eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie usługi poligraficznejdla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Bydgoszcz: Wykonanie usługi poligraficznejdla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 127147 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54209 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego, ul. Słowackiego 7, 85-008 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3211142, faks 052 3212350.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi poligraficznejdla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi poligraficznej dla Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy, w zakresie i terminach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do siwz. 1.2 Zakres zamówienia obejmuje: a) przygotowanie afiszy do wdruku tj przeniesienie gotowego projektu dostarczonego w formacie PDF na gotowy podkład koncertowy w formacie B2 (będący własnością Akademii - cechy podkładu: format B2, papier offsetowy 90 gram) b) wydruk afiszy po akceptacji Akademii metodą offsetową, c) plakatowanie wydrukowanych afiszy na słupach ogłoszeniowych w Bydgoszczy, 1.3 Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia. 1) Zamawiający będzie wysyłał odrębne zamówienia na poszczególne koncerty w formacie PDF. 2) Wykonawca zobowiązany jest umieścić otrzymany materiał (rozmieścić graficznie) na gotowym podkładzie w formie elektronicznej, a następnie przesłać do akceptacji do Działu Artystycznego (annacudo@amuz.bydgoszcz.pl) w ciągu 24h 3) Po uzyskaniu akceptacji Wykonawca zobowiązany będzie wydrukować afisze na otrzymanym od zamawiającego podkładzie na konkretny zlecony koncert, 4) Termin realizacji od otrzymania zlecenia, poprzez akceptację i wydruk oraz dostarczenie do Działu Artystycznego wynosi 2 dni od otrzymania zlecenia. 5) Afisze przeznaczone do plakatowania w ilości 20 szt. winny być dostarczone do firmy plakatującej na dzień przed rozpoczęciem plakatowania. Plakaty muszą wisieć 6 dni z czego ostatni (szósty) dzień jest dniem koncertu. 6) Wyjątkiem jest pierwszy koncert, na który plakaty muszą być wydrukowane niezwłocznie po podpisaniu umowy i wisieć od 01.03. do 03.03.2011 r. 7) Zamawiający dopuszcza odwołanie części koncertów oraz wydrukowania plakatów na te koncerty z powodu absencji artystów. 8) Wszystkie plakaty winny spełniać następujące kryteria: a) graficzne elementy nadruki, litery nie mogą być rozmazane, nie mogą zmieniać koloru przy potarciu palcem lub paznokciem, b) nie mogą posiadać rozmazań , zmiany kolorów w odniesieniu do zaakceptowanego wzoru, c) logotypy i inne elementy graficzne muszą być oznakowane i należycie wyeksponowane..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Promocji i Reklamy ReMedia Piotr Florek, ul. Dolina 35, 85-212 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10024,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13496,18

  • Oferta z najniższą ceną: 13496,18 / Oferta z najwyższą ceną: 13496,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.