eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wzajemna promocja wydarzeń realizowanych przez Narodowe Forum Muzyki i Stowarzyszenie Nowe Horyzonty przy organizacji 15 edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-08-27

Wrocław: Wzajemna promocja wydarzeń realizowanych przez Narodowe Forum Muzyki i Stowarzyszenie Nowe Horyzonty przy organizacji 15 edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty
Numer ogłoszenia: 127109 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Forum Muzyki, ul. Piłsudskiego 19, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 343 85 28, faks 71 330 52 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzajemna promocja wydarzeń realizowanych przez Narodowe Forum Muzyki i Stowarzyszenie Nowe Horyzonty przy organizacji 15 edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wzajemna promocja wydarzeń realizowanych przez Narodowe Forum Muzyki i Stowarzyszenie Nowe Horyzonty przy organizacji 15 edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego T-Mobile Nowe Horyzonty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Nowe Horyzonty, ul. Ludwika Zamenhofa 1, 00-153 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24600,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Uzasadnienie faktyczne: Po analizie możliwości promocji w innych instytucjach kultury, zamawiający, biorąc pod uwagę charakter, zasięg i grupę docelową prowadzonej kampanii promocyjnej uznał, że promocja wydarzeń artystycznych realizowanych przez Narodowe Forum Muzyki podczas 15. MFF TMNH organizowanego przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty jest niezbędnym elementem gwarantującym osiągnięcie założonego celu kampanii tj. dotarcia z informacją o otwarciu i ofercie programowej NFM do grupy docelowej, potencjalnych odbiorców tego rodzaju przekazu artystycznego. Ponadto Stowarzyszenie Nowe Horyzonty jest wyłącznym dysponentem powierzchni reklamowych zarówno w budynku Kina Nowe Horyzonty jak i w materiałach drukowanych na festiwal 15. MFF TMNH. Międzynarodowy Festiwal Filmowy T-Mobile Nowe Horyzonty jest autorskim projektem Stowarzyszenia Nowe Horyzonty (SNH). SNH posiada wyłączne prawo do organizacji MFF TMNH. MFF TMNH jest bardzo dobrze znaną marką i bardzo popularnym wydarzeniem artystycznym w Polsce, odwiedzanym przez licznych fanów, którzy stanowią również grupę docelową NFM. Duży zasięg odbiorców to niepowtarzalna okazja dotarcia do grupy docelowej (często młodych, osób zainteresowanych szeroko pojętą kulturą i sztuką, liderów opinii, krytyków kultury, ludzi kultury, twórców, etc.) z reklamą oferty programowej NFM. Ponadto MFF TMNH odwiedza, z roku na rok, co raz większa liczba gości z zagranicy, co daje możliwość zaistnienia marki NFM poza granicami Polski. Kanały dystrybucji i reklamy MFF TMNH mają duży zasięg, dlatego warto skorzystać z przedstawionej oferty wzajemnej promocji tych dwóch wydarzeń kulturalnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.