eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czudec › Opracowanie projektu budowy chodnika w miejscowości Babica przy drodze krajowej nr 9

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Czudec: Opracowanie projektu budowy chodnika w miejscowości Babica przy drodze krajowej nr 9
Numer ogłoszenia: 127047 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89117 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czudec, ul. Starowiejska 6, 38-120 Czudec, woj. podkarpackie, tel. 017 2771090, faks 017 2771090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowy chodnika w miejscowości Babica przy drodze krajowej nr 9.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowy chodnika w miejscowości Babica przy drodze krajowej nr 9 w następującym kilometrażu: 207 + 280 - początek Babicy i chodnika 209 + 400 - zatoka autobusowa - lewa strona 209 + 570 - przejście dla pieszych 209 + 720 - zatoka autobusowa - prawa strona 211 + 650 - koniec chodnika. 2.2. Wykonawca w ramach wykonania umowy zobowiązuje się do : - uzyskanie warunków technicznych projektowania od zarządcy drogi tj. GDDKiA, dokumentacja techniczna winna posiadać wszelkie niezbędne uzgodnienia, nie uznaje się uzgodnień z uwagami, - przygotowanie kompletu materiałów do wydania decyzji o ustaleniu celu publicznego oraz pozyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, - wykonanie map do celów projektowych, - uzyskanie w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych (pozwolenia na budowę/zgłoszenia), - opracowanie projektu budowlano - wykonawczego obejmującego część opisową i rysunkową, - przedmiar robót wykonany w zakresie, o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072), - kosztorys inwestorski, który winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389) oraz zgodnie z art. 33 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm), - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. nr 202, poz. 2072) i zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, a w szczególności wymagań w odniesieniu do właściwości materiałów, sposobu wykonania robót, oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, - Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z zamawiającym rozwiązań projektowych w tym materiałowych i technologicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych 2.3. Wymagania, które musi spełniać zamawiana dokumentacja: - nie przewiduje się etapowania realizacji inwestycji, w związku z tym projekt należy opracować jako jedną całość, zawierający wszystkie niezbędne uzgodnienia i operaty, - dokumentacja projektowa zostanie wykonana w 6 egz. W wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na nośnikach CD i w formacie PDF. 2.4. Wykonanie opracowania wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub dokonania skutecznego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych powinno nastąpić do dnia 15 listopada 2011 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRASAL Sp. z o.o., ul. Słowackiego 20, 35-060 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18536,58 / Oferta z najwyższą ceną: 103750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.