eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Rzeszów: Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 127190 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie , ul. 3 Maja 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8606100, faks 0-17 852 19 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Rzeszowie. Zamówienie składa się z dwóch części. I część zamówienia dotyczy utrzymania czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Rzeszowie, przy ul. 3 Maja 12 i obejmuje: 1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 669,03 m2, 2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usługa serwisowa), 3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, aneksów kuchennych, pokoi śniadań, 4) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 1 695 m2 (obejmującej parkingi, place, ciągi pieszo-jezdne, dojazdy), 5) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 275 m2, obok budynku NBP (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste), 6) mycie dwustronne okien i witryn: 475,43 m2, 7) czyszczenie wykładzin dywanowych 1 034,92 m2, 8) załadunek oraz wywóz śniegu i lodu (uprzednio spryzmowanego) w ilości do 300 m3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia określony jest w załącznik nr 1 do SIWZ. II część zamówienia dotyczy utrzymania czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Rzeszowie, przy al. Armii Krajowej 86 i obejmuje: 1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 036,87 m2, 2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usługa serwisowa), 3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, Sali konferencyjnej, aneksów kuchennych, pokoi śniadań, 4) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 035 m2 (obejmującej chodniki, parkingi, dziedziniec wewnętrzny, śluzy przejazdowe, zjazdy i dojazdy), 5) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 1 604 m2, wokół budynku NBP (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste), 6) mycie nieotwieranych okien, witryn i naświetli: a) od wewnątrz 278,10 m2, b) od zewnątrz 510,68 m2, 7) mycie dwustronne bram segmentowych i żaluzji rolowanych 200,28 m2, 8) czyszczenie wykładzin dywanowych 333,80 m2, 9) załadunek oraz wywóz śniegu i lodu (uprzednio spryzmowanego) w ilości do 300 m3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia określony jest w załącznik nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.31.00.00-6, 90.91.13.00-9, 33.76.00.00-5, 33.74.12.00-8, 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty, przez cały okres związania ofertą, poprzez wniesienie wadium ustalonego odrębnie dla każdej z części zamówienia. Wadium dla I części zamówienia wynosi 5.500,00 zł, PLN (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych PLN), Wadium dla II części zamówienia wynosi 5.000,00 zł, PLN (słownie: pięć tysięcy złotych PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla I części zamówienia ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana metodą 1 - 0, tj. wg formuły spełnienia - nie spełnienia, na podstawie Oświadczenia wykonawcy zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty. Dla II części zamówienia ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana metodą 1 - 0, tj. wg formuły spełnienia - nie spełnienia, na podstawie Oświadczenia wykonawcy zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I część zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (dwie) usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych, na obiekcie o charakterze biurowym (nie będą zaliczane hale produkcyjne, sportowe, magazynowe, składowe, centra handlowe, tereny zewnętrzne itp.), o powierzchni nie mniejszej niż 1.500 m2 (na jednym obiekcie), trwające minimum 12 kolejnych miesięcy i o wartości umowy co najmniej 50.000,00 zł brutto; Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana metodą 1 - 0, tj. wg formuły spełnienia - nie spełnienia, na podstawie Oświadczenia wykonawcy zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 formularza oferty oraz na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do formularza oferty. II część zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (dwie) usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych, na obiekcie o charakterze biurowym (nie będą zaliczane hale produkcyjne, sportowe, magazynowe, składowe, centra handlowe, tereny zewnętrzne itp.), o powierzchni nie mniejszej niż 1.500 m2 (na jednym obiekcie), trwające minimum 12 kolejnych miesięcy i o wartości umowy co najmniej 50.000,00 zł brutto; Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana metodą 1 - 0, tj. wg formuły spełnienia - nie spełnienia, na podstawie Oświadczenia wykonawcy zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 formularza oferty oraz na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do formularza oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I część zamówienia - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana metodą 1 - 0, tj. wg formuły spełnienia - nie spełnienia, na podstawie Oświadczenia wykonawcy zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty. II część zamówienia - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana metodą 1 - 0, tj. wg formuły spełnienia - nie spełnienia, na podstawie Oświadczenia wykonawcy zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I część zamówienia - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana metodą 1 - 0, tj. wg formuły spełnienia - nie spełnienia, na podstawie Oświadczenia wykonawcy zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty. II część zamówienia - ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana metodą 1 - 0, tj. wg formuły spełnienia - nie spełnienia, na podstawie Oświadczenia wykonawcy zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I część zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN (słownie złotych: sto tysięcy); Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą 1 - 0, tj. wg formuły spełnienia - nie spełnienia, na podstawie Oświadczenia wykonawcy, zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty oraz na podstawie załączonej do oferty kopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. II część zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN (słownie złotych: sto tysięcy); Ocena spełnienia warunku będzie dokonana metodą 1 - 0, tj. wg formuły spełnienia - nie spełnienia, na podstawie Oświadczenia wykonawcy, zgodnie z wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do formularza oferty oraz na podstawie załączonej do oferty kopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, w stosunku do złożonej oferty, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, zmiany wielkości powierzchni w stosunku do złożonej oferty, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym Zamawiający pisemnie poinformował o zmianie Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych za wykonanie przedmiotu umowy, określonych w formularzu cenowym - poprzez ich waloryzację w trakcie obowiązywania umowy, wg. zasad określonych w rozdziale XII pkt. 8 SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie, ul. 3-go Maja 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie, ul. 3-go Maja 12, 35-959 Rzeszów, Sekretariat - pokój 205, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wizję lokalną, która w przypadku złożenia wniosków przez zainteresowanych, odbędzie się: - w obiekcie przy ul. 3 Maja 12 w Rzeszowie, w dniu 25.04.2012 r. o godz. 10:00, - w obiekcie przy al. Armii Krajowej 86 w Rzeszowie, w dniu 25.04.2012 r. o godz. 12:00. Wnioski należy dostarczyć do siedziby tutejszego Oddziału, przy ul 3-go Maja 12 w Rzeszowie, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed wyznaczonym terminem wizyty. Wnioski winny zawierać dane osobowe (imię i nazwisko, serię i nr dokumentu tożsamości) osób, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Rzeszowie, przy ul. 3-go Maja 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 669,03 m2, 2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usługa serwisowa), 3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, aneksów kuchennych, pokoi śniadań, 4) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 1 695 m2 (obejmującej parkingi, place, ciągi pieszo-jezdne, dojazdy), 5) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 275 m2, obok budynku NBP (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste), 6) mycie dwustronne okien i witryn: 475,43 m2, 7) czyszczenie wykładzin dywanowych 1 034,92 m2, 8) załadunek oraz wywóz śniegu i lodu (uprzednio spryzmowanego) w ilości do 300 m3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.31.00.00-6, 90.91.13.00-9, 33.76.00.00-5, 33.74.12.00-8, 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Rzeszowie, przy al. Armii Krajowej 86.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 036,87 m2, 2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usługa serwisowa), 3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, Sali konferencyjnej, aneksów kuchennych, pokoi śniadań, 4) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 035 m2 (obejmującej chodniki, parkingi, dziedziniec wewnętrzny, śluzy przejazdowe, zjazdy i dojazdy), 5) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 1 604 m2, wokół budynku NBP (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste), 6) mycie nieotwieranych okien, witryn i naświetli: a) od wewnątrz 278,10 m2, b) od zewnątrz 510,68 m2, 7) mycie dwustronne bram segmentowych i żaluzji rolowanych 200,28 m2, 8) czyszczenie wykładzin dywanowych 333,80 m2, 9) załadunek oraz wywóz śniegu i lodu (uprzednio spryzmowanego) w ilości do 300 m3. Szczegółowy opis ptrzedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.31.00.00-6, 90.91.13.00-9, 33.76.00.00-5, 33.74.12.00-8, 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.