eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa sprzętu multimedialnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Szczecin: Dostawa sprzętu multimedialnego
Numer ogłoszenia: 126904 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Szczecińska Rektorat, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4494250, 4494042, fax 4494690.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ps.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i innych elementów składających się łącznie na sprzęt multimedialnych i zwanych dalej łącznie sprzętem multimedialnym. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia w 3 (słownie: trzech) wyodrębnionych częściach, z których każda zwana jest dalej zadaniem (zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3). Zadanie nr 1 obejmuje dostawę amplitunerów kina domowego, zestawów osprzętu do kamer, obiektywu panoramicznego, przełączników monitorów HDMI oraz zestawu kabli. Zadanie nr 2 obejmuje dostawę kamer FireWire. Zadanie nr 3 obejmuje dostawę kranu (dźwigu) z głowicą zrobotyzowaną. W zakresie określonym specyfikacją dostawa obejmuje również dostarczenie oprogramowania. Dostawa obejmuje przeniesienie na zamawiającego własności sprzętu multimedialnego oraz dostarczenie go zamawiającemu. W zakresie oprogramowania, dostawa, oprócz dostarczenia oprogramowania, obejmuje przeniesienie na zamawiającego praw do tego oprogramowania w takim zakresie, jakim jest to niezbędne do zgodnego z prawem korzystania ze sprzętu multimedialnego oraz w sposób zgodny z jego przeznaczeniem. Miejscem dostarczenia zamawiającemu sprzętu multimedialnego, w tym oprogramowania jest wskazane przez zamawiającego pomieszczenie w budynku Katedry Przetwarzania Sygnałów i Inżynierii Multimedialnej na Wydziale Elektrycznym Politechniki Szczecińskiej, 71-126 Szczecin, ul. 26 Kwietnia 10. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia sprzętu multimedialnego używanego (tj. innego niż fabrycznie nowy). Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego postępowania obejmuje również dostarczenie zamawiającemu, w wersji drukowanej lub elektronicznej, instrukcji dotyczącej sposobu korzystania ze sprzętu multimedialnego (instrukcja obsługi sprzętu multimedialnego) oraz dokumentu gwarancyjnego, w przypadku gdy świadczenie usług gwarancyjnych uzależnione będzie od otrzymania od wykonawcy dokumentu gwarancyjnego. Instrukcja obsługi ma być przedłożona w języku polskim lub angielskim.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Oryginalny kod CPV: 32.33.32.00 - Kamery wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.33.32.00 - Kamery wideo Oryginalny kod CPV: 29.22.13.40 - Podnośniki mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.34.00 - Podnośniki mechaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie niniejsze może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2004 r. Nr 19 poz. 177 z póz. zm.) - zwaną dalej upup - co wykonawca stwierdzi składając wraz z ofertą oświadczenie na piśmie o spełnianiu tych warunków oraz dodatkowo potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 2 upup dokumentem niżej wskazanym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie polegającej na ustaleniu istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia/nie spełnia warunek w oparciu o obowiązujące przepisy upup.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt 2 upzp obowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu następujące dokumenty: a) z zastrzeżeniem pkt b), aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców. albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), jeżeli przepisy prawa wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokument wystawiony z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, b) wykonawca zagraniczny, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a), przedkłada aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej), potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego (odpowiednio, w zależności od formy organizacyjno-prawnej prowadzenia przez niego działalności gospodarczej). Za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, Wskazane dokumenty złożyć należy na piśmie w formach dopuszczonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty należy złożyć w j. polskim. Jeżeli dokumenty są wystawione w języku obcym należy przedłożyć ich tłumaczenie na j. polski w sposób określony w cyt. rozporządzeniu. Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wskazane wyżej dokumenty zostaną złożone zamawiającemu i nie będą zawierały okoliczności skutkujących koniecznością wykluczenia tego wykonawcy z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 2 upzp oraz nie zostaną ustalone inne, określone w art. 24 upzp, okoliczności skutkujące koniecznością wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ps.pl /menu: przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Szczecińska, Dział Zamówień Publicznych, 70-310 Szczecin, Al. Piastów 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Politechniki Szczecińskiej, 70-310 Szczecin, Al. Piastów 18, pok. 6 - 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach ZPORR

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa amplitunerów kina domowego, zestawów osprzętu do kamer, obiektywu paroramicznego, przełaczników monitorów HDMI oraz zestawu kabli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres dostway wchodzi: 2 sztuki amplitunerów kina domowego, 4 zestawy składające się z osprzętu do kamer, obiektywu paroramicznego, przełaczników monitorów HDMI oraz zestawu kabli. Zaktes obowiązków do wykonania w ramach dostawy w zadaniu - sekcja II 1.3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 32.32.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa kamer FireWire.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres dostawy wchodzi dostawa 2 sztuk kamer FireWire min 1928x1084 kolorowa. Treść obowiązków przewidzianych do wykonania w ramach dostawy w zadaniu - sekcja II 1.3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 32.33.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa kranu (dźwigu) z głowicą zrobotyzowaną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres dostway wchodzi dostawa kranu (dźwigu) z głowicą zrobotyzowaną. Zakres bowiązków pzewidzianych do wykonania w ramach dostawy w zadaniu - sekcja II 1.3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 29.22.13.40-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.