eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ścinawa › Adaptacja pomieszczeń działu rehabilitacji ruchowej i izolatki oraz sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w MGZZOP w Ścinawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Ścinawa: Adaptacja pomieszczeń działu rehabilitacji ruchowej i izolatki oraz sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w MGZZOP w Ścinawie
Numer ogłoszenia: 126929 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej , ul. Jagiełły 2, 59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8412641, faks 0-76 8412644.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przychodnia.scinawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń działu rehabilitacji ruchowej i izolatki oraz sanitariatów dla potrzeb osób niepełnosprawnych w MGZZOP w Ścinawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest :1. Wymiana istniejących wykładzin podłogowych PCW na posadzki terrakota. 2. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na drzwi firmy Porta. 3. wykonanie okładzin ściennych - glazura. 4. Wykonanie wymalowań stropów. 5.Wykonanie nowych okładzin podłogowych z płytek ceramicznych typu GRES . 6. Wymiana grzejników na płytowe - łatwo zmywalne. 7. DemontaS starych opraw jarzeniowych i zastąpienie ich nowymi spełniającymi warunki bezpieczeństwa. 8. Malowanie sufitów. Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 200 m2 Wykonanie pasów tynku zwykłego kat. III o szerokości do 15 cm na murach z cegieł lub ścianach z betonu pokrywającego bruzdy uprzednio zamurowanych cegłami lub dachówkami(po rzobiórce ścian i rozkuciach otworów drzwiowych) ponad 37 m Wewnętrzne gładzie gipsowe,dwuwarstwowe na sufitach z elementów prefa- brykowanych i betonowych wylewanych ponad 115 m2 Gruntowanie sufitów - analogia ponad 115 m2 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów (115 m2) Warstwy niwelująco-wyrównawcze cementowe grubości 2 mm zatarte na gład- 115 m2 Warstwy wyrównawcze i wygładzające - pogrubienie warstwy o 1 mm Krotność = 3 (115 m2) Posadzki jedno- i dwubarwne z płytek z kamieni sztucznych (terakota) 15x20 cm na zaprawie cementowej (115 m2) Rozebranie ścianki z cegieł na zaprawie wapiennej (115m2) Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne o powierzchni ponad 1.6 m2 fabrycznie wykończone (typu Porta zgodnie z opisem architekto- nicznym w kolorze orzech) , do łazienek drzwi z kratką OścieSnice systemowe obiedniowe typu Porta Skucie glazury -ponad 36 m2 Licowanie ścian płytkami o wymiarach 20 x 20 cm - na klej ponad 220 m2 Wymiana baterii umywalkowej lub zmywakowej z ruchomą wylewką 5 szt. DemontaS rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 15-20 mm Wymiana odcinka rury Seliwnej kanalizacyjnej kielichowej o śr. Wymiana elementów zestawu umywalkowego - umywalka fajansowa szt.5 Wymiana baterii umywalkowej uruchamianej bez kontaktu z dłonia szt.5 Wymiana miski ustępowej siedzeniowej fajansowej szt 2 Zamontowanie podchwytów dla niepełnosprawnych szt 6 Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko szt 26 m obsadzenie parapetów 14 szt Wymiana grzejników szt.6 Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarswowe na ścianach 58 m2 Dwukrotne malowanie ścian 58 m2 Uzupełnianie posadzki o pow.5m2 z deszczułek dębowych lub jesionowych o gr.22mm Przewod wtynkowy łączny przekrój Sył do 7.5 mm2 Montaż opraw oświetleniowych 28 szt. Obsadzenie kratek wentylacyjnych. 2.Zakres wykonywanych robót obejmuje pomieszczenia przychodni zdrowia tj.: izolatki , sanitariatów oraz sanitariatów i rehabilitacji celem ich dostosowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie. 3.Szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz w przedmiarach robót - stanowiących załącznik Nr 1 , 2 , 3, 4 , będących integralnym elementem niniejszej SIWZ. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej terenu robót. 4.Kody CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45.40.00.00-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45.43.10.00-7 Kładzenie płytek 45.43.11.00.-8 Kładzenie terakoty 45.44.21.00-8 Roboty malarskie. 5.Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych wyrobów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów lub urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały lub urządzenia w ich miejsce proponuje, posługując się określeniem materiały,urządzenia równoważne 6.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia ma obowiązek wykonać i przedłożyć zamawiającemu dokumentację powykonawczą obejmującą m.in. : a.projekt powykonawczy z naniesionymi wszelkimi zmianami zatwierdzonymi przez inspektora nadzoru inwestorskiego, b.dokumentację odbiorową, w tym: dziennik budowy, protokoły odbiorów robót częściowych, protokoły odbiorów technicznych, wyników badań, pomiarów i prób, aprobat technicznych na wbudowane wyroby i urządzenia, wymagane przepisami certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje, świadectwa dopuszczenia ITB itp., c.wymagane oświadczenia, instrukcje, instrukcje obsługi urządzeń itp., d.inną dokumentację, jeżeli jej wykonanie wynika z przepisów prawa, nin. SIWZ lub umowy na wykonanie robót budowlanych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 2.1w pieniądzu, 2.2w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.3poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 2.4poręczeniach, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy nr: nr konta: DOMINET BANK S.A. OLUBIN 89 1690 0013 2047 0135 9691 0001 z dopiskiem WADIUM 4-2009. Wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy zamawiającego przed terminem składania ofert, tj. do 25.08.2009 r. do godz. 10.00. 4.Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, powinno w treści zawierać: a.zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, b.termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c.miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5.Wadium wnoszone w pozostałych formach, powinno być wniesione w oryginale lub kopii podpisanej przez osobę upoważnioną za zgodność z oryginałem oraz dołączone do oferty. 6.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 Pzp.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.pełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp i złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, 1.2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i złożą dokumenty to potwierdzające, 1.3.wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń, w zakresie odpowiadającym zakresowi przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości 60 tys. zł brutto, 1.4.dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, która jest wpisana do właściwej izby samorządu zawodowego, 1.5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - niespełnia na postawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów, oświadczeń i wymaganych załączników. 3.Niespełnienie któregokolwiek z warunków podmiotowych, mimo wezwania do uzupełnienia dokumentów, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek określony w pkt 1.1 do 1.2 określony w rozdziale V, jest zobowiązany przedłożyć : 1.1oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp w z art. 22 ust. 1 - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 ; 1.2aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 1.3 do 1.4 w Rozdziale V, jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą : 2.1wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na przebudowie pomieszczeń w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości 60 tys. zł, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia nin. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8, 2.2dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez osobę wskazaną w Formularzu oferty cenowej- stanowiącym załącznik Nr10 , wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia i zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 1.5 w Rozdziale V, jest zobowiązany przedłożyć wraz z ofertą - aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 5.W przypadku gdy, wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI, lub pełnomocnictw, albo złożył oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI, zawierające błędy lub złożył wadliwe pełnomocnictwo, zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia w oznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6.Zamawiający może wezwać wykonawcę, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI lub treści złożonej oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przychodnia.scinawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie ul.Jagiełły 2, pokój nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie ul.Jagiełły 2, pokój nr 21.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.