eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Dostawa środków czystości i higieny oraz przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Znak postępowaniaZP/PN-D/05/2008

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Złocieniec: Dostawa środków czystości i higieny oraz przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Znak postępowania: ZP/PN-D/05/2008
Numer ogłoszenia: 127217 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 88895 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1696, ul. Czwartków, 78-524 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3637600, 3637700, fax 094 3637084.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości i higieny oraz przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Znak postępowania: ZP/PN-D/05/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i higieny oraz przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na potrzeby Jednostki Wojskowej 1696, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4 do specyfikacji o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części (zadania) według Załącznika Nr 1, Załącznika Nr 2, Załącznika Nr 3, Załącznika Nr 4 do specyfikacji, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na 4 części (zadania). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części zamówienia opisane następująco: Część 1 - Środki czystości dla Służby Żywnościowej -wg Załącznika Nr 1 do SIWZ; Część 2 - Środki czystości i higieny dla Służby Mundurowej wg. Załącznika Nr 2 do SIWZ; Część 3 - Środki czystości dla Służby Zdrowia wg. Załącznika Nr 3 do SIWZ; Część 4 - Przedmioty zaopatrzenia mundurowego wg. Załącznika Nr 4 do SIWZ 3.Wykonawca może złożyć oferty częściowe na wszystkie części zamówienia. 4. W ramach poszczególnych części zamówienia (zadań) nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 5. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części zamówienia. Nieuwzględnienie w danej części, na którą składana jest oferta, chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty w tej części. 6.Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy odpowiednio Nr 2, Nr 3) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i opisie parametrów technicznych (określonych odpowiednio w Załączniku Nr 2A, Załączniku Nr 3A do Formularzy cenowych). 7.W przypadku zaoferowania asortymentu równoważnego - dotyczy Załącznika Nr 2 (Część 2): - Wykonawcy przedstawią wraz z ofertą wymagane dokumenty oraz parametry techniczne równoważnych produktów, z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaproponowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i opisie parametrów technicznych i sporządzą tabelę porównawczą, zgodnie z Załącznikiem Nr 2B - dotyczy Załącznika Nr 2 (Część 2). Wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia asortymentu z nazwy ma na celu określenie minimalnej jakości środków czystości i higieny wymaganej przez Zamawiającego. 8. Wszystkie towary, będące przedmiotem zamówienia, powinny odpowiadać co do jakości wymogom towarów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz spełniać parametry techniczne ujęte odpowiednio w Załączniku Nr 1A, Nr 2A, Nr 3A (parametry techniczne). Oferowane produkty powinny odpowiadać parametrom określonym w Formularzach cenowych oraz posiadać wymagany dokument dopuszczający do użytkowania, zgodnie z: - ustawą o substancjach i preparatach chemicznych z dnia 11.01.2001r.(Dz.U. Nr 11 poz.84 z późn. zm.) - ustawą o produktach biobójczych z dnia 13.09.2002r. (Dz.U z 2007 r. Nr 39 poz. 252 ) - ustawą o kosmetykach z dnia 30.03.2001r. ( Dz.U. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) Powtarzanie się tego samego asortymentu w kolejnych częściach (zadaniach), spowodowane jest systemem organizacyjnym Zamawiającego, który charakteryzuje się podziałem na komórki organizacyjne. Realizacja przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, który: - jest fabrycznie nowy; - posiada nienaruszone cechy pierwotnego opakowania; - posiada metki fabryczne, zawierające informacje dotyczące cech produktu, zastosowania, sposobu użycia, terminu przydatności do użycia, producenta; - odpowiada wszystkim cechom i parametrom, określonym w opisie przedmiotu zamówienia (Formularze cenowe i załączniki do nich) b) koszty transportu ponosi Wykonawca; c) rodzaj transportu ma być dostosowany do potrzeb przewożonego towaru; d) Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru do siedziby Zamawiającego (Jednostka Wojskowa 1696; ul. Czwartaków 4; 78-524 Złocieniec) - w godzinach 8.00 do14.30 w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku), własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, stosownie do potrzeb Zamawiającego i zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego pisemnie lub faksem; e) Wykonawca zobowiąże się dostarczać każdą partię towaru nie później niż w ciągu 10 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego zamówienia pisemnego, lub faksem; f) Wykonawca zapewni sukcesywne dostawy towaru wg zamówień Zamawiającego; g) towary, będące przedmiotem zamówienia powinny posiadać co najmniej 10-cio miesięczny termin przydatności do użycia od daty dostawy do Zamawiającego- odpowiednio: - Część 1- Środki czystości dla Służby Żywnościowej - Zał. Nr 1 do SIWZ (dotyczy poz. 1-11); - Część 2- Środki czystości i higieny dla Służby Mundurowej - Zał. Nr 2 do SIWZ (dotyczy poz. 1-5); - Część 3- Środki czystości dla Służby Zdrowia - Zał. Nr 3 do SIWZ(dotyczy poz. 1, 2, 4 -16, 22, 23) Termin przydatności do użycia powinien być naniesiony przez producenta w sposób trwały na opakowaniu jednostkowym dostarczanego towaru. h) rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia do wskazanego magazynu należą do obowiązków Wykonawcy i) ceny jednostkowe towaru będą stałe i nie zmienią się w okresie trwania umowy; j) ilości towaru określone w Załączniku Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4 są ilościami planowanymi i mogą z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ulec zmniejszeniu bez odrębnej akceptacji Wykonawcy; k) należność za dostarczony towar będzie płatna przelewem: - z rachunku bankowego Zamawiającego - dotyczy Części 1, Części 2, Części 4 - z rachunku bankowego Ambulatorium z Izbą Chorych Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Jednostka Wojskowa 1696- dotyczy Części 3 na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z oryginałem faktury VAT. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - kod CPV: 24500000-9; 21100000-4; 21200000-5; 25100000-2; 25200000-3; 36600000-7; 36700000-8; 17100000-3; 18100000-0; 17200000-4; 18400000-3; 19300000-9; 20500000-1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9, 21.10.00.00-4, 21.20.00.00-5, 25.10.00.00-2, 25.20.00.00-3, 36.60.00.00-7, 36.70.00.00-8, 17.10.00.00-3, 17.20.00.00-4, 18.10.00.00-0, 18.40.00.00-3, 19.30.00.00-9, 20.50.00.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 190200 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Środki czystości dla Służby Żywnościowej..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPH TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp.j., ul. Gen. Okulickiego 3, 73-102 STARGARD SZCZECIŃSKI, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 115974.00
  • Oferta z najniższą ceną: 115974.00 / oferta z najwyższą ceną: 115974.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Środki czystości i higieny dla Służby Mundurowej..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SAGA Adam Galas, ul. Św. Wojciecha 36, 75-666 KOSZALIN, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 44019.00
  • Oferta z najniższą ceną: 44019.00 / oferta z najwyższą ceną: 51652.50
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Środki czystości dla Służby Zdrowia..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPH TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp.j., ul. Gen. Okulickiego 3, 73-102 STARGARD SZCZECIŃSKI, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6481.00
  • Oferta z najniższą ceną: 6481.00 / oferta z najwyższą ceną: 6481.00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Przedmioty zaopatrzenia mundurowego..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPH TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp.j., ul. Gen. Okulickiego 3, 73-102 STARGARD SZCZECIŃSKI, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 23726.00
  • Oferta z najniższą ceną: 23726.00 / oferta z najwyższą ceną: 23726.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.