eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › REMONT MURKÓW OPOROWYCH I NAWIERZCHNI PODWÓRZY PRZYLEGAJĄCYCH DO BUDYNKÓW PRZY UL. BEDNARSKIEJ 16, 18, 18A, 20, 20A, 22, 24, 26 W WARSZAWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Warszawa: REMONT MURKÓW OPOROWYCH I NAWIERZCHNI PODWÓRZY PRZYLEGAJĄCYCH DO BUDYNKÓW PRZY UL. BEDNARSKIEJ 16, 18, 18A, 20, 20A, 22, 24, 26 W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 127226 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5/104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, fax 022 3366192.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT MURKÓW OPOROWYCH I NAWIERZCHNI PODWÓRZY PRZYLEGAJĄCYCH DO BUDYNKÓW PRZY UL. BEDNARSKIEJ 16, 18, 18A, 20, 20A, 22, 24, 26 W WARSZAWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: REMONT MURKÓW OPOROWYCH I NAWIERZCHNI PODWÓRZY PRZYLEGAJĄCYCH DO BUDYNKÓW PRZY UL. BEDNARSKIEJ 16, 18, 18A, 20, 20A, 22, 24, 26 W WARSZAWIE

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1)złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. III SIWZ 2) wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a) oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej 2 zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 c)dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie d)wskazanie kierownika budowy, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ e)dokument potwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika budowy w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia f)aktualny dokument potwierdzający przynależność kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena oferty 5)wykonawca spełnia warunki rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia - dokument potwierdzający, że składający ofertę upoważniony jest do zaciągania zobowiązania o wartości wskazanej w ofercie, np.: kopia uchwały wspólników lub kserokopia umowy spółki (na podstawie art.30 KSH).Ww. oświadczenie dotyczy spółek z o.o., których kapitał zakładowy jest dwukrotnie mniejszy niż wartość zaciąganego zobowiązania 6)wykonawca nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp) - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 7)wykonawca udziela 3 lat rękojmi za wady w wykonanych robotach - podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 8)realność oferty: a)termin wykonania zamówienia 15 tygodni od dnia wprowadzenia na teren budowy - zgodnie z wypełnionymi podpisanym przez uprawnione osoby formularzem ofertowym - załącznikiem nr 1 do SIWZ b)kosztorys ofertowy opracowany według kalkulacji uproszczonej zgodnie z wypełnionym załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z zestawieniem pozostałych kosztów, wykazem materiałów oraz sprzętu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ·Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1)złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rodz. III SIWZ 2)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co najmniej 2 zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 c)dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie d)wskazanie kierownika budowy, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ e)dokument potwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych kierownika budowy w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia f)aktualny dokument potwierdzający przynależność kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 4)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp):a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena oferty 5)wykonawca spełnia warunki rozporządzenia prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia - dokument potwierdzający, że składający ofertę upoważniony jest do zaciągania zobowiązania o wartości wskazanej w ofercie, np.: kopia uchwały wspólników lub kserokopia umowy spółki (na podstawie art.30 KSH).Ww. oświadczenie dotyczy spółek z o.o., których kapitał zakładowy jest dwukrotnie mniejszy niż wartość zaciąganego zobowiązania 6)wykonawca nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp) - oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 7) wykonawca udziela 3 lat rękojmi za wady w wykonanych robotach - podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 8)realność oferty: a)termin wykonania zamówienia 15 tygodni od dnia wprowadzenia na teren budowy - zgodnie z wypełnionymi podpisanym przez uprawnione osoby formularzem ofertowym - załącznikiem nr 1 do SIWZ b)kosztorys ofertowy opracowany według kalkulacji uproszczonej zgodnie z wypełnionym załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z zestawieniem pozostałych kosztów, wykazem materiałów oraz sprzętu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zgn.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy przy ul. Szwoleżerów 5 pokój nr 104, otrzymać pocztą na wniosek wykonawcy przesłany faxem nr 0.22 33 - 66 - 192..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 11:15, miejsce: Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 pok. 104..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.