eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa wyposażenia budynku administracyjno -warsztatowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-29

Kielce: Dostawa wyposażenia budynku administracyjno -warsztatowego.
Numer ogłoszenia: 126963 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. , ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wod-kiel.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia budynku administracyjno -warsztatowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I: 1.Metalowa dwudrzwiowa szafka ubraniowa z możliwością ustawienia na podstawce z ławką - 24 szt. a) wymiary [cm] wys. x szer. x gł.: 180 x 60 x 49;b)malowana proszkowo - kolor jasny popiel; c)wieniec dolny z blachy 1 mm, pozostałe elementy szafy z blachy 0,8 mm; d)przedziały wyposażone w drążek i wieszaki ubraniowe, haczyk na ręcznik i lusterko;e)szafka zamykana na klucz z zamkiem ryglującym w trzech punktach. 2. Podstawa szafki ubraniowej z ławką - 24 szt. a) wymiary [cm] wys. x szer. x gł.: 40,5 x 59,9 x 74,5; b) stelaż wykonany z profili stalowych, zamkniętych o przekroju czworokątnym - kolor jasny popiel; c) siedzisko wykonane z listew plastikowych; d) stopki podstaw wyposażone w regulatory wysokości; Uwagi dotyczące Pakietu I: 1. Wymiary gabarytowe mebli nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ o więcej niż +/- 5 %; PAKIET II: 1.System regałów przesuwnych - 1 kpl. a) systemem zabudować powierzchnię o wymiarach [cm]:szer. x gł. x wys.: 495 x 120 x 220; b) regulacja półek co 2 cm bez konieczności użycia jakichkolwiek narzędzi; c) grubość półek - 2 cm; d) półki gięte trzykrotnie na dłuższych i dwukrotnie na krótszych krawędziach pod kątem prostym, co zapewnia odpowiednią ich wytrzymałość; e) półki wykonane z blachy o grubości min. 0,8 mm; f) standardowe obciążenie półki - 90 kg; g) mechanizm przesuwu regału wyposażony w przekładnię dwustopniową o przełożeniu 1:5, wyposażoną w korbę trójramienną z uchwytami kulkowymi obracającymi się wokół własnej osi; h) mechanizm przenoszący napęd z korby na układ jezdny; i) blokada przesuwu umieszczona po środku korby; j) wózek jezdny wykonany z profilu zimnogiętego o grubości 2 mm, zapewniający odpowiednią sztywność; k) elementy łożyskowe mocowane na łożyskach kulkowych zamkniętych; l) wszystkie elementy metalowe systemu regałów: fosforanowane i pomalowane lakierem proszkowym; ł) frontowe panele maskujące wykonane z jednolitej blachy zimnowalcowanej, lakierowanej proszkowo; m) ściany boczne regałów wykonane ze stali zimnowalcowanej i lakierowane proszkowo, wyposażone w dwa rzędy otworów do mocowania półek; n) regały wyposażone w blachy środkowe; o) regały wyposażone w odboje dystansowe o długości ok.10 mm; p) regały wyposażone w elementy konstrukcyjne zabezpieczające przed niekontrolowanym przechyłem lub przewróceniem. r) regały wyposażone w tabliczki służące do opisywania zawartości aktowej; Uwagi dotyczące Pakietu II: 1.Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych regałów. 2.Kolor - jasny popiel. PAKIET III: 1. Stół do stołówki - 10 szt. a) wymiary blatu [cm]: 80 x 80; b)wysokość - 74 - 76 cm; c) blat grubości min. 30 mm; d) kolor blatu - buk; e) nogi chromowane; 2.Krzesło z oparciem nadające się do stołówki - 40 szt. a) profilowane siedzisko i oparcie ze sklejki bukowej lakierowanej; b)podnóże spawane z rurek stalowych; c) wykończenie powierzchni metalowych - lakier proszkowy w kolorze antracyt; d)nogi wyposażone w plastikowe stopki chroniące podłoże; e) możliwość układania w stóg maks. 10 szt. f) nośność - min. 110 kg. PAKIET IV: 1.Meble do stołówki i zaplecza socjalnego stołówki - 1 kpl. a) szafki stojące z blatem kuchennym o długości zabudowy ok.400 cm; a.a - szafka stojąca dwudrzwiowa o wymiarach [cm]:szer. x wys.x gł. - 100 x 80 x 60 z dwoma półkami z możliwością regulacji wysokości - szt.2; a.b - szafka stojąca o wymiarach [cm]:szer. x wys. x gł. - 40 x 80 x 60 z trzema wysuwanymi szufladami; jedna szuflada wyposażona we wkład na sztućce - szt.1; a.c - szafka stojąca dwudrzwiowa o wymiarach [cm]:szer. x wys.x gł. - 80 x 80 x 50 pod zlewozmywak - szt.2; a.d - blat kuchenny laminowany w kolorze grafit; a.e - drzwi do szafek wykonane z płyty MDF w kolorze metalic; a.f - uchwyty w kolorze srebrnym; a.g - nogi do szafek o wys. 10 cm w kolorze srebrnym. b) szafki wiszące o długości zabudowy ok.360 cm. a.a - szafka wisząca dwudrzwiowa o wymiarach [cm]:szer. x wys. x gł. - 100 x 72 x 30 z dwoma półkami z możliwością regulacji wysokości - szt.2; a.b - szafka wisząca dwudrzwiowa o wymiarach [cm]:szer. x wys. x gł.- 80 x 72 x 30 z zamontowanymi ociekaczami chromoniklowanymi- szt.2; a.c - drzwi do szafek wykonane z płyty MDF w kolorze metalic; a.d - uchwyty w kolorze srebrnym; a.e - listwa do montażu szafek o długości szafek. Uwagi dotyczące Pakietu IV: 1.Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli. 2.W posiadaniu Zamawiającego znajduje się dwa dwukomorowe zlewozmywaki o wymiarach 80x50 cm do wykorzystania. PAKIET V: 1. Biurko półokrągłe, profilowane - 1 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x głębokość x wysokość- 160 x 83 x 75;b)wysuwana półka na klawiaturę komputera;c)blat grubości min. 25 mm;d)na stelażu metalowym chrom-mat. z przesłoną z blachy perforowanej Alu. 2. Biurko półokrągłe, profilowane - 1 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x głębokość x wysokość - 160 x 75 x 75;b)wysuwana półka na klawiaturę komputera;c)blat grubości min. 25 mm;d)na stelażu metalowym chrom-mat. z przesłoną z blachy perforowanej Alu. 3. Biurko półokrągłe, profilowane (lustrzane odbicie poz.2) - 1 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x głębokość x wysokość- 160 x 75 x 75;b)wysuwana półka na klawiaturę komputera;c)blat grubości min. 25 mm;d)na stelażu metalowym chrom-mat. z przesłoną z blachy perforowanej Alu. 4. Szafka z szufladami - 3 szt. a)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 50 x 50 x 75;b)konstrukcja grubości min. 18 mm;c)trzy szuflady zamykane na zamek centralny;d)prowadnice rolkowe w szufladach 5. Regał na segregatory - 2 szt. a)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 90 x 36 x 184; b)w dolnej części jedna półka dzieląca powierzchnię na dwie - o wys.33 cm każda, drzwi pełne zamykane na zamek ;c)3 półki niezabudowane drzwiami;d)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;e)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;f)uchwyty przy drzwiach satynowe;g)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości; 6. Regał na segregatory - 1 szt. a)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 90 x 36 x 184;b)podzielony czterema półkami;c)zabudowany drzwiami zamykanymi na zamek;d)wykonany z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;e)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;f)uchwyty przy drzwiach satynowe;g)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości; 7. Nadstawka na regał - 3 szt.a)wymiary [cm]: szerokość x głębokość x wysokość - 90 x 36 x 62 b)1 półka na wysokości 33 cm, całość zabudowana drzwiami zamykanymi na zamek;c)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;d)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;e)uchwyty przy drzwiach satynowe;g)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości; 8. Regał na segregatory - 1 szt. a)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 50 x 36 x 184;b)podzielony czterema półkami;c)zabudowany drzwiami zamykanymi na zamek;d)wykonany z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;e)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;f)uchwyty przy drzwiach satynowe;g)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości; 9. Nadstawka na regał - 1 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x głębokość x wysokość - 50 x 36 x 62;b)1 półka na wysokości 33 cm, całość zabudowana drzwiami zamykanymi na zamek;c)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;d)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;e)uchwyty przy drzwiach satynowe; f)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości; 10. Szafka niezabudowana - 1 szt. a)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 70 x 50 x 75;b)szafka podzielona jedną półką; c)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;d)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;e)półka z możliwością regulacji wysokości; 11. Fotel biurowy - 3 szt. a)mechanizm TILT umożliwiający ich blokadę w pozycji do pracy; b)tapicerowany tkaniną Micro w kolorze granatowym lub szafirowym; c)wyposażony w podłokietniki; d)wysokość siedziska regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego; e)oparcie wyprofilowane w części lędźwiowej;f)kółka do powierzchni miękkich; g)objęte gwarancją w systemie door to door. 12. Wieszak ubraniowy naścienny z półką - 1 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x wysokość: 70 x 120 Uwagi dotyczące Pakietu V: 1.Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli. 2.Meble - kolor wiśnia Oxford. 3.Rozmieszczenie półek w meblach przeznaczonych na przechowywanie segregatorów powinno być tak dobrane, aby ich wysokość w świetle wynosiła min.33 cm. 4.Meble należy wykonać z płyty wiórowej oklejanej laminatem; płyta musi posiadać atest higieniczny wydany przez uprawniony instytut, musi odpowiadać wymaganiom higienicznym klasy E1. 5.Krawędzie elementów meblowych muszą być oklejone obrzeżem PVC o gr. 1-2 mm, posiadającym atest zgodnie z którym, produkt odpowiada wymaganiom higienicznym w każdych warunkach użytkowania. 6.Użyte kleje nie mogą stanowić zagrożenia dla zdrowia. 7.Wymiary gabarytowe mebli nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ o więcej niż +/- 1% za wyjątkiem poz.11. PAKIET VI: 1. Fotel biurowy 2 szt. a)mechanizm TILT umożliwiający ich blokadę w pozycji do pracy ;b)tapicerowany ecoskórą w kolorze beżowym;c)wyposażony w podłokietniki;d)wysokość siedziska regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego;e)oparcie wyprofilowane w części lędźwiowej;f)objęte gwarancją w systemie door to door. 2. Krzesło metalowe tapicerowane - 12 szt. a)dostawiane;b)tapicerka zmywalna koloru popielatego;c)o metalowej, chromowanej ramie; PAKIET VII: 1. Szafa metalowa (pancerna) - 3 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x wysokość x głębokość (bez drzwi)- 100 x 190 x 50; b)3 dolne półki - wysokość po 33 cm;c)1 środkowa półka - wysokość - 35 cm;d)1 górna półeczka - wysokość - 8,5 cm;e)2 szafki zamykane na klucz - wysokość - 21,5 cm.f)kolor - jasny popiel. Uwagi dotyczące Pakietu VII: 1. Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli. PAKIET VIII: 1. Nadstawka na szafę - 3 szt. a)wymiary [cm]: szerokość x wysokość x głębokość (bez drzwi)- 80,3 x 71,5 x 36,5; b)jedna półka wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;c)półka wewnątrz z możliwością regulacji wysokości;d)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;e)uchwyty przy drzwiach satynowef)drzwi zamykane na zamek;g)okleina w pionowe słoje;f)kolor - wiśnia Oxford. 2. Szafa na segregatory - 1 szt. a)wymiary [cm] szerokość x głębokość x wysokość: 90 x 36 x 184;b)szafa podzielona czterema półkami;c)szafa zabudowana drzwiami zamykanymi na zamek;d)wykonana z płyty meblowej o grubości min. 18 mm;e)tył wykonany z płyty pilśniowej drewnopodobnej;f)uchwyty przy drzwiach satynowe;g)półki wewnątrz z możliwością regulacji wysokości;h)kolor - wiśnia Oxford. Uwagi dotyczące Pakietu VIII: 1. Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli. PAKIET IX: - meble gabinetowe wykonane z płyty wiórowej oklejonej naturalną okleiną czereśniową wybarwioną na kolor koniakowy, wykończone lakierem nawierzchniowym 1. Szafa ubraniowa - 1 szt. a)wymiary: [mm] szerokość x głębokość x wysokość. - 766 x 425 x 2000;b)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;c)elementy konstrukcyjne - dolna i górna krawędź- z płyty meblowej o grubości min. 22 mm;d)cokół o wys. min.70 mm;e)grubość drzwi min.17 mm; f)uchwyty przy drzwiach satynowe- min. 128 mm; 2. Słupek - 1 szt. a)wymiary: [mm] szerokość x głębokość x wysokość. - 416 x 425 x 2000;b)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;c)podzielony na pięć równych części półkami;d)półki z możliwością regulacji wysokości;e)cztery części niezabudowane; f)półki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 22 mm;g)druga część od dołu zabudowana dwoma szufladkami o wys. min. 147 mm;h)w górnej szufladce zamek centralny;i)uchwyty przy szufladkach satynowe- min. 128 mm;j)elementy konstrukcyjne - dolna i górna krawędź- z płyty meblowej o grubości. min. 22 mm;k)cokół o wys. min.70 mm; 3. Witryna - 1 szt. a)wymiary: [mm] szer. x gł. x wys. - 766 x 425 x 2000;b)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;c)podzielony na pięć równych części półkami;d)półki z możliwością regulacji wysokości;e)półki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 15 mm; f)drzwi przeszklone; g)drzwi o grubości min.20 mm., zamykane na zamek;h)uchwyty przy drzwiach satynowe - min. 128 mm mocowane do części drewnianej; i)elementy konstrukcyjne - dolna i górna krawędź- z płyty meblowej o grubości; min. 22 mm; j)cokół o wys. min.70 mm; 4. Szafka stojąca - 2 szt. a)wymiary: [mm] szer. x gł. x wys. - 766 x 425 x 1376;b)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;c)zabudowana drzwiami zamykanymi na zamek;d)dwie półki z możliwością regulacji wysokości;e)półki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 15 mm;f)uchwyty przy drzwiach satynowe- min. 128 mm;g)elementy konstrukcyjne - dolna i górna krawędź- z płyty meblowej o grubości min. 22 mm;h)cokół o wys. min.70 mm; 5. Szafka stojąca - 1 szt. a)wymiary: [mm] szer. x gł. x wys. - 416 x 425 x 1376;b)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;c)zabudowana drzwiami zamykanymi na zamek;d)dwie półki z możliwością regulacji wysokości;e)półki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 15 mm;f)uchwyty przy drzwiach satynowe- o dł. min. 128 mm;g)elementy konstrukcyjne - dolna i górna krawędź- z płyty meblowej o grubości min. 22 mm;h)cokół o wys. min.70 mm. 6. Stół konferencyjny - 1 szt. a)blat wykonany z płyty wiórowej o grubości min. 58 mm;b)wymiary: [mm] dł. x szer. x wys. - 1600 x 750 x 767;c)wąskie płaszczyzny wzdłużne oklejone 23 mm doklejkami profilowanymi z tarcicy;d)blat stołu tak ukształtowany, że można go zestawiać z biurkiem prostopadle; e)łącznik między wspornikami o grubości min.29 mm;f)grubość wsporników min. 43 mm. 7. Dostawka półokrągła - 4 szt. a)blat wykonany z płyty wiórowej o grubości min. 58 mm;b)wymiary: [mm] gł. x szer. x wys. - 375 x 750 x 767;c)stojak o grubości min.45 mm wykonany z płyty wiórowej oklejonej na płaszczyznach; wąskich pionowych profilowymi doklejkami min.25 mm z tarcicy. 8. Biurko z szafką szufladową- 1 szt. a)blat wykonany z płyty wiórowej o grubości min. 58 mm;b)wymiary: [mm] szer. x gł. x wys. - 1600 x 750 x 767;c)blat biurka tak ukształtowany, że można go zestawiać ze stołem prostopadle; d)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;e)szafka z trzema szufladami umieszczona po prawej stronie biurka,szuflada o wys. min. 135 mm;f)korpus wykonany z płyty wiórowej 18 mm z doklejkami o grubości 20 mm z tarcicy;g)wszystkie krawędzie i narożniki zewnętrzne mają być zaoblone;h)szuflady zamykane na zamek centralny;i)uchwyty satynowe - min. 128 mm. 9. Biurko komputerowe z szafką drzwiową - 1 szt. a)wymiary: [mm] szer. x gł. x wys. - 1200 x 500 x 709;b)ścianki wykonane z płyty meblowej o grubości min. 36 mm;c)szafka drzwiowa umieszczona po lewej stronie biurka;d)korpus wykonany z płyty wiórowej 18 mm z doklejkami o grubości 20 mm z tarcicy;e)wszystkie krawędzie i narożniki zewnętrzne mają być zaoblone;f)drzwiczki szafki zamykane na zamek patentowy;g)uchwyt satynowy;h)zamontowany wysuwany blat na klawiaturę. 10. Krzesło drewniane, tapicerowane - 6 szt. a)wykonane z drewna w okleinie czereśniowej - wybarwienie koniak; b)tapicerowane materiałem deseniowym;c)ergonomicznie dopasowane. 11. Fotel obrotowy na kółkach - 1 szt. a)podłokietniki i nogi wykonane z drewna w okleinie czereśniowej - wybarwienie koniak; b)tapicerowany skórą w kolorze ciemnej zieleni;c)ergonomicznie dopasowany; d)wysokość siedziska regulowana za pomocą podnośnika pneumatycznego; e)oparcie wyprofilowane w części lędźwiowej;f)objęte gwarancją w systemie door to door. Uwagi dotyczące Pakietu IX: 1.Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli. 2. Wszystkie segmenty mebli muszą być oklejone okleiną w jednym odcieniu i deseniu. 3. Meble, krzesła i fotel muszą być wykonane w okleinie czereśniowej - wybarwienie koniak. 4. Płyta, z której wykonane są meble, musi posiadać atest higieniczny wydany przez uprawniony instytut, musi odpowiadać wymaganiom higienicznym klasy E1. 5. Użyte kleje nie mogą stanowić zagrożenia dla zdrowia. 6. Wymiary gabarytowe mebli nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ o więcej niż +/- 1%. PAKIET X: 1. Kontener pod biurko - 1 szt. a) płyta wiórowa laminowana kolor - buk jasny;b) wymiary (mm): wys. x szer. x gł. mm - 460 x 510 x 550;c) blat i pozostała konstrukcja o grubości 18 mm; d) trzy szuflady zamykane na centralny zamek;e) prowadnice rolkowe w szufladach; f) uchwyty - chrom - min. 160mm;g) cokół wys. 50 mm. Uwagi dotyczące Pakietu X: 1. Przed przystąpieniem do przetargu, Wykonawca obowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na miejscu wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem proponowanych mebli. Wizje lokalne wraz z koniecznym pomiarem pomieszczeń mogą odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 , po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Rękojmia /gwarancja- minimum 24 miesiące liczone od dnia odbioru mebli..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.15.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Postępowanie nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - Zał. nr 2. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane przez niego meble wykonane są z płyty posiadającej atest higieniczny i odpowiadają wymaganiom higienicznym klasy E1. 2. Rysunek poglądowy i opis proponowanych mebli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, strony dopuszczają zmianę wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmiany podatku VAT naliczonego od wartości netto części przedmiotu umowy niezrealizowanej przez Wykonawcę z przyczyn przez niego niezawinionych w dacie zmiany stawki podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/ / wod-kiel.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce ul. Krakowska 64 , Biuro Obsługi Klienta..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 10:45, miejsce: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. 25-701 Kielce ul. Krakowska 64 , Biuro Obsługi Klienta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Metalowa dwudrzwiowa szafka ubraniowa z możliwością ustawienia na podstawce z ławką - 24 szt 2. Podstawa szafki ubraniowej z ławką - 24 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System regałów przesuwnych - 1 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stół do stołówki - 10 szt. 2.Krzesło z oparciem nadające się do stołówki - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8, 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Meble do stołówki i zaplecza socjalnego stołówki - 1 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Biurko półokrągłe, profilowane - 1 szt., 2. Biurko półokrągłe, profilowane - 1 szt., 3. Biurko półokrągłe, profilowane (lustrzane odbicie poz.2) - 1 szt. , 4. Szafka z szufladami - 3 szt., 5. Regał na segregatory - 2 szt., 6. Regał na segregatory - 1 szt ., 7. Nadstawka na regał - 3 szt., 8. Regał na segregatory - 1 szt., 9. Nadstawka na regał - 1 szt., 10. Szafka niezabudowana - 1 szt., 11. Fotel biurowy - 3 szt., 12. Wieszak ubraniowy naścienny z półką - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fotel biurowy 2 szt., 2. Krzesło metalowe tapicerowane - 12 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szafa metalowa (pancerna) - 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr VIII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nadstawka na szafę - 3 szt., 2. Szafa na segregatory - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET IX: - meble gabinetowe wykonane z płyty wiórowej oklejonej naturalną okleiną czereśniową wybarwioną na kolor koniakowy, wykończone lakierem nawierzchniowym; 1. Szafa ubraniowa - 1 szt. , 2. Słupek - 1 szt., 3. Witryna - 1 szt., 4. Szafka stojąca - 2 szt., 5. Szafka stojąca - 1 szt., 6. Stół konferencyjny - 1 szt., 7. Dostawka półokrągła - 4 szt., 8. Biurko z szafką szufladową- 1 szt., 9. Biurko komputerowe z szafką drzwiową - 1 szt., 10. Krzesło drewniane, tapicerowane - 6 szt., 11. Fotel obrotowy na kółkach - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kontener pod biurko - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.