eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › Osiedle Wiejska w Starogardzie Gdańskim - budowa ulic wraz z odwodnieniem - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Starogard Gdański: Osiedle Wiejska w Starogardzie Gdańskim - budowa ulic wraz z odwodnieniem - etap I
Numer ogłoszenia: 127125 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, fax 058 5306111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Osiedle Wiejska w Starogardzie Gdańskim - budowa ulic wraz z odwodnieniem - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I) Zadanie I (wg przedmiaru) - ulica Nierzwickiego i Szturmowskiego 1.roboty rozbiórkowe 2.roboty ziemne - 2358,10 m3, 3.podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm pod jezdnie - 4275,00 m2, 4. podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 10 cm pod chodniki i wjazdy - 2263,50 m2, 5.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (jezdnie) - 4275,00 m2, 6.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm (chodniki) - 1598,50 m2, 7.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (wjazdy) - 665,00 m2, 8.wykonanie odwodnienia: studnie rewizyjne o śr. 1200 mm - 15 szt., studzienki ściekowe o śr. 500 mm - 26 szt. kanały z rur PVC o śr. 315 mm - 266,00 m kanały z rur PVC o śr. 400 mm - 206,00 m kanały z rur PVC o śr. 200 mm -152,00 m 9.roboty wykończeniowe - humusowanie i obsianie skarp- 2479 m2. II) Zadanie IIa (wg przedmiaru) - ulica Sędzickiego 1.roboty rozbiórkowe 2.roboty ziemne - 107,50 m3, 3.podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm pod jezdnie - 1088,00 m2, 4. podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 10 cm pod chodniki i wjazdy - 211.00 m2, 5.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (jezdnie) - 1088,00 m2, 6.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm (chodniki) - 41,00 m2, 7.nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm (wjazdy) - 170,00 m2, 8.wykonanie odwodnienia: studnie rewizyjne o śr. 1200 mm - 5 szt., studzienki ściekowe o śr. 500 mm - 6 szt. kanały z rur PVC o śr. 315 mm - 158,00 m kanały z rur PVC o śr. 200 mm - 19,00 m 9.roboty wykończeniowe - humusowanie i obsianie skarp - 787,00 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 15000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania okreslonej dzuiałalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówiania, b) posiadają niezbedną wiedzę i doswiadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) oświadczenie o spełnianiu warunków wynikające z treści art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 6) wykaz robót potwierdzający wykonanie w okresie minionych 5 lat od daty wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 roboty branży drogowej o wartości brutto nie niższej niż 200 tys. zł., z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie ( np. protokoły odbioru, referencje itp.) , 7) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymaga się, aby wykonawca dysponował stałym lub wynajętym personelem z uprawnieniami do kierowania robotami branży drogowej oraz sanitarnej (minimum po jednej osobie), 8) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tzn uprawnienia budowlane, wypis z izby i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej), 9) polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 100,00 tys. zł. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku. W przypadku złożenia dokumentu zawierającego informacje dotyczące zarówno ilości posiadanych środków jak i zdolności kredytowej, zamawiający przyjmie do oceny wartość korzystniejszą dla wykonawcy (ilość posiadanych środków lub zdolność kredytową).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogard.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Pokój nr 5 (Biuro Obsłui Klienta) Urzędu Miasta Starogard Gdański, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.