eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchożebry › Zagospodarowanie terenu w centrum miejscowości Suchożebry

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Suchożebry: Zagospodarowanie terenu w centrum miejscowości Suchożebry
Numer ogłoszenia: 127237 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100433 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu w centrum miejscowości Suchożebry.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem postępowania jest zadanie inwestycyjne pn. Zagospodarowanie terenu w centrum miejscowości Suchożebry w tym: Roboty przygotowawcze i ziemne, wykonanie podbudowy, wykonanie nawierzchnii, zieleń, wyposażenie ogrodowe, Oznakowanie pionowe. 3.2. Materiały muszą spełniać wymagania Polskiej Normy PN, przenoszących normy europejskie PN-EN, a wyroby dla którego nie ustanowiono Polskiej Normy -Aprobatę Techniczną lub certyfikat CE. 3.3. Wykonawcy zobowiązani będą do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wykonanych robót oraz do przekazania wyników Zamawiającemu. 3.4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej 36 miesięcznej rękojmi na wykonane prace i rękojmi na dostarczone materiały zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 3.5. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w: - Przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ -Projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 3.6. Jeżeli w SIWZ (wraz załącznikami) przy opisie przedmiotu zamówienia w tym również w dokumentacji technicznej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; Działanie413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Drogowo- Inżynieryjna DORFA A. Frankowski, G. Doroszenko, J Sowiński Sp. Jawna, ul. Łąkowa 1,, 08-125 Wola Suchożebrska, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 282014,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137236,02

  • Oferta z najniższą ceną: 137236,02 / Oferta z najwyższą ceną: 253626,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.