eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-Zdrój › Konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego, parkowego i świątecznego na terenie miasta i gminy Lądek Zdrój

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-25

Lądek-Zdrój: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego, parkowego i świątecznego na terenie miasta i gminy Lądek Zdrój
Numer ogłoszenia: 12696 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370744 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, faks 074 8147418.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego, parkowego i świątecznego na terenie miasta i gminy Lądek Zdrój.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia to: 1. konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego i parkowego na terenie miasta i gminy Lądek Zdrój: a. ilość punktów oświetleniowych - r a z e m: 1.303 pkt, w tym: - oświetlenie parkowe - 169 pkt (w tym: 91 słupów powlekanych tworzywem sztucznym) - ul. Bema - 7 pkt - ul. Broniewskiego - 9 pkt - ul. Brzozowa - 5 pkt - ul. Ceglana - 1 pkt - ul. Cicha - 7 pkt - ul. Cienista - 9 pkt - ul. Fabryczna - 22 pkt - ul. Fiołkowa - 3 pkt - ul. Gerberów - 11 pkt - ul. Górzysta - 7 pkt - ul. Graniczna - 18 pkt (w tym: 12 słupów aluminiowych) - ul. Gwieździsta - 2 pkt - ul. Jadwigi - 10 pkt - pl. Jagielloński - 3 pkt - ul. Klonowa - 13 pkt - ul. Kłodzka - 60 pkt (w tym: 53 słupów i 2 oprawy kinkietowe na ścianach budynków oraz 5 na STADIONIE) - ul. Kolejowa - 4 pkt - ul. Konopnickiej - 25 pkt - ul. Kopernika - 9 pkt - ul. Kosmonautów - 6 pkt - ul. Kościelna - 17 pkt (w tym: 10 słup i 3 oprawy kinkietowe na ścianach budynków oraz 4 przy BOISKU SZKOLNYM) - ul. Kościuszki - 88 pkt - ul. Krótka - 2 pkt - ul. Lipowa - 15 pkt - ul. Łąkowa - 12 pkt - ul. Makowa - 4 pkt - pl. Mariański - 5 pkt - al. Marzeń - 11 pkt (w tym: 5 słupów i 6 opraw podwieszonych na słupach energetycznych) - ul. Mickiewicza - 51 pkt - ul. Miła - 4 pkt - ul. Moniuszki - 9 pkt (w tym: 4 słupy i 5 opraw podwieszonych na słupach energetycznych) - ul. Nadbrzeżna - 16 pkt - ul. Niezapominajek - 14 pkt - ul. Ogrodowa - 35 pkt - ul. Orla - 7 pkt - ul. Ostrowicza - 3 pkt - ul. Paderewskiego - 6 pkt - pl. Partyzantów - 5 pkt - ul. Polna - 17 pkt (w tym: 1 słup i 2 oprawy podwieszone na słupach energetycznych oraz 14 przy ORLIKU) - ul. Powstańców Wlkp. - 7 pkt - ul. Przechodnia - 8 pkt - ul. Rataja - 14 pkt - ul. Rynek - 16 pkt - pl. Skłodowskiej - 3 pkt - ul. Słodowa - 12 pkt (w tym: 1 słup i 11 opraw kinkietowych na ścianach budynków) - ul. Słoneczna - 4 pkt - ul. Słowackiego - 3 pkt - ul. Spacerowa - 11 pkt - ul. Storczyków - 3 pkt - ul. Strażacka - 4 pkt - ul. Śnieżna - 25 pkt (w tym: 19 słupów, 4 oprawy kinkietowe na ścianach obiektów i 2 oprawy podwieszone na wysięgnikach do ścian budynków) - ul. Świerczewskiego - 12 pkt - ul. Trzech Wieszczy - 3 pkt - ul. Węglowa - 8 pkt - ul. Widok - 27 pkt - ul. Wiejska - 37 pkt - ul. Wolności - 24 pkt - ul. Zamenhofa - 8 pkt (w tym: 3 słupy i 5 opraw podwieszonych na słupach energetycznych) - ul. Zamkowa - 12 pkt - ul. Zdrojowa - 8 pkt (oprawy powieszone na wysięgnikach do ścian budynków) - ul. Zwycięstwa - 16 pkt - ul. Żwirki i Wigury - 9 pkt - wieś Stójków - 57 pkt - wieś Trzebieszowice - 90 pkt (oprawy podwieszone na słupach energetycznych) - wieś Radochów - 66 pkt (66 słupów, 67 opraw) - wieś Konradów - 95 pkt - szafki oświetlenia drogowego z zegarami astronomicznymi: a. na terenie Lądka Zdroju i wsi Stójków - 15 kpl., b. na terenie wsi Radochów - 2 kpl., c. na terenie wsi Konradów - 3 kpl.; - zegary zmierzchowe na terenie wsi Trzebieszowice - 8 szt. 2. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca winien zapewnić: 1. świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej oraz regulację czasu załączania i wyłączania w szafkach oświetleniowych na wniosek Zamawiającego; 2. właściwy stan opraw oświetleniowych i ich elementów nie powodujący powstania zjawiska olśnienia i zmniejszenia żywotności źródeł światła; 3. właściwy stan opraw nie powodujący nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego; 4. właściwy stan urządzeń oświetleniowych gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia; 5. właściwy stan techniczny (w razie potrzeby uzupełnienie ubytków) fundamentów szaf oświetleniowych i słupów; 6. właściwy stan techniczny, zgodny z obowiązującymi przepisami, zabezpieczeń i urządzeń oświetleniowych, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń bez zagrożenia dla osób postronnych; 7. prawidłowe położenie opraw oświetleniowych, pozwalające na zachowanie wystarczającej równomierności oświetlenia; 8. prawidłowe położenie źródeł światła i odbłyśników w oprawach, pozwalające zapewnić wysoką sprawność świetlną opraw oświetleniowych i odpowiedniej ochrony przed olśnieniem; 9. estetyczny wygląd urządzeń w trakcie trwania umowy, tj.: a. czyste klosze i korpusy (minimum 1 raz w roku mycie kloszy); b. pozamykane wnęki słupowe i szafy oświetleniowe; c. wypionowane, czyste słupy; d. metalowe części urządzeń bez śladu kolizji; 10. prawidłowe i czytelne oznakowanie: obwodów w szafach oświetleniowych, słupów oświetleniowych, szaf oświetleniowych; 11. fachowe, całodobowe pogotowie oświetlenia ulic; 12. przycinanie gałęzi drzew znajdujących się w strumieniu światła poszczególnych punktów świetlnych; 13. bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach od mieszkańców miasta i pracowników Zamawiającego oraz zwrotne potwierdzanie do Zamawiającego ich usunięcia; 14. bieżące informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych powodujących czasowe zaciemnienie ulic; 15. likwidację zagrożeń dla osób postronnych, tzn. wykonanie niezbędnych i odpowiednich zabezpieczeń, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany lub przekręcony wysięgnik, zwisający lub zniszczony klosz lub cała oprawa, itp.), w czasie maksymalnie 12 godz. od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia do Zamawiającego; 16. likwidację zagrożenia dla osób postronnych wynikającego z otwartej lub rozbitej szafy oświetleniowej, otwartej lub uszkodzonej wnęki bezpiecznikowej w czasie maksymalnie 12 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu, wraz ze zwrotnym potwierdzeniem ich usunięcia do Zamawiającego; 17. wykonanie pomiarów (skuteczności i działania ochrony przeciwporażeniowej oraz rezystancji uziemień roboczych i ochronnych) określonych w odpowiednich przepisach dotyczących eksploatacji urządzeń elektrycznych; 18. kontrolę sprawności oświetlenia na terenie miasta i gminy Lądek Zdrój i okresowe (raz na 3 miesiące) składanie raportów Zamawiającemu; 19. usunięcie w czasie maksymalnie 2 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia wraz ze zwrotnymi potwierdzeniami do Zamawiającego, przypadków świecenia opraw poza ustalonymi godzinami, z wyjątkiem sytuacji, gdy świecenie to uzgodnione jest z Zamawiającym; 20. usunięcie w czasie maksymalnie 12 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia wraz ze zwrotnym potwierdzeniem usunięcia do Zamawiającego przypadków zaciemnienia ciągu opraw (awaria bezpiecznika, zegara, stycznika); 21. wymiana lub naprawa w ciągu 48 godzin, obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej (pomiarowo-rozdzielczej), kablowej, szafek pomiarowo-sterujących w przypadku ich uszkodzenia wskutek czynników losowych (np. wypadek drogowy) lub wskutek wandalizmu; 22. wymiana lub naprawa w ciągu 24 godzin elementów słupa oświetleniowego (np. bezpiecznik, wkładka topikowa, drzwiczki, tabliczka bezpiecznikowa), opraw oświetleniowych (n. stycznik., kondensator zapłonnik, źródło światła), gdy uległy one uszkodzeniu wskutek czynników losowych (np. wypadek drogowy), wskutek wyeksploatowania oraz wandalizmu; 23. w przypadku, kiedy elementy lub urządzenia nie są już dostępne na rynku Wykonawca może zastosować elementy lub urządzenia dostępne na rynku o innych parametrach zbliżonych do urządzenia lub elementu uszkodzonego; 24. Wykonawca winien stosować tylko fabrycznie nowe urządzenia i materiały, posiadające wymagane atesty i certyfikaty; 25. Wykonawca winien stosować do opraw lampy wysokoprężne sodowe o wysokiej skuteczności świetlnej - 70 W, 100 W, 150 W; 26. U w a g a: - w ramach przedmiotu zamówienia nie przewiduje się malowania słupów oświetleniowych, poza ewentualnymi przypadkami wymiany słupów spowodowanymi uszkodzeniami wskutek czynników losowych (np. wypadek drogowy), wskutek wyeksploatowania oraz wandalizmu; 3. konserwacja i utrzymanie oświetlenia świątecznego na terenie miasta Lądek Zdrój: 1. ilość elementów oświetlenia świątecznego: - dekoracje na latarniach ulicznych i podwieszonych na wysięgnikach nad ulicami - 39 szt. - girlandy żarówkowe - 18 szt. o łącznej długości 276 m, - choinka na Rynku w Lądku Zdroju - 1 kpl. 2. oświetlenie przy schodach-zejściu na teren rekreacyjny przy ul. Klonowej w Lądku Zdroju - 1 kpl. 3. oświetlenie obiektów zabytkowych: most św. Jana (1 szt. - oprawa zamontowana na ścianie budynku przy ul. Krótkiej), figura Klahra na Rynku (3 szt. lamp), figura św. Jerzego przy ul. Kościuszki (1 szt.). 4. W zakres prac podstawowych wchodzi: - pobranie elementów oświetlenia świątecznego z siedziby Zamawiającego, - przegląd elementów oświetlenia świątecznego, - wymiana niesprawnych lub uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego, - zainstalowanie elementów oświetlenia świątecznego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - do dnia 06 grudnia każdego roku, - bieżące utrzymywanie elementów oświetlenia świątecznego w stanie sprawności, - demontaż elementów oświetlenia świątecznego - do dnia 15 lutego każdego roku, - złożenie elementów oświetlenia świątecznego w siedzibie Zamawiającego i zabezpieczenie ich przed ewentualnym uszkodzeniem lub zniszczeniem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. TEL-COM Paweł Stelmach, ul. Moniuszki 11, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216347,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 268684,70

  • Oferta z najniższą ceną: 259921,20 / Oferta z najwyższą ceną: 487535,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.