawcę do wypracowania z rodzicami dowożonych dzieci uzgodnień w dotyczących działania w sytuacjach szczególnych lub losowych ( np. opóźnienia w transporcie, planowana nieobecność dziecka w szkole) w celu zapewnienia bezkonfliktowej realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują co najmniej trzema kierowcami posiadającymi prawo jazdy zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Ustawa z dn. 20 czerwca 1997 r. Dz.U. nr 98 poz.602 z późn. zm. Prawo o ruchu drogowym.), oraz posiadającymi badania lekarskie zgodnie z . art. 39 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007r. Nr. 125 poz.874 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Dodatkowe bezpłatne kilometry w ramach podanej ceny miesięcznie - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso6gliwice.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 6 w Gliwicach, ul. Ks. Ziemowita 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 10:30, miejsce: sala nr 14 w ZSOS nr 6 w Gliwicach.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.