eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Roboty malarskie, ułożenie posadzek w budynku I Liceum Ogólnokształcącym im. W. Broniewskiego, 21-040 Świdnik ul. Okulickiego 13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Świdnik: Roboty malarskie, ułożenie posadzek w budynku I Liceum Ogólnokształcącym im. W. Broniewskiego, 21-040 Świdnik ul. Okulickiego 13
Numer ogłoszenia: 126779 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Wł. Broniewskiego, ul. Okulickiego 13, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7515714, fax 081 7515713.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1lo.swidnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty malarskie, ułożenie posadzek w budynku I Liceum Ogólnokształcącym im. W. Broniewskiego, 21-040 Świdnik ul. Okulickiego 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest remont sal lekcyjnych, remont łazienki i szatni uczniowskich oraz pomieszczeń pozostałych tj., pokój nr 2, 5 gabinet pielęgniarki, gabinet psychologa szkolnego, polegający na: 1. sale lekcyjne: - wymiana istniejących posadzek - zeskrobanie ścian ze starej farby - wykonanie posadzki z gresu - wykonanie reperacji tynku - malowanie ścian farbą emulsyjną i olejną - montaż drewnianych listew odbojowych oraz narożników 2. szatnie i łazienka uczniowska: - malowanie tynków farbą emulsyjną - malowanie tynków farbą olejną - malowanie ścianek farbą emulsyjną - malowanie rur wodociągowych farbą olejną 3. pomieszczenia pozostałe tj. pokój nr 2, 5, gabinet pielęgniarki, gabinet psychologa szkolnego: - wymiana istniejących posadzek - zeskrobanie ścian ze starej farby - wykonanie posadzki z gresu - wykonanie reperacji tynku - montaż drewnianych listew odbojowych oraz narożników - ułożenie płytek ściennych z gresu - montaż zlewozmywaka i brodzika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w SIWZ, w załączniku Nr 2 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 2) Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z póź.zm.) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. OŚwidnik nr 86 1020 3176 0000 5502 0013 8388 W przypadku wnoszenia wadium: w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.), oryginały tych dokumentów muszą być zdeponowane w kasie ILO w terminie składania wadium, natomiast kopie potwierdzenia zdeponowania tych dokumentów muszą być dołączone do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego (wpłynięcia kwoty na konto Zamawiającego). W przypadku gdy wadium będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, gwarancja wpłaty wadium musi być bezwarunkowa. Wezwanie do wypłaty wadium będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Zamawiającego. Ewentualne sprawdzenie prawdziwości w/w danych leży w gestii gwaranta. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości gwaranta Zamawiający na wniosek gwaranta może ponownie złożyć podpisy na przesłanym wcześniej wezwaniu w obecności gwaranta wyłącznie w siedzibie Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 z późn zm.). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli stawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 z późn zm.) do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym swoim przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie. b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c) dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlane tj. uprawnienia branży budowlanej i zaświadczenia o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów budownictwa. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 5. 7. udzielą gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Z-1 Wypełniony formularz oferty wraz z wypełnionymi kosztorysami ofertowymi. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Oferentom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 2. Kopia wpłacenia wadium. 3. Dokumenty uwiarygodniające oferenta: Z-3,4,5,6,7,8,9,10,11, tj.: Z-3 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami określonymi przepisami art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 7). Z-4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Z-5 Oświadczenie oferenta, że dokonał on wizji lokalnej w terenie oraz, że zapoznał się z dokumentami przetargowymi (SIWZ+załączniki) i ich akceptacji (załącznik nr 3). Z-6 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (załącznik nr 6). Z-7 Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna z osób, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia budowlanej i zaświadczenie o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów budownictwa. Z-8 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Zamawiających oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Z-9 Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. Przedstawione dokumenty uznane będą za ważne, gdy spełnią następujące warunki: - musi być czytelny i opatrzony datą sporządzenia, podpisem przedstawiciela inwestora, aktualnym adresem i nr telefonu inwestora, - musi jednoznacznie określać dokładną nazwę realizacji, wartość oraz okres realizacji. Jeżeli pozycje wykazu (Z-8) lub w/w dokumenty (Z-9) nie będą spełniały wszystkich ww. warunków, nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego podczas oceny ofert. Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Z-10 Numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za wykonane roboty wraz z nazwą banku prowadzącego rachunek Oferenta. Brak któregokolwiek z ww. dokumentów spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania przetargowego. Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. Zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP spowoduje wykluczenie Oferenta z dalszego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1lo.swidnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I Liceum Ogólnokształcace im. W. Broniewskiego 21-040 Świdnik, ul. Okulickiego 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Liceum Ogólnokształcace im. W. Broniewskiego 21-040 Świdnik, ul. Okulickiego 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.