eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogatynia › Opracowanie koncepcji projektowej wraz ze wstępnym studium wykonalności na zadanie pod nazwą Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Bogatynia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-26

Bogatynia: Opracowanie koncepcji projektowej wraz ze wstępnym studium wykonalności na zadanie pod nazwą Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Bogatynia
Numer ogłoszenia: 127236 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7733961, 7739480, fax 075 77 39480, 7731945.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji projektowej wraz ze wstępnym studium wykonalności na zadanie pod nazwą Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Bogatynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do opracowania/wykonania: 1) Koncepcji technicznej rozwoju gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Bogatynia; 2) Mapy w skali 1:25000 z naniesionymi granicami aglomeracji, wyznaczonych przez Wojewodę na podstawie rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 22.12.2004 r. oraz zakresami lokalizacyjnymi rozważanych opcji (w tym opcji wybranej, do której odnosi się Plan Inwestycyjny Przedsięwzięcia); 3) Wstępnego Studium Wykonalności przedsięwzięcia; 4) Karta potencjalnego przedsięwzięcia do dofinansowania z Funduszu Spójności; 5) Opisu przedmiotu zamówienia na wybór wykonawcy dokumentacji wymaganej przy złożeniu wniosku do Funduszu Spójności; 6)Sprawozdań finansowych dla rozpatrywanych rozwiązań instytucjonalnych (aktywny model w wersji elektronicznej - arkusz kalkulacyjny). Wszystkie części opracowania należy sporządzić w wersji papierowej w 6 egzemplarzach oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej (edytor tekstów i arkusz kalkulacyjny). Dla zapisu obrazów preferowanym formatem jest JPEG, dopuszczalne są również następujące formaty: WMF, EMF oraz PDF. Zadanie będzie realizowane na terenie gminy Bogatynia. Wykonawca musi samodzielnie tj. bez wsparcia ze strony Zamawiającego zorganizować zaplecze operacyjne. W szczególności Wykonawca musi zapewnić sprzęt i oprogramowanie komputerowe, materiały biurowe, a także usługi techniczne i transport lokalny. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do istniejącej dokumentacji wymienionej Części II SIWZ. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w części II SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.13.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego Oryginalny kod CPV: 74.13.15.00 - Analiza możliwości wykonawczych Kod CPV wg słownika 2008: 79.31.40.00 - Analiza możliwości wykonawczych Oryginalny kod CPV: 74.14.19.00 - Usługi doradcze w zakresie wpływu na środowisko Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.30.00 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska Oryginalny kod CPV: 74.14.11.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Oryginalny kod CPV: 74.14.15.20 - Usługi doradcze w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.52.00 - Usługi doradcze w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 210.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z póź. zm.): 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.1. Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania bez ograniczeń, wpisaną na listę członków Samorządu Zawodowego - Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 2.2. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej jedno opracowanie obejmujące swoim zakresem: a) Wstępne Studium Wykonalności lub Studium Wykonalności z zakresu gospodarki wodno-ściekowej do Funduszy Spójności i b) koncepcję projektową z zakresu gospodarki wodno-ściekowej. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ), 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta (lidera) - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (konsorcja i spółki cywilne), które winny upoważnić jednego z spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lider) przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 8 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 2 Część III SIWZ). 7. Dokumenty stwierdzające, że osoba, które będzie realizował przedmiot zamówienia posiada wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 8. Aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę członków izby samorządu zawodowego osoby, która będzie realizowała przedmiot zamówienia. 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (załącznik nr 3) z uwzględnieniem warunku określonego w punkcie 8.1.2.2. (a, b) SIWZ. 10. Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie ( np. referencje). 11. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl (zamówienia publiczne)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Bogatynia, ul. 1-go Maja 29, 59-920 Bogatynia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 3 (kancelaria) lub przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.