To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-10
Białobrzegi: Dostawę jednej sztuki pojazdu specjalistycznego - używanej kompaktowej zamiatarki chodnikowo-drogowej
Numer ogłoszenia: 126810 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90599 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Białobrzegi reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6132572 w. 24, 25, faks 0-48 6132572.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę jednej sztuki pojazdu specjalistycznego - używanej kompaktowej zamiatarki chodnikowo-drogowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki pojazdu specjalistycznego - używanej kompaktowej zamiatarki chodnikowo-drogowej spełniającej następujące wymagania Zamawiającego: A) Wymagane parametry techniczne, jakim powinien odpowiadaćoferowany pojazd doprecyzowane są w SIWZ, B) Warunki gwarancji i serwisu: - okres gwarancji dla pojazdu - min. 6 miesięcy, - naprawy gwarancyjne dokonywane zgodnie z kartą gwarancyjną, - naprawy gwarancyjne dokonywane po pisemnym (faksowym) zgłoszeniu usterki, - reakcja serwisu w okresie objętym gwarancją do 48 godzin od zgłoszenia awarii w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku. W przypadku naprawy usterki (awarii) w okresie objętym gwarancją wymagającej dłuższej naprawy ni 72 godziny od momentu zgłoszenia Dostawca gwarantuje dostawę zamiatarki zastępczej, - naprawy nie wymagające specjalistycznego sprzętu dokonywane będą w miejscu wskazanym przez użytkownika pojazdu, - dostawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.14.44.31 - 31.14.44.31 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTEGRA Sławomir Kamiński, ul Gołębia 1, 81-185 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 133834,00
Oferta z najniższą ceną: 133834,00 / Oferta z najwyższą ceną: 168360,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BIAŁOBRZEGI
więcej: przetargi BIAŁOBRZEGI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.