eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goniądz › Przebudowa z rozbudową budynku Miejskiego Ośrodka Wypoczynku i Rekreacji w Goniądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Goniądz: Przebudowa z rozbudową budynku Miejskiego Ośrodka Wypoczynku i Rekreacji w Goniądzu
Numer ogłoszenia: 127187 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Goniądzu , Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz, woj. podlaskie, tel. 085 7380043, faks 085 7380307.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa z rozbudową budynku Miejskiego Ośrodka Wypoczynku i Rekreacji w Goniądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu o nazwie : ,,Przebudowa z rozbudową budynku Miejskiego Ośrodka Wypoczynku i Rekreacji w Goniądzu/ ul. Demokratyczna 2 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach działania 313, 322, 323 ,,Odnowa i rozwój wsi/ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Powierzchnia zabudowy 269,85 m2, kubatura budynku wynosi 1138,25 m3, powierzchnia użytkowa 222,30 m2. Przebudowa z rozbudową oparta jest na istniejącym budynku murowanym parterowym, kryty dachem dwuspadowym, nie podpiwniczony. W projektowanym budynku wydzielono część sanitarną ogólnodostępną z zewnątrz budynku oraz z wewnętrznych pomieszczeń, oraz część pobytowo-gospodarczą. Budynek powstanie poprzez dobudowę do istniejącej części budynku po częściowej rozbiórce ścian, konstrukcji dachowej i pokrycia oraz wykucie przejść do połączenia z projektowaną dobudową. 2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawcy udzielą gwarancji zgodnie z projektem Karty Gwarancyjnej (według zał. nr 5). 4. Wykonawcy, w celu zapoznania się ze specyfiką warunków lokalizacyjno - terenowych, powinni dokonać wizji lokalnej przed złożeniem oferty. 5. Wykonawcy są zobowiązani do dostarczenia dokumentacji powykonawczej z naniesionymi nieistotnymi odstępstwami od zatwierdzonego projektu budowlanego. 6. Nazwa i kod zgodnie z CPV: 45 20 00 00-9 - budownictwo.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 10 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 nr 42, póz. 275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy BS MOŃKI O/GONIĄDZ Nr: 37808500050130009720000050 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w chwili otwarcia ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. 5. Dokumenty dotyczące wadium wniesionego w innej formie niż pieniądzu (zgodne z zapisami pkt. VIII ppkt 2), należy w oryginale dostarczyć do siedziby Zamawiającego odrębnie lub łącznie z ofertą do chwili otwarcia ofert. Potwierdzona kopia musi być dołączona do oferty. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.Zamawiający orzeknie przepadek wadium jeżeli na wezwanie Zamawiającego Wykonawca nie uzupełni dokumentów . 9. Dyspozycję wykonawców w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po zawarciu umowy z wykonawcą, którego ofertę wybrano lub po unieważnieniu przetargu, i nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania ofertą. 10. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert, wykonawca wycofał się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 3 dni od daty pisemnego złożenia wniosku o zwrot, jak również na pisemny wniosek wykonawcy, którego oferta została odrzucona.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki z art. 22 ust. l pkt. 1-3 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 póz. 1655 ze zmianami). 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l i 2 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 póz. 1655 ze zmianami). 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia a) Zrealizowali w ostatnich 5 latach jako Generalni Wykonawcy (rozpoczęte po 01.01.2004 i zakończone do 31.12.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 budynków: użyteczności publicznej lub budynków zamieszkania zbiorowego, w rozumieniu zapisu §3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. nr 75 póz. 690 wraz ze zmianami) o wartości netto co najmniej 300.000,00 zł każdy. Realizacja każdego obiektu musi być potwierdzona pozytywnymi opiniami Zamawiających w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Za Zamawiających nie uznaje się generalnych wykonawców. b) dysponują osobami do kierowania realizacją zamówienia, posiadającymi udokumentowane uprawnienia i kwalifikacje, niezbędne do prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia ( w tym posiadane uprawnienia i aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa) obejmujących pełen zakres branżowy (w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych,) wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2000r. nr 106 póz. 1126 z późn. zmianami). 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają potencjał finansowy pozwalający na zaangażowanie środków własnych lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100 tys. zł. , b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą jak 100 tys. zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie w systemie /spełnia - nie spełnia/, z zachowaniem art. 26 ustawy Zamówień Publicznych. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oryginalne dokumenty, ich odpisy lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do działania w imieniu wykonawcy. Na potwierdzanym dokumencie, wraz z podpisem osoby uprawnionej, musi znaleźć się zapis /za zgodność z oryginałem. 1. Oferta. 1.1.Wypełniony formularz Oferta (wg zał. formularza - zał. nr 1). 1.2.Formularz cenowy (wg zał. formularza - zał. nr 7) sporządzony na podstawie kosztorysu szczegółowego wykonanego zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ (spis wg załącznika nr 6). Kolejność pozycji kosztorysowych powinna być zgodna z ich chronologiczną numeracją zapisaną w przedmiarach, a każda pozycja winna być zakończona ceną jednostkową wraz z przyjętymi do kalkulacji narzutami. Pozycje kosztorysowe dla których brak jest przedmiarów powinny się znaleźć na końcu odpowiedniego elementu kosztorysu ofertowego. 1.3. Wykaz stawek i narzutów zastosowanych do wyceny oferty (wg zał. formularza - zał. Nr 4). 2. Dowód wniesienia (ustanowienia) wadium. 3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków: 3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 st. l pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. l i 2. 3.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.6. Wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie realizacją zamówienia wraz z udokumentowaniem ich uprawnień i kwalifikacji, niezbędnych do prowadzenia prac będących przedmiotem zamówienia (w tym posiadane uprawnienia i aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa) a także zakres wykonywanych przez nich czynności obejmujący pełen zakres branżowy (w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych, elektrycznych) - wg zał. formularza - zał. nr 3. 3.7. Sprawozdanie finansowe za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu; w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do składania sprawozdań finansowych - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności. W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności, oraz: informację z banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolności kredytowej wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku polisy z terminem związania krótszym niż czas trwania kontraktu wymagane jest zobowiązanie w formie oświadczenia o przedłużeniu polisy na czas wymagany. 3.9. Wykaz budynków użyteczności publicznej i zamieszkania zbiorowego, o których mowa w pkt. III SIWZ, zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (rozpoczętych po 01.01.2004 i zakończonych do 31.12.2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości netto oraz daty ( dzień, miesiąc, rok rozpoczęcia i zakończenia) i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (opinie, referencje), że roboty te zostały należycie wykonane - wg zał. formularza - zał. nr 2. 3.10.Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zakres prac przewidywanych im do wykonania (nazwa i adres podwykonawcy, zakres prac przewidzianych do powierzenia w ramach zamówienia) - jeżeli dotyczy - zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, mają zastosowanie przepisy § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) oraz rozporządzenia zmieniającego rozporządzenie z dnia 16 października 2008r. (Dz.U. Nr 188, poz. 1155), tj. zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3 : 1) ppkt. 3.1, 3.3, 3.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) ppkt. 3.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 2.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a i c oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (art. 10 dyrektywy 2004/17/WE, art. 4 ust.2 dyrektywy 93/38/EWG). Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. Niespełnienie wymagań określonych w pkt. 1 do 5 niniejszej SIWZ, brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nieuzupełnienie dokumentów lub niezłożenie wyjaśnień w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy lub odrzuceniem oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Goniądzu Plac 11 Listopada 38 19-110 Goniądz pok. nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Goniądzu Plac 11 Listopada 38 19-110 Goniądz pok. nr 5 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi/ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.