eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGI PRALNICZE DLA CENTRUM SZKOLENIOWO - KONFERENCYJNEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Warszawa: USŁUGI PRALNICZE DLA CENTRUM SZKOLENIOWO - KONFERENCYJNEGO
Numer ogłoszenia: 126916 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71594 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI PRALNICZE DLA CENTRUM SZKOLENIOWO - KONFERENCYJNEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: usługi pralnicze dla Centrum Szkoleniowo - Konferencyjnego. Wykaz przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia -Zał. Nr 3 do SIWZ. 1. Zakres usługi obejmuje pranie wodne, chemiczne, dezynfekowanie, suszenie i maglowanie lub prasowanie z dostosowaniem technologii, środków pralniczych i warunków odpowiednich do asortymentu wyszczególnionego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia- załącznik nr 3 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. pranie wodne bielizny stołowej, pościelowej, koców, ręczników, narzut oraz odzieży ochronnej,krochmalenie bielizny pościelowej i stołowej,płukanie ręczników frotte w płynie zmiękczającym, wykonanie drobnych napraw krawieckich, np. przyszywanie guzików, zszycie rozdarć, obszycie poszarpanych brzegów, wymiana uszkodzonych podczas maglowania lub prasowania zatrzasków w ubraniach ochronnych,maglowanie, prasowanie w zależności od asortymentu,składanie i pakowanie bielizny stołowej, pościelowej i odzieży ochronnej po maglowaniu i prasowaniu według asortymentu, nawijanie obrusów bankietowych na wałki. 2. Środki piorące, dezynfekcyjne i odplamiacze używane do prania muszą posiadać właściwości ochronne, tzn. nie powodować zniszczenia włókien materiałów -utrata kolorów, nie powodować alergii, jak również nie mogą zawierać chloru i sody, oraz muszą posiadać atest PZH dopuszczający je do stosowania w procesie prania. 3. Odbiór, załadunek oraz dostawa przedmiotu umowy od i do Zamawiającego będzie odbywać się przystosowanym do tego celu środkiem transportu i na koszt Wykonawcy. 4. Asortyment przeznaczony do prania będzie przygotowany przez Zamawiającego i pakowany asortymentowo. Wykonawca zapewni Zamawiającemu odpowiednią ilość wózków do zapakowania bielizny przeznaczonej do prania. 5. Asortyment po praniu musi być poskładany asortymentowo, zapakowany w folię uniemożliwiającą zabrudzenie oraz ułożony na specjalnych wózkach transportowych przykrytych pokrowcem. Asortyment odbierany i przeznaczony do prania (brudny) nie może być przewożony razem z czystym. 6. Wykonawca zobowiązuje się do prania, krochmalenia i obróbki wykańczającej pościeli na prawej stronie. 7. Uprane przedmioty Wykonawca zobowiązuje się pakować w zależności od asortymentu tj. 5 szt. poszwy, 10 szt. prześcieradła, 25 szt. poszewki na poduszki, 20 szt. obrusy. Pozostałe przedmioty ujęte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia muszą być pakowane przez Wykonawcę, w zależności od asortymentu, w taki sposób, aby nie uległy zabrudzeniu w trakcie przewozu. 8. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy określonej w § 2 projektu umowy. 9. W przypadku zmiany stawki VAT, strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 10. Waloryzacja cen A. W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych. B.Do okoliczności przywołanych w pkt. A w szczególności Zamawiający zaliczy wzrost cen mediów używanych przy wykonaniu usługi - powyżej 20%. C. W przypadku zaistnienia w.w okoliczności Wykonawca ma prawo do wystąpienia z wnioskiem do Zamawiającego o waloryzację cen jednostkowych drogą negocjacji. D. W przypadku nie dojścia do porozumienia w sprawie wzrostu cen wykonanej usługi, umowa będzie rozwiązana w terminie 30 dni od dnia nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na zmianę cen. E. Rozwiązanie umowy w trybie wskazanym w pkt. D nie jest uważane za dokonane z winy jednej ze stron i nie ma zastosowania zapis § 9 ust. 1 pkt. 3 projektu umowy. 11. Prawo opcji A.W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, w zakresie i na zasadach określonych w umowie, Zamawiający przewiduje możliwość dalszej realizacji umowy na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, określając podstawowe zamówienie na okres trwania umowy 12 miesięcy i wartość podaną w ofercie, z możliwością przedłużenia trwania umowy o kolejne 24 miesiące i dwukrotnego zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy za podstawowy zakres zamówienia. B.Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane po wykonaniu zamówienia podstawowego, tj. wykorzystaniu całej kwoty wynagrodzenia umownego przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego, określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOMDAR SP. JAWNA, WIOLETTA SZUBIERAJSKA, DARIUSZ STAŚKIEWICZ, UL. STRAŻACKA 104, 04-455 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114660,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 84675,66

  • Oferta z najniższą ceną: 84675,66 / Oferta z najwyższą ceną: 220200,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.