eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy i rozładunek produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu, wg. 7 zadań (pakietów).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Wrocław: Dostawy i rozładunek produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu, wg. 7 zadań (pakietów).
Numer ogłoszenia: 127067 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza , ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, faks 071 3465172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy i rozładunek produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu, wg. 7 zadań (pakietów)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy i rozładunek produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu, wg. 7 zadań (pakietów): Nr zadania Nazwa produktu leczniczego 1 Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego 2 Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego 3 Różne produkty lecznicze 4 Środki przeciwkrwotoczne 5 Różne produkty lecznicze 6 Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów 7 Zestawy medyczne (zestawy do znieczulenia) Szczegółowy opis zadań zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Wykaz pakietów. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jeden pakiet, na kilka pakietów lub na wszystkie pakiety. Każdy z oferowanych przez Wykonawców produktów leczniczych powinien posiadać minimum 6 - miesięczny termin przydatności do zastosowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.62.12.00 - Środki przeciwkrwotoczne 33.66.00.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1: 693,71 zł Część 2: 331,50 zł Część 3: 1 401,71 zł Część 4: 484, 27 zł Część 5: 67,45 zł Część 6: 533,52 zł Część 7: 2 160,00 zł. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Termin wniesienia wadium upływa dnia 13.08.2009r., godzinie 11.00. 2) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275). 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, albo f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. Wadium składane przez Konsorcjum w formie poręczeń lub gwarancji ma wskazywać Lidera (Pełnomocnika) Konsorcjum i pozostałych konsorcjantów. Gwarancja lub poręczenie wadium musi dodatkowo zawierać klauzulę wypłaty kwoty wadialnej Beneficjentowi gwarancji lub poręczenia, zarówno wówczas gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wtedy, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z pozostałych członków Konsorcjum. Wykonawca, który nie wniesie wadium zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: BGŻ 50203000451110000001000730 5) Oryginał wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w Kasie Zamawiającego, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1400 , a jego kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem, złożyć wraz z ofertą. 6) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.: - przedstawią koncesję lub zezwolenie uprawniające do obrotu produktami leczniczymi zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2004r. nr 53, poz.533) oraz ustawy z 06.09.2001r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. nr 126, poz. 1382) lub zezwolenie na wytwarzanie (dotyczy producentów produktów leczniczych) lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej ; kopię dokumentu dopuszczającego wyrób medyczny w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych, do obrotu na terenie Polski (dot. dostawców wyrobów medycznych) oraz dokumenty wymienione w § 1.1. pkt. 2-5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. - przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, tj. - przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; polisa lub dokument powinny być aktualne na dzień składania ofert; wartość ww. polisy lub dokumentu powinna wynosić co najmniej 50 000 PLN. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.: - przedstawią dokumenty wymienione w § 1.1. pkt. 3-5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane. 2. Spełnienie warunków opisanych w części V SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia wg. załącznika nr 4 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VI SIWZ (tabela). 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana metodą zero - jedynkową wg. formuły spełnia - nie spełnia. 4. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki. 5. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek Dokumenty lub oświadczenia na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. - Koncesja lub zezwolenie uprawniające do obrotu produktami leczniczymi, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2004r. nr 53, poz.533) oraz ustawy z 06.09.2001r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. nr 126, poz. 1382) lub zezwolenie na wytwarzanie (dotyczy producentów produktów leczniczych), albo zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (dotyczy hurtowni farmaceutycznych) ; kopia dokumentu dopuszczającego wyrób medyczny w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych, do obrotu na terenie Polski (dot. dostawców wyrobów medycznych). 2. Doświadczenie. - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum 3 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich doświadczenie łącznie. 3. Potencjał ekonomiczno-finansowy. - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; polisa lub dokument powinny być aktualne na dzień składania ofert; wartość w/w. polisy lub dokumentu powinna wynosić co najmniej 50 000 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 4) ponadto, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp Dokumenty wymienione w punkcie 1,3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument o którym mowa w punkcie 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. W/w. dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl (zakładki: zamówienia publiczne/postępowania przetargowe).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu ul. Warszawska 2, 52 -114 Wrocław, pok. nr 25 - po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku faksem. Dopuszcza się wysyłkę pocztą, za pobraniem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Warszawska 2, (parter, pok. nr 2)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Różne produkty lecznicze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne produkty lecznicze..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki przeciwkrwotoczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środki przeciwkrwotoczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.62.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Różne produkty lecznicze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne produkty lecznicze..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.66.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy medyczne (zestawy do znieczulenia)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy medyczne (zestawy do znieczulenia)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.