eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Koncepcja poprawy połączeń komunikacyjnych pomiędzy poz. III a IIn Kazanów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-11

Wieliczka: Koncepcja poprawy połączeń komunikacyjnych pomiędzy poz. III a IIn Kazanów
Numer ogłoszenia: 127059 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna , Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Górnictwo Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koncepcja poprawy połączeń komunikacyjnych pomiędzy poz. III a IIn Kazanów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1)opracowanie założeń projektowo - programowych dotyczących poprawy połączeń komunikacyjnych pomiędzy wyrobiskami poziomów II Kazanów i poziomu III w rejonie wyrobisk Trasy Turystycznej zwanych w dalszej części Koncepcją, jak również ich zaopiniowanie przez Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i konsultacja z Wyższym Urzędem Górniczym, 2)sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu dla zakresu rzeczowego prac, wynikającego z Koncepcji, 3)opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie objętym Koncepcją, 2.Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest umożliwienie przemieszczania ludzi pomiędzy wyrobiskami poziomów II Kazanów i poziomu III - ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych oraz poprawa bezpieczeństwa osób w wyrobiskach w tym rejonie Kopalni Soli Wieliczka. 3.Koncepcja 3.1.Koncepcja winna: 1)wskazać lokalizację miejsc łączących wyrobiska poziomu III z wyrobiskami poziomu II niższego, w których możliwe będzie zainstalowanie urządzeń służących do transportu mechanicznego, 2)uwzględniać rozwiązania techniczne urządzeń transportowych możliwe do zastosowania w wyrobiskach podziemnych, 3)zawierać wstępną propozycję, możliwych do zastosowania urządzeń transportowych zgodnych z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami prawa (najlepiej rozwiązania typowe), uwzględniającą aktualne rozpoznanie rynku. Propozycje zastosowania nietypowych w branży górniczej rozwiązań urządzeń transportowych powinny być skonsultowane z Wyższym Urzędem Górniczym. 3.2.W miejscach, o których mowa w pkt 3.1 ppkt 1, należy określić zakres rzeczowy robót górniczych koniecznych do zainstalowania zaproponowanych rozwiązań mechanicznych w tym: 1)dostosowanie wymiarów szybików, pochylni (przy uwzględnieniu wymagań wynikających z warunków ruchowych urządzeń), w których Wykonawca będzie mógł zamontować urządzenia transportowe, 2)zabezpieczenie szybików, pochylni, 3)zabezpieczenie podszybi i nadszybi, 4)zabezpieczenie pomieszczeń funkcyjnych (maszynownie), 5)określenie niezbędnej mocy elektrycznej dla funkcjonowania urządzeń transportowych oraz oświetlenia podszybi, nadszybi i wyrobisk dojściowych do Trasy Turystycznej. 3.3.Zakres zakładanych w Koncepcji rozwiązań technicznych winien uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy w zakładach górniczych oraz zostać skonsultowany z Wyższym Urzędem Górniczym, 3.4.Przyjęte przez Zamawiającego rozwiązania koncepcyjne winny uzyskać w tym zakresie opinię Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3.5.W ramach dokonywanych opinii Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania niezbędnych zmian Koncepcji, po uzgodnieniu tych zmian z Zamawiającym oraz do dokonania wynikających z tych zmian korekt kosztorysu wraz z przedmiarem robót. 4.Przedmiar robót i kosztorys inwestorski 4.1.Wykonawca jest zobowiązany sporządzić przedmiar robót i kosztorys inwestorski dla zakresu rzeczowego prac, wynikającego z Koncepcji. 4.2.Formę przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym. 5.Harmonogram rzeczowo - finansowy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia Zamawiającemu sporządzonego, w porozumieniu z Zamawiającym, harmonogramu wykonania robót objętych koncepcją. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji, które zamieszczone na stronie internetowej Kopalni Soli Wieliczka S.A..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 111.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2 000,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz stwierdzający wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej usługi, polegającej na wykonaniu projektu technicznego w zakresie podziemnych robót górniczych w zakładach górniczych, w których były lub są eksploatowane inne kopaliny niż węgiel kamienny, o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie (np. referencje, protokoły odbioru)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie, o którym mowa w ust. 2, z wyłączeniem takich zmian, których dokonanie spowodowałoby rozszerzenie przedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy oraz załączników do umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w tym między innymi w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: 1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej, 3) zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 2 nie powoduje powstania u żadnej ze stron j umowy, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 2, każdej ze stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy, 3) projekt zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy oraz załączników do umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. 8. Zmiana umowy zostaje zawarta w dniu jej podpisania przez obie strony. 9. Przepisy zawarte w powyższych ustępach, nie wykluczają dokonania nieistotnych zmian postanowień umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych a w szczególności dotyczących zmiany nazw stron, danych teleadresowych, itp. Do nieistotnych zmian postanowień umowy przepisy ust. 4-8 stosuje się odpowiednio.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopalniawieliczka.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna Park Kingi 1, 32 - 020 Wieliczka - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 11:30, miejsce: Kopalnia Soli Wieliczka Spółka Akcyjna Park Kingi 1, 32 - 020 Wieliczka Sekretariat Zarządu - budynek A parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.