eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemków › Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Przemkowie - Moje boisko - ORLIK 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Przemków: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Przemkowie - Moje boisko - ORLIK 2012
Numer ogłoszenia: 126849 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, plac Wolności 25, 59-170 Przemków, woj. dolnośląskie, tel. 076 83 19 209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Przemkowie - Moje boisko - ORLIK 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Cel i zakres robót do wykonania Celem robót jest budowa wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej nr 2 w Przemkowie- Moje boisko - Orlik 2012. Boisko położone jest na działce geodezyjnej nr 58/10, Powierzchnia zadania inwestycyjnego 3.337,17 m2 Ustalono konstrukcję boiska do piłki nożnej na podkładzie wzmacnianym geowłókniną z wykonaniem warstwy odsączającej oraz warstwami podbudowy z kruszywa łamanego, wyrównanych podkładem mineralno-syntetycznym i nawierzchnią z trawy sztucznej. Ustalono konstrukcję boiska do koszykówki, tenisa i siatkówki podobnie jak boiska do piłki nożnej lecz zamiast sztucznej trawy zaprojektowano nawierzchnię Poliuretanową Wszystkie elementy należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - projekt budowlany, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. UWAGA: w ofercie cenowej należy uwzględnić zakres prac ujęty w przedmiarze robót. 2). Charakterystyka stanu istniejącego Działka 58/10 obręb Przemków jest położona w terenie płaskim. Nie występują problemy z wodą napływową. Odprowadzanie wód opadowych do studzienek chłonnych. 3). Parametry techniczne boisko do piłki nożnej - szer. 30 m, dł. 62 m, boisko do siatkówki, tenisa i koszykówki - szer. 19,1 m, dł. 32,1 m, powierzchnia nawierzchni boisk - 2.473,11 m2, powierzchnia zadania inwestycyjnego - 3.337,17 m2, powierzchnia ciągów komunikacyjnych - 184,44 m2, powierzchnia terenów zielonych - 317,99 m2, 4). Opis projektowy robót 4.1. Boisko wielofunkcyjne zaprojektowano na działce nr 58/10 obręb Przemków 4.2. Wykonanie płyty boiska do piłki nożnej. warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny, warstwa odsączająca zagęszczona mechanicznie, warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr 10 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 5 cm, podkład mineralno-syntetyczny o gr 25 mm, nawierzchnia z trawy sztucznej 4.3.Wykonanie płyty boiska do siatkówki, tenisa i koszykówki. warstwa wzmacniająca grunt z geowłókniny, warstwa odsączająca zagęszczona mechanicznie, warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr 10 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 5 cm, podkład mineralno-syntetyczny o gr 35 mm, nawierzchnia Poliuretanowa gr. 14 mm 4.4.Odwodnienie. Odprowadzenie wody opadowej odbywać się będzie za pomocą rurociągów drenarskich PCV perforowanych z wykorzystaniem studzienek chłonnych fi 120 4.5.Chodniki - wykonane z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej z wykonaniem warstwy odsączającej 4.6. Ogrodzenie (łapacze piłek) - o wys. 3 m, z siatki o gr. drutu 2,8mm powlekanej PCV o oczkach 5x5 na słupkach stalowych o wym. 80X80x3. Ogrodzenie kortów tenisowych jw. z siatki na słupkach z rur stalowych o wys. 6 m (4 m). 5). Dane ogólne boisk nawierzchnie z trawy sztucznej - 1.470,00 m2 nawierzchnie Poliuretanowe - 1.003,11 m2 nawierzchnie z kostki brukowej - 184,44,00 m² Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wymagany okres gwarancji na trawę syntetyczną - 60 miesięcy. Uwaga: Usuwa się ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - Szczegółowa Specyfikacja techniczna 2D.05 Nawierzchnie syntetyczne boisk zapis w brzmieniu: Oświadczenie producenta trawy syntetycznej, że jest członkiem ESTO (pkt 2.3 Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów Oryginalny kod CPV: 45.33.23.00 - Kładzenie upustów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 24.000 zł. słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przemkowie 47 86530004 0000 0000 0101 0004 lub w jednej z poniżej podanych form: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275) przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-4 i niewykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 2. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, dołączyć również dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.); 3. dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 800.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ (w przypadku konsorcjum składa pełnomocnik konsorcjum do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego). 2) Oświadczenie - zał. Nr 2 do SIWZ, 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, 5) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 800.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku posiadania ubezpieczenia na okres krótszy należy dołączyć oświadczenie, w którym wykonawca zobowiąże sie do zawarcia przedmiotowego ubezpieczenia na dalszy okres trwania umowy w ramach zamówienia. 6) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowi, ul. Plac Wolności 25, 59-170 Przemków, pok. 37.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Przemkowie, ul. Plan Wolności 25 - punkt informacyjny na parterze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.