eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Wykonanie modernizacji placu przystankowego przy ul. Łódzkiej i chodnika przy ul. Kieleckiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-08

Elbląg: Wykonanie modernizacji placu przystankowego przy ul. Łódzkiej i chodnika przy ul. Kieleckiej
Numer ogłoszenia: 126825 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134090 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji placu przystankowego przy ul. Łódzkiej i chodnika przy ul. Kieleckiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie modernizacji placu przystankowego przy ul. Łódzkiej i chodnika przy ul. Kieleckiej Przedmiot główny: CPV: 45.23.32.20-7 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie nawierzchni dróg Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Wykonaniu modernizacji placu przystankowego przy ul. Łódzkiej i chodnika przy ul. Kieleckiej. 2. Zakres zamówienia. Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia, składa się między innymi: - rozbiórka istniejącego krawężnika kamiennego i betonowego - rozbiórka istniejącego obrzeża betonowego - rozbiórka chodników z płytek betonowych - rozbiórka nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm - rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm - demontaż wiaty przystankowej - frezowanie nawierzchni bitumicznej gr 4 cm - budowa wpustów deszczowych - wykonanie przykanalików - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10 cm pod chodniki - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm pod chodniki - wyrównanie lokalnych nierówności AC 22P KR-3 - wykonanie chodnika z kostki betonowej 8 szarej - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 15 cm pod miejsca postojowe - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm pod miejsca postojowe - wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 20 cm pod jezdnię - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm pod jezdnię - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - grafitowej na podsypce cementowo-piaskowej, jezdnia - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - czerwonej na podsypce cementowo-piaskowej, miejsca postojowe - wykonanie warstwy wiążącej z AC 22W, KR-3 gr. 7 cm - wykonanie warstwy ścieralnej z SMA 8, gr. 3 cm - montaż nowej wiaty przystankowej - wykonanie przepustów rezerwowych rurą DVK 110 - ustawienie krawężnika kamiennego (odzysk) 15x30 na ławie betonowej - ustawienie krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej - ustawienie obrzeża betonowego 8x25 na ławie betonowej - uzupełnienie ziemi gr. 15 cm i obsadzenie irgą poziomą 5szt/m2 - nasadzenie drzewa klonu kulistego Globosum Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania robót określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne oraz projekt wykonawczy pn. Modernizacja placu przystankowego przy ul. Łódzkiej i chodnika przy ul. Kieleckiej opracowane dla zadania budżetowego Modernizacja placu przystankowego przy ul. Łódzkiej i chodnika przy ul. Kieleckiej przez firmę Obsługa Inwestycji Budowlanych mgr inż. Jacek Hejman z siedzibą 82-300 Elbląg ul. Przybyszewskigo 15. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIAR ROBÓT 1) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Modernizacja placu przystankowego przy ul. Łódzkiej i chodnika przy ul. Kieleckiej BRANŻA: Drogi Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. PROJEKT: 1) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Modernizacja placu przystankowego przy ul. Łódzkiej i chodnika przy ul. Kieleckiej BRANŻA: Drogi B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE NAZWA INWESTYCJI: Modernizacja placu przystankowego przy ul. Łódzkiej i chodnika przy ul. Kieleckiej BRANŻA: DROGI Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt A. ppkt 2. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że: 1) Dokonał zgłoszenia robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni objętych realizacją niniejszego zamówienia lub uzyskał zgodę właścicieli/użytkowników/administratorów terenów objętych inwestycją na wykonanie robót budowlanych. 2) Powołał inspektora nadzoru OIB Jacek Hejman do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający mocą podpisanej umowy z firmą OIB mgr inż. Jacek Hejman z siedzibą 82-300 Elbląg ul. Przybyszewskigo 15 powierzył mgr inż. Jackowi Hejman pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami i przekazał odpowiedzialność oraz pełnomocnictwa do bezpośredniego monitorowania i nadzorowania realizacji robót w zakresie określonym niniejszym zamówieniem. 3) Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez inspektora nadzoru i zaopiniowaniu przez Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym. 4) Ustalenie i uzgodnienie zmian w funkcjonowaniu publicznej komunikacji zbiorowej w okresach zmiany organizacji ruchu, Wykonawca musi wykonać i uzgodnić w porozumieniu z Zarządem Komunikacji Miejskiej w Elblągu Sp. z o.o. 4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym m.in.: 1) Wykonanie szkicu topograficznego z wytyczeniem obiektu i naniesieniem granicy pasa drogowego - w ilości 4 egzemplarzy. 2) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej - w ilości 4 egzemplarzy. 3) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej środków organizacji ruchu z zestawieniem informacji dotyczących poszczególnych elementów oznakowania zawartych w ich metrykach (wielkość znaku, data produkcji, producent) - w ilości 2 egzemplarzy 5. Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców, 2) ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie, 3) zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom. 7. Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się w Nowinie k/Elbląga lub w inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Elbląg. Przekazane materiały jw. muszą zostać zinwentaryzowane, posortowane i złożone na paletach, zakupionych przez Wykonawcę, we wskazanym miejscu. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady stanowią własność Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosi odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia - kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót i na objazdach, musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i wskazanymi przez niego instytucjami, organami, w tym zarządcami nieruchomości lub administratorami terenu. Wszelkie informacje dotyczące utrudnień w ruchu lub zakazu parkowania w obszarze realizacji robót muszą być dostarczone w sposób czytelny mieszkańcom korzystającym dotychczas z tego terenu. 10. Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność dojazdów i dojść do posesji. 11. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca będzie musiał uzyskać akceptację inspektora nadzoru. 12. Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru i Zamawiającemu, do zaakceptowania harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia - w terminie do 7 dni od podpisania umowy oraz aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego. 13. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby: - zminimalizować utrudnienia w ruchu, w tym komunikacji zbiorowej - zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji oraz w rejonach jego wpływu na pozostałą część układu komunikacyjnego, - zapewnić dojazdy lub dojścia do przylegających nieruchomości 14. Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projekcie wykonawczym, a także zaleceń i poleceń inspektora nadzoru 15. Wykonawca będzie wystawiał faktury według polecenia inspektora nadzoru na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności. 16. Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru całości robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie właściwego stanu nawierzchni wszystkich odcinków ulic objętych przedmiotem zamówienia i dopuszczonych do ruchu zgodnie z zatwierdzonymi na czas robót tymczasowymi projektami organizacji ruchu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodników powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów. 17. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną powykonawczą o której mowa w § 1. ust. 4 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ oraz sporządzi dokumenty - dla pkt. 1 i 2 wzoru umowy w 4 egzemplarzach 18. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 19. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 20. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU MASTERS PIOTR MATUSZÓW, ul. Korczaka 11/7, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 328615,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 235250,60

  • Oferta z najniższą ceną: 235250,60 / Oferta z najwyższą ceną: 242094,97

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.