eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wambierzyce › Remont schodów zewnętrznych, wejściowych do bazyliki w Wambierzycach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Wambierzyce: Remont schodów zewnętrznych, wejściowych do bazyliki w Wambierzycach.
Numer ogłoszenia: 127007 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Nawiedzenia NMP, Pl. Najświętszej Marii Panny 11, 57-420 Wambierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 074 871 91 70, fax 074 871 91 96.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanktuarium.wambierzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościół katolicki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont schodów zewnętrznych, wejściowych do bazyliki w Wambierzycach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na wykonaniu ratowniczych prac przy obiekcie. Polegać będzie na ostrożnym demontażu elementów stopni schodowych oraz płyt znajdujących się na tarasach, demontażu figur i elementów kamiennych balustrady. Następnie zostaną przeprowadzone prace związane z umocnieniem podłoża i fundamentów fasady bazyliki. Następnie zostaną wykonane prace drenażowe polegające na ułożeniu warstw filtracyjnych, izolacyjnych oraz ocieplających, przełożenie mu-rów oporowych, ułożenie płyt żelbetowych na podłużnych ławach fundamentowych i ponowny montaż elementów stopni schodowych, ułożenie płyt tarasowych, figur i balustrad. Rekonstrukcji podlegać będzie 15 procent materiału stopni i płyt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 11.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający : 1. Warunki ogólne. 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Prawo Zamówień Publicznych. 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem, mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ 2. Warunki kwalifikacyjne: a) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat minimum jednej roboty budowlanej o wartości min 500 000 PLN brutto tj. remont lub budowa w zakresie robót z wykorzystaniem naturalnych materiałów kamiennych i robót żelbetowych wraz z dokumentami potwierdzającymi. -wykazać w załączniku nr 3 do SIWZ b) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Komisja przetargowa, powołana przez Zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( systemem spełnia - nie spełnia , na podstawie dokumentów złożonych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, zawierający następujące załączniki: 1.1) Załącznik nr 2 - Oświadczenia Wykonawcy, w którym znajdują się między innymi następujące oświadczenia : a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada pozwolenia i uprawnienia niezbędne do wykonania prac lub czynności określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, jeżeli przepisy nakładają na strony obowiązek posiadania takich pozwoleń i uprawnień; b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; e) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f) Oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą do upływu terminu jej ważności, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się do podpisania umowy w przypadku wyboru swojej oferty; g) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie; h) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją budowlaną, i dokonał wizji w terenie objętym zakresem zamówienia. i) Oświadczenie, że Wykonawca akceptuje bez uwag załączony projekt umowy. 1.2) Do Załącznika nr 2 należy dołączyć co najmniej niżej wymienione dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty): a) aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym (określające formę prawną lub status prawny, miejsce rejestracji oraz siedzibę, itp.). 1.3) Wszystkie oferty muszą dodatkowo zawierać następujące informacje i dokumenty : a) Załącznik nr 1 - cena oferty z załączonym kosztorysem ofertowym. b) Załącznik nr 3 - Informacje na temat doświadczenia w wykonywaniu prac o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia w ostatnich 5 latach wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( kopia protokołu odbioru robót zawierająca ocenę lub referencje wydane przez Zamawiającego z zakresem robót i oceną ). c) Załącznik nr 4 - Kwalifikacje i doświadczenie kluczowych pracowników proponowanych do udziału w tym zadaniu - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wszystkie wymienione wyżej oświadczenia stanowić będą integralną część oferty. 2) W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum dwu lub więcej podmiotów gospodarczych należy dołączyć oświadczenia tych podmiotów, że za zobowiązania wynikające z wykonania oferty odpowiadają solidarnie. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, odrębnie dla każdego podmiotu; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; to znaczy - podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanktuarium.wambierzyce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Nawiedzenia NMP 57-420 Wambierzyce Pl. Najświętszej Marii Panny 11 tel. (074) 87 19 170 fax (074) 87 19 196 po wcześniejszym telefoniczym skontaktowaniu się z o. Damianem F. Stachowiczem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Parafia Nawiedzenia NMP 57-420 Wambierzyce Pl. Najświętszej Marii Panny 11 (kancelaria parafialna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane przy udziale środków Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.