eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tryńcza › Remont dróg na terenie gminy Tryńcza w ramach środków z funduszu sołeckiego na 2014 rok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-12

Tryńcza: Remont dróg na terenie gminy Tryńcza w ramach środków z funduszu sołeckiego na 2014 rok
Numer ogłoszenia: 126885 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151452 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tryńcza, Tryńcza 127, 37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie, tel. 016 6421221, faks 016 6421221.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg na terenie gminy Tryńcza w ramach środków z funduszu sołeckiego na 2014 rok.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Remont dróg na terenie gminy Tryńcza w ramach środków z funduszu sołeckiego na 2014 rok. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg na terenie gminy Tryńcza w następującym zakresie: - remont drogi nr ewid. 100/3 w m. Gniewczyna Łańcucka w km 0+000-0+590, - remont drogi nr ewid. 310 w m. Głogowiec w km 0+000-0+240, - remont drogi nr ewid. 989 w m. Gniewczyna Tryniecka w km 0+000-0+172, - remont drogi nr ewid. 844 w m. Tryńcza w km 0+000-0+300, - remont drogi nr ewid. 422 w m. Tryńcza w km 0+000-0+072, - remont drogi nr ewid. 753 w m. Jagiełła w km 0+000-0+078, - remont drogi nr ewid. 1304/2 w m. Jagiełła w km 0+000-0+040, - remont drogi nr ewid. 631 w m. Jagiełła w km 0+000-0+038, - remont drogi nr ewid. 1 w m. Wólka Ogryzkowa w km 0+000-0+108, - remont drogi nr ewid. 321 w m. Wólka Małkowa w km 0+000-0+215 - remont parkingu dz. nr ewid. 361/1 w m. Wólka Małkowa w ilości 1022 m2, - remont drogi nr ewid 224 w m. Ubieszyn w km 0+000-0+042, - remont drogi nr ewid. 182 w m. Ubieszyn w km 0+000-0+046, - remont drogi nr ewid. 741 w m. Ubieszyn w km 0+000-0+076, - remont drogi nr ewid. 234 w m. Ubieszyn w km 0+000-0+050, - remont drogi nr ewid. 203 w m. Gorzyce w km 0+000-0+084, - remont drogi nr ewid. 276 w m. Gorzyce w km 0+000-0+091, - remont drogi nr ewid. 93 w m. Gorzyce w km 0+000-0+116 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót do wykonania został określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w przedmiarze robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dokumentacji do zgłoszenia robót właściwemu organowi, tj.: Załącznik Nr 7 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Załącznik Nr 8 Przedmiar robót, Załącznik Nr 9 Załącznik graficzny, 4. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót typy, producenci materiałów i urządzeń podano dla określenia wymaganego standardu technicznego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Usług Drogowo-Rolniczych, Grodzisko Dolne 125 c, 37-306 Grodzisko Dolne, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 339551,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 388221,85

  • Oferta z najniższą ceną: 388221,85 / Oferta z najwyższą ceną: 463828,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.