eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa 60 › Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Warszawa 60: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Numer ogłoszenia: 126981 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego , ul. W. Oczki 1, 02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 11 19, 684 15 87, faks 022 6841203.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.skw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego wyszczególnionych poniżej, spełniających wymagania wojskowych dokumentacji techniczno - technologicznych (WDTT - tekst jednolity - edycja 2008) i zgodnych ze wzorami przedmiotów obowiązujących w Ministerstwie CZĘŚĆ 1 Mundur polowy letni - 350 kpl. CZĘŚĆ 2 Mundur polowy wz. 93 - 250 kpl. CZĘŚĆ 3 Rękawice zimowe 5-palcowe -100 par CZĘŚĆ 4 Czapka futrzana oficera wojsk lotniczych - 20 szt. CZĘŚĆ 5 Szalokominiarka kolor czarny - 100 szt. CZĘŚĆ 6 Rękawiczki zimowe kolor czarny - 170 par CZĘŚĆ 7 Rękawice polowe wz. 93 - 100 par Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 2. Wykonawca dostarczy przedmioty zamówienia wyprodukowane na podstawie wojskowych dokumentacji techniczno - technologicznych i wzoru. Wzór przedmiotu musi być potwierdzony przez Wojskowy Ośrodek Badawczo - Wdrożeniowy Służby Mundurowej do produkcji seryjnej. 3. Wzory przedmiotu dostępne są w Wojskowym Ośrodku Badawczo-Wdrożeniowym Służby Mundurowej (WOBW SM) w Łodzi 91-072, ul. Gdańska 89, tel. 042 7504269. 4. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotów zamówienia określono w odpowiednim WDTT oraz w projekcie umowy. 5. Wszystkie przedmioty zamówienia muszą być oferowane w wymaganej jakości i ilości, pochodzić z produkcji 2009 r. i być fabrycznie nowe. 6. Zamawiający w specyfikacji ilościowo - rozmiarowej zastrzega sobie możliwość ujęcia do 20 % umundurowania o rozmiarach nietypowych, które nie są dostępne w WDTT. 7. Wykonawca zobowiązuje się do: a) Dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy;b) Udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00 - Mundury bojowe 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.44.33.20 - Czapki 18.42.20.00 - Szale 18.42.40.00 - Rękawice .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy składający ofertę na CZĘŚĆ 1 i 2 pod rygorem wykluczenia wniosą wadium odpowiednio w wysokości:CZĘŚĆ 1 - 2 500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset złotych i 00/100).CZĘŚĆ 1 - 1 500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.:a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy). 2) Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w wymagań jako spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów 3) Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. 4) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy dostarczą wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, z tym, że w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty załącza odpowiednie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2) Dokument, o którym mowa w pkt 1) lit. b) oraz zobowiązania podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez wystawcę pełnomocnictwa.3) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) lit. b) składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), tj. dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.5) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. w formie tzw. konsorcjum) Zamawiający wymaga:a) aby wraz z ofertą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożyli dokument (np. pełnomocnictwo) określający co najmniej jego zakres, strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału, lub kopii potwierdzonej notarialnie, bądź przez jego wystawcę);Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.b) podpisania oferty przez pełnomocnika;c) złożenia kompletu dokumentów wymaganych przez Zamawiającego;d) w przypadku oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1) lit. a)- w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy oświadczenie podpisał pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, gdyż Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne uprawnienia Wykonawców do wykonywania działalności/czynności wchodzących w zakres zamówienia, ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, kwalifikację, wiedzę i doświadczenie, a także ich łączną sytuację ekonomiczną i finansową; - w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oświadczenie złożył i podpisał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu z postępowania);e) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokument określony w pkt. 1) lit. b); f) wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące pełnomocnika.UWAGA:Spółka cywilna nie jest przedsiębiorcą, natomiast wspólnicy s.c. w ramach wykonywanej przez nich działalności gospodarczej uznawani są za przedsiębiorców i to wspólnicy są podmiotem praw i obowiązków z tytułu prowadzonej działalności. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ustawy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.skw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. W. Oczki 1, tel. wew. 841-587..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Biura Logistyki SKW w Warszawie poprzez Kancelarię Jawną SKW mieszczącą się przy ul. T. Chałubińskiego/róg W. Oczki 1 (tel. wew. 846-131, w godz. 7:30 - 15:00).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mundur polowy letni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur polowy letni 350 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mundur polowy wz. 93.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mundur polowy wz. 93 250 kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawice zimowe 5-palcowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice zimowe 5-palcowe 100 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czapka futrzana oficera wojsk lotniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czapka futrzana oficera wojsk lotniczych 20 Szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szalokominiarka kolor czarny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szalokominiarka kolor czarny 100 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rękawiczki zimowe kolor czarny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki zimowe kolor czarny 170 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rękawice polowe wz. 93.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice polowe wz. 93 100 par.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.